Capitolul 1

56 9 2
                                    

Peste câțiva ani Calisa a devenit mare, împlinind 17 ani. O frumusețe, asta era ea, mândria Olimpului. Toți o admirau pentru bunătatea ei. Apollo avea grijă de ea ca și ochii din cap. Azi era o zi specială, o zi în care totul se v-a schimba.

Calisa

Mă trezesc dimineața și simt cum razele soarelui îmi mângâie chipul. Mă trezesc rapid și îmi i-au prima rochie care îmi apare în cale.

Cum mai toată garderoba mea e albastră nu prea am avut ce alege la culoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cum mai toată garderoba mea e albastră nu prea am avut ce alege la culoare. După am ieșit și am fugit în jos pe scări. Am întrat în mansardă la mama, și fratele meu, Triton.
"Bună dimineața!" spun eu fericită.
"Bună dimineața, surioară, cum de ești așa fericită?" spune Triton.
"Azi cred că am să merg în Olimp mai încolo!" spun eu.
"Bine, dar mai întâi mâncăm!" spune mama.
"Dar tata? Și Calipso?" spun eu.
"Au fost chemați în Olimp la o ședință." spune mama.
"Sper să nu fie grav." spun eu.
"Stai liniștită, Calisa, sunt sigură că nu e gra...." spune mama și dintr-o dată în cameră apare Artemis.
"Bună Amfitria, Triton, salut puștoaico!" spune ea.
"Artemis? S-a întâmplat ceva" spune mama mirată.
"Nimic grav, Cali, ai fost chemată în Olimp." spune ea.
"Eu? Oare de ce?" spun eu.
"Vei afla!" spune Arti.
"Atunci, la revedere mamă, Triton." spun și mă teleportez cu Artemis în Olimp. Când întru pe culuarul care ducea spre sala tronului îl văd și pe Hyperion și Calipso și Ecaterina, fiica lui Hades.
"Voi ce căutați aici?" spun eu.
"Nu știm, am fost aduși la fel ca și tine!" spune Ecaterina.
"Haideți!" ne îndruma Artemis.
Când am întrat în sala tronului i-am văzut pe toți zeii stând și uitându-se supărați.
"Deci, ați fost chemați aici pentru că anumite creaturi au scăpat din tartar!" spune Zeus.
"Și ce legătură avem noi cu asta?" spune Hyperion.
"Imediat ajung și la asta, semizeii sunt în pericol în tabăra lor, mai ales de când bariera a dispărut. Așa că ne-am gândit să îi aduce o perioadă până ne dăm seama ce s-a întâmplat în Olimp." spune Zeus.
"Și noi ce ar trebui să facem?" spun eu.
"Păi voi veți fi antrenați ca să înfruntați bestiile acelea, și îi veți ajuta pe Semizei." spune el.
"Poftim?! Ne puneți să ne luptăm cu niște bestii care ar putea să ne omoare doar cu vârful degetului?" spune Hyperion.
Eram șocată, cum am putea niște copii să învingem bestiile alea.
"Hyperion, ajunge!!" spune Zeus nervos.
"Nu, crezi că dacă ești regele zeilor poți să controlezi tot? Ei bine te înșeli." spune Hyperion și iese din sală.
"HYPERION! VINO ÎNAPOI ACUM!!" spune Zeus.
Eu mă uit la toți, la tata, la Apollo, la Hermes, la Artemis, toți erau triști.
"Tată, tu nu ai nimic de spus?" spune Calipso.
"Dragele mele, așa e cel mai bine!" spune el și se abține să nu plângă.
"Pentru cine? Pentru voi?!" spun eu și alerg din sală. Îi aud pe Zeus și tata cum strigă după mine dar nu pot să mă opresc, îl văd pe Hyperion cum stătea pe marginea unui copac.
"Hyperion! Cred că ar trebui să ne întoarcem!" spun eu.
"Nu Cali, lor le pasă numai de ei!" spune Hyperion.
"Ba nu, Hyperion, tatăl tău sunt sigură că a avut un motiv pentru care a decis așa!" spun eu.
"A da? Și atunci cu fratele tău ce a fost?!" spune el.
Dintr-o dată mi-am amintit de fratele meu care a fost trimis în tartar pentru o misiune și nu s-a mai întors niciodată. Cu el mă înțelegeam cel mai bine, dar Zeus l-a trimis în misiunea aia stupidă. Triton mereu a fost gelos pe Neleus dar totuși l-a iubit.
"Nu îți permit să aduci în discuție cazul fratelui meu!" spun eu cu lacrimi în ochi.
"A da? Și nu am dreptate? Pun pariu că fratele tău a murit, și totul din cauza lui tata!" spune el.
"Ba nu! Neleus se v-a întoarce odată! Nu mai încerca să mă manipulezi Hyperion, nu știi cât am suferit pentru el și nici nu ai trecut prin așa ceva!" spun și alerg de acolo. Am fugit până la un lac cu o salcie. Locul meu preferat pentru situații dificile. M- așezat la trunchiul salvie și m-am uitat în apă. Nu era corect ce se întâmplă. Am stat puțin timp după care am văzut că apa se mișca și mi-am dat seama că tata m-a găsit.
"Mereu îți faci întrări spectaculoase?" spun eu și el se uită la mine.
"Cam da, așa cum îți faci tu ieșiri spectaculoase!" spune el și se așează lângă mine.
"Cred că l-am înfuriat pe Zeus, nu? Ți-am cauzat probleme?" spun eu și el mă îmbrățișează.
"Nici gând, a fost supărat că tu și Hyperion ați plecat dar v-a înțeles." spune el.
"M-am certat cu Hyperion, pur și simplu nu vrea să audă de tatăl său." spun eu.
"Își v-a reveni, vei vedea!" spune tata.
"Tată, el mi-a spus că din cauza lui Zeus Neleus a dispărut." spun eu și o lacrimă îmi cade.
"Ba nu, Neleus a fost curajos și a acceptat misiunea aceasta chiar dacă era periculoasă, el ar fi dat totul pentru noi toți, și noi trebuie să-i respectăm dorința!" spune tata.
"Știu, dar e greu fără el, mi-e dor de el și de toate momentele pe care le petreceam împreună. "spun eu.
" Și mie, dar știu că el ne iubește enorm și are grijă de noi toți! Acum haide acasă! "spune el și mă conduce spre castel. Acum în sala tronului era și Hyperion, dar era supărat. Apollo și Hermes când m-au văzut au venit la mine.
" Cali!!! Ești bine? "spune Apollo și mă îmbrățișează.
" Acum da! "spun eu și îi răspund. Acesta mă strânge puternic în brate după care se uită la mine.
" Să nu te temi de ce va urma, o să te învățăm tot ce știm! "spune el și își pune mâinile pe umerii mei.
" Nu mi-e teamă, dar nu vreau să vă pierd! "spun și el se uită îndurerat la mine.
" Nu ne vei pierde! "spune Hermes și mă mângâie pe cap.

Va urma...

Nu mă judecați, e un capitol foarte plictisitor, dar nu prea am idei, sper că o să vă placă, pentru că depun ceva efort și îmi i-au din timpul, și așa puțin, pentru școală. Dacă aveți ceva idei pentru următoarele capitole vă aștept mesajele în privat, bye! ❤️ 😘
Media: Calisa Clara/ Chloë Grace Moretz

Calisa Clara și Reîntoarcerea Titanului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum