Lalisa'dan
Rosé dersten sonra bana bir şey söylemesi gerektiğini söylemişti o yüzden sabırsız bir şekilde dersin bitmesini bekliyordum.Dersi dinlemek yerine ne söyleyeceğini düşünüyordum,çünkü dersi anlayacak kadar zeki değildim.
Çok geçmeden zil çalmıştı ve anında Rosé'nin yanına gitmiştim.
"Ne söyleyeceksin çabuk söyle.Meraktan ölüyorum."
"Iı Lisa,hani ben Jimin ve Tae'ye bir şey söyledim ya."
"Evet?"
"Öhöm şey söyledim ben..."
"Rosé uzatmasana söyle işte."
"Pöff şey dedim,senin Jungkook'u sevdiğini söyledim"NE?!
Ben onu sevmiyordum ki.Tamam tatlı,komik,yakışıklı hatta çok yakışıklı olabilirdi ama onu sevdiğim anlamına gelmez.Belki beni kucağına aldığında veya öptüğünde ya da gözgöze geldiğimizde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor olabilirdi ama onu sevmiyordum işte.
Ben kendim düşünürken Rosé çoktan bahçeye koşmuştu.Kafamı toparlayıp bende peşinden koştum.Yorulduğu için durmak zorunda kaldı ve biraz daha koştuktan sonra yanına ulaştım.
"Neden öyle bir şey söylüyorsun?!"
"Valla aklıma başka söyleyecek şey gelmedi Lisa."
"Kurbanın ben miydim yani?"
"Birazcık öyle oldu ehehehe."
Gözlerimi devirmiştim.Jungkook'un beni sevdiğini biliyordum,ya bizi sevgili yapmaya çalışırlarsa?O zaman ne yapacaktım?"Amaan bir kaç güne unutulur.Neyse sen sabah Bambam'la ne konuşuyordun?"
"Biri hakkında,fazla önemli değil."
"Kim o biri?"
"Eski sevgilim,Taeyong."
"Sana taciz etmeye çalışan mı?" Hafifçe kafamı salladım ve devam ettim.
"O galiba Kore'de."
"NE?!NASIL KORE'DE?"Hemen elimle ağzını kapatmıştım,neden bağırıyordu sanki.
"Sessiz olsana,duyacaklar şimdi." Kafasını salladığında elimi ağzından çektim.
"Nasıl Kore'de ya?"
"Bilmiyorum.Bugün okula gelirken yolda biri 'Lalisa' diye seslendi,bana 'Lalisa' diyen tek kişi o."
"Bu sefer sana asla dokunamaz Lili.Çünkü ben varım." dedi gururlu bir şekilde.
"Üstelik Jennie,Jisoo ve Bangtan da var.Senin yanına yaklaşamaz bile."
Bu dedikleri azda olsa içimi rahatlatmıştı ama yine de çok korkuyordum.Jisoo'dan
"Sen ciddi misin Jin?Jungkook gerçekten Lisa'dan mı hoşlanıyor?"
"Evet güzelim.Jungkook son zamanlarda fazla durgundu.Normalde de durgun ama son günlerde yemeği bile zorla ağzına tıkıyoruz.Bende merak ettim akşam yatmadan önce sordum ve Lisa'dan hoşlandığını söyledi."
"Woah,Jungkook'un birini sevebileceğini hiç düşünmezdim."
"Bende düşünmezdim,küçük kardeşim büyüyor."Biz gülüşürken Tae,Jimin ve Jungkook üçlüsü yanımıza geliyordu.Lisa konusunu kesinlikle sormalıydım.
"Selam çifte kumrular." diyen Tae'ye gülümsedim ve Jungkook'u kolundan çekip biraz uzaklaştık diğerlerinden.
"Ne oldu Jisoo?"
"Bana söylemek istediğin şeyler var mı?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Ne gibi şeyler?"
"Anlamamazlıktan gelme Jeon Jungkook.Lisa'dan mı hoşlanıyorsun?"
"Jin hyung mu söyledi?"
"Kimin söylediği önemli değil.Şimdi cevap ver."
Derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Evet ama kimseye söyleme."Hafifçe kafasına vurdum.
"Neden benden saklıyorsun velet?"
"Aynı yaştayız ve neden kafama vuruyorsun ya?"
"Ooh iyi oldu." dememle gözlerini devirdi."Aa şurada ki Lisa değil mi?" dedim elimle Lisa ve Chae'yi göstererek.
"Evet onlar."Sinsizce gülümseyip onlara doğru koşmaya başladım "LİSAA,CHAEE!"
Onların yanına vardığımda sıkıca birbirimize sarıldık.Şuan da sadece Jennie eksikti,demeye kalmadan yanımıza sinirle gelen bir Kim Jennie gördüm.
"İyi misin JenJen?"
"Hiç iyi değilim." dedi sinirle solurken.
"Ne oldu?" dedi merakla Lisa.
"Üç sürtüğü tuvalette dövdüm diye babamdan azar işittim."
"Neden dövüyorsun Jen,hani kavgaya son vermiştik?"
"Neymiş ben okuldaki bütün erkeklere yavşıyormuşum.Ben ya ben,koskaca Kim Jennie erkeklere yavşayacak kadar düşmedim."
"Çok iyi yapmışsın kuzum,benim yerimede dövseydin keşke." dememle birlikte önüne gelen saçları gururla sırtına attı."O üç kişi kimdi Jen?"
"MiCha ve 2 kölesi." derken bahçedeki banklara giden üçlüye bakıyordu.Bu kızlar gerçekten orospuydu.Okuldaki çoğu erkeğin altına girdiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.Biz konuşurken ders zili çalmasıyla binaya girdik ve sınıflara dağıldık...
Merebölör.Kısa bir bölüm farkındayım çok özür dilerim.Önceki bölüme gelen vote ve yorum sayısı çok azdı,buda kalbimi kırdı :(
Lütfen satır arası yorum yapıp vote vermeyi unutmayın canlarım.
Sizi çook seviyorum,Liskook'la kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia•|liskook|•
FanficO benim için ağlıyordu;ben ise o ağladığı için ağlıyordum.Biz birlikte ağlıyorduk,birlikte gülüyorduk.Aşk bu muydu,herşeyi birlikte yapmak mı?