Kiedy my się już ruchaliśmy, nagle do pokoju weszła ten babochłop . Gdy zobaczyła , że ruchamy się na jej łóżku wpadła w furię. Krzyczała na nas, ale wiedzieliśmy że nic nam nie zrobi , więc w akompaniamencie jej krzyku ruchaliśmy się dalej. Wtem wyszła z furią z pokoju i wróciła z jakimiś toporami w ręku. Gdy biegła na nas niczym w anime z tymi toporami, to dżeff szybko założył gacie i uciekł przez okno zostawiając mnie oczy w oczy z tą typiarką. Patrzyła na mnie z obrzydzeniem. Ja jej dam z obrzydzeniem! Zaczęłam ją uderzać, ale za każdym razem nie trafiałam bo jest za niska. Nagle do pokoju otworzyły się drzwi. To Slenderman chciał wejść , ale zaliczył czółko z framugą. Schylił się i wszedł do pokoju. Rozdzielił nas i tą babkę wyprowadził a zastał sam ze mną.zapanowała cisza którą zaraz przerwał.
- co cię trapi?
- no bo... MAM DEPRESJE.TNE SIE CODZIENNIE I PŁACZE W PODUSZKE, MIAŁAM OKROPNE DZIECINSTWO I WGL U KNOW.
- Jezu takie życie idź się zabić jak coś nie pasuje.
I wyszedł. Ta rozmowa bardzo mi pomogła. Wiedziałam , że bardzo się o mnie martwi. Ubrałam się i wyszłam z pokoju. Poszłam do łazienki, zmyłam makijaż i położyłam się spać na wycieraczce. Po chwili jednak usłyszałam jak wołają mnie na obiad. A raczej nie mnie, a psa któremu zabrałam legowisko. Poszłam do salonu a tam wszyscy zaniemówili.
- JEZU CO TO MASZKARA PRZYSZŁA KIM TY JESTEŚ?!?!-krzyknął ktoś.
- kto to?- zapytał ktoś inny. byłam bardzo szczęśliwa. Serio wyglądam tak dobrze bez makijażu? Szybko usiadłam i zaczęłam jeść rosół. Wszyscy się odsunéli bo mówili że śmierdzę. W akompaniamencie tych wszystkich komplementów jadłam swoje jedzenie. Jakie to było miłe !+++++++
Uwu.
CZYTASZ
Jebać Oryginalność czyli najlepsza komedia romantyczna na wattpadzie!
FanfictionJebać oryginalność czyli klasyka polskiej literatury: poznaj każdy jej zakątek i przekop się przez ten cały gnój wraz z Jeffem The Killer'em!