제 16 회

88 11 1
                                    

☆═━┈ONE MONTH LATER┈━═☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆═━┈ONE MONTH LATER┈━═☆

Jungkook duduk di kantin sambil membaca surat appointment itu.Dia mengeluh dan menyimpan semula surat itu di dalam poketnya.Dia makan makanan tengah harinya seorang diri.

Keadaan maaih sama.Semua orang benci dia seperti selalu.Lama-lama dia dah mula biasa dengan keadaan begini tetapi tipulah kalau dia kata dia tak rindu nak berborak dengan seseorang.

Dari jauh dia boleh nampak kawan-kawannya sedang makan bersama Junghee di sebuah meja.Dia mengeluh dan memandang makanannya.

"Bila semua ni nak berakhir?" Jungkook mengelap air matanya yang hampir tumpah.Dia cuma dah penat dengan semua ini.Sebulan bukan masa yang singkat untuk dia lalui semua ini seorang diri.

Dia menghabiskan makanannya dan berjalan di sebelah meja mereka.Jungkook mahupun kawan-kawannya tidak memandang sesama sendiri seolah-olah tidak saling mengenali.Dia tersenyum lemah dan menghantar dulangnya.

"Aku sayang korang,"

◤ ──┅┅┄┄*ೃ:.✧✲゚*。⋆─── ⋆✩⋆

Jungkook duduk di ruang tamu sambil menulis sesuatu.Dia memeluk lututnya dan meletakkan dagunya di lutut.Dari jauh dia dapat mendengar bunyi geseran antara chopsticks dengan pinggan.

Keluarga Jeon sedang menjamu selera tanpanya.Dia dah biasa.Dah sebulan dia macam ni.Dia akan makan apabila mereka sudah habis makan.

Jungkook seolah-olah dia halimunan dan semua orang tidak peduli akan kehadirannya.Dia tersenyum lemah apabila memandang mereka.

"Kook minta maaf," katanya dengan suara ynag perlahan.Dia hanya membiarkan air mata mengalir sambil sambung menulis di atas kertas tersebut.

𝓢𝓸𝓾𝓵 𝓦𝓲𝓷𝓭𝓸𝔀 Where stories live. Discover now