świeczka Nivea HIT nie wierzę DAAREEEEEEEEEEK

9 2 1
                                    

Oznaczało to, że już nie żyje. A nie sorry, to ona nie żyje, bo ja oczywiście mam przy sobie mój fluid.Nagle wiśnia wyciągnęła nożyczki i podchodziła w moją stronę. Ja wyciągnęłam fluid. Szybko podbiegłam i oślepiłam ją moim fluidem, strzelając w nią nim w jej oczy (wtf XDD w nią nim w jej oczy XDD). Wydałam z siebie okrzyk dumy i poszłam do swojego pokoju. Skąd mam swój pokój? Trudno powiedzieć, ale wiem że będę tu mieszkać czy komuś się to podoba czy nie. Wkońcu no sorry, ale ja jestem gwiazdą, a każdy chciałby mieć gwiazdę w domu prawda? Może nawet będę mogła się ruchać? Nagle , gdy położyłam się na łóżku usłyszałam cichy , bardzo wysoki pisk.Rozejrzqłam się ale nikogo nie było, więc uznałam że poprostu to łóżko złamało się pod moim ciężarem. Nie moja wina, że lubię jeść a nie jestem gruba. Ważę 10 kg okej? Ale nagle, coś znowu wydało pisk. Tym razem głośny.
- KTO WE MNIE RZUCIŁ WORKIEM ZIEMNIAKÓW KURWA ZNOWU IDIOCI!?!!-i tej chwili poczułam jak ktoś podemną się podnosi. Ale zaraz... Czy on mnie nazwał WORKIEM ZIEMNIAKÓW?!?!! pożałuje.wtem z kołdry wyłoniła się jakaś dziwna sytlwetka. Nie wiedziałam , czy to chłopak czy dziewczyna. Fuu, trans pewnie. Albo gej, jeszcze gorzej. Gdy spojrzałam na jej/jego twarz, dalej nie wiedziałam co to jest do kurwy. Gdy to coś wstało , zobaczyłam ż jest bardzo niskie. Z 150 cm?
-Co.To.Jest.I.Co.To.Robi.W.MOIM.Pokoju !?!- krzyknęła. Poznałam po głosie że to baba. Pewnie ma okres .
- po 1. Jestem dżesika, ale to już pewnie wiesz ( wiesz, jestem gwiazdą) a po 2. SAMA JESTWŚ KURWA WORKIEM ZIEMNIAKÓW GŁUPI CHUJKU!! Pozatym to nie jest twój pokój.
- to mój pokój. Zobacz na ściany.- na ścianach wisiały balony które mówiły " gay". Miała rację, to jej pokój. Ale od dzisiaj to MÓJ pokój.
Szybko otworzyłam okno i ją przez nie wyrzuciłam . Ale że ten cały dom jest na kurwa parterze to 30 minut później przydreptała tutaj znowu. Wtedy ...


++++++++++++
Występowała tutaj oczywiście dodatkowo Lmoous , niedługo dodam jeszcze parę postaci z moich znajomych, a jak ktoś chce tu też być to niech napisze w komentarzach, a potem na pv się dogadamy XDD a teraz spadaj skuny robić plastyczke bye.
A i ps : jest razem 365 słów wow XDD

Jebać Oryginalność czyli najlepsza komedia romantyczna na wattpadzie!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz