Hav, mloog Maladjustedcutie. Koj hu koj tus kheej cutie, tab sis koj ua tau UGLY ob qho tib si sab nrauv thiab sab hauv !!!!!!!! Koj hais tias kuv tsis paub lus Askiv zoo, vim li cas koj thiaj sim hais kuv cov lus ?????? Koj tsis paub txog kev tawm tsam nrog RUAM AMERICA cov neeg siv zoo li koj uas muaj kev txiav txim siab siab rau cov neeg uas pib kawm lus Askiv zoo li kuv !!!! Vim li cas koj tsis mus thiab sim hais kuv cov lus. Saib kuv hu koj cov qos yaj ywm vim koj xav tias txhua tus yuav yog NTSE zoo li koj (koj tsis yog tus neeg ruam, koj ruam tiag tiag) Kuv vam tias koj yuav tuag zoo li BOOTYCHEEKS2003 thaum kuv tua nws nrog kuv RIFOL. Koj tsis nkag siab kuv thiab kuv qhov nyuaj hais lus Askiv kom yog, vim tias tsis yog txhua tus neeg tuaj yeem hais lus Askiv ib yam li koj. Koj yog tus ruam, cov neeg Asmeskas uas tsis muaj dab tsi ua rau lawv lub neej tsuas yog hais lus thuam cov neeg ntawm Watped rau tsis hais lus Askiv npliag. Kuv muaj ib tus xibfwb hauv kuv lub tsev kawm ntawv hu ua MS. JENYFER, uas tau hais rau kuv tias txhua tus yuav tsum hlub thiab hwm thiab koj yuav tsum nkag siab txog cov kev nyuaj uas lwm tus tab tom ntsib. Yog li ntawd tawm ntawm Watpad, thiab kawm paub hwm me ntsis, ib yam li kuv tus xibfwb hais.
tere i use gogol trenslete u hapy now????? btw i use hmong langage for tis tho it no my netiv langage so FUCK U MaladjustedCutie