I

171 14 93
                                    

1 HAFTA SONRA

Sonunda Cumartesi gelmişti.Bugün kızlar ve Bangtan'la bara gidecektik.Böyle yerlere gitmeyi pek sevmem ama ısrar ettikleri için kabul etmek zorunda kaldım.

Jennie'nin evinde hazırlanacaktık.Adresi bilmediğim için konum atmıştı.Annem her zaman ki gibi çalışıyordu.Kahvaltıyı yine tek başıma yapacaktım.

Mutfağa gidip yiyeceğim şeyleri masaya koydum ve yemeye başladım.

Kahvaltım bitince masayı topladım ve duşa girmek için banyoya gittim.

Banyodan çıkınca ilk işim saate bakmak oldu.

11:48

Jennie 'En geç 13:00'da burada olun.' demişti.Hazırlanmak için bir saatten fazla sürem vardı.Bu süre bana fazlasıyla yeterdi.

Dolabımı açtım ve içinden kıyafetlerimi seçtim.

Saçımı taradım ve kuruttum.Yanına kıyafet almama gerek yoktu,çünkü Jennie bize kıyafet verecekti.Onun için sadece çantamı almam yeterdi.

Ayakkabımı giydim,evden çıkıp kapıyı kilitledim ve taksi çağırdım.Taksi beş dakika içinde gelmişti.Taksiye bindim,Jennie'nin gönderdiği konumu taksiciye gösterdim ve arabayı sürmeye başladı.Yol yaklaşık 15 dakika sürecekti.Kulaklığımı taktım ve dışarıyı izledim.

15 dakika sonra

Sonunda gelmiştik.Jennie'nin evi oldukça büyüktü,3 katlıydı galiba.Evin duvarları gri renkteydi,camlar duvarın boyu kadardı.Oldukça büyük bir bahçesi vardı.

Evi güzeldi ama ben böyle bir evde yaşamak istemezdim,fazla büyüktü.

Taksiciye parayı verdim,taksiden inip evin kapısına doğru yürüdüm.Kapıya vardığımda zili çaldım ve kapıyı 40 yaşlarında güler yüzlü bir kadın açtı.Gülümseyerek "Hoşgeldiniz Lisa Hanım" dedi.Bende gülümsedim ve içeri girdim.

Kızlar gelmişti galiba,içerden gülme sesleri geliyordu.Bana kapıyı açan kadın Jennie'ye seslendi "Jennie Hanım,Lisa Hanım geldi." Jennie ve diğer kızlar da koşarak aşağı indi ve bana sarıldılar "Hoşgeldin Lili" dedi Jennie.Gülümseyerek 'Hoşbuldum' dedim.

"Jennie,Lisa'da geldiğine göre artık hazırlanmaya başlayalım." dedi Jisoo."Ay evet evet geç kalıcaz yoksa." diye karşılık verdi Jennie ve koluma girip beni odaya götürdüler.Odaya gelince Rosé,Jisoo ve ben yatağa oturduk,Jennie ise dolabına bakıyordu.

"Şimdi Lisacım biz kendimize kıyafet seçtik,sıra senin kıyafetinde.Kısa mi olsun,normal mi?" diye sordu.Tam cevap verecekken yine konuştu."Bence de kısa olsun."Kızlar gülerken ben şaşkınlıkla Jennie'ye bakıyordum.Jennie işe dolabını karıştırıyordu.

5 dakika geçmişti.Jisoo ve Rosé üstlerini değiştirmek için başka odaya gitmişti.Jennie hâlâ dolabına bakıyordu.Ben ise sıkılmış bir şekilde Jennie'yi izliyordum.En sonunda konuştu "İşte bu,tam sana göre.Çabuk git üstünü değiştir" demişti.Kıyafeti Jennie'den aldım ve yan odaya gidip üstümü değiştirdim.

Üstümü değiştirince tekrar Jennie'nin odasına gittim Jisoo ve Rosé üstlerini değiştirmişler hatta makyajı bile bitirmişlerdi.

Philophobia•|liskook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin