Capitol Special (10)

21 1 0
                                    

Am reușit, dar eram istovită. Am văzut în genunchi din cauza puterii pe care am folosit-o. Tata a venit rapid la mine.
"Iris! Ești bine?" spune el și eu dau din cap.
"Da, doar puțin slăbită!" spun eu. Apollo coboară din carul soarelui și vine la mine.
"IRIS! CUM AI PUTUT SĂ PLECI FĂRĂ SĂ ÎMI SPUI CEVA? MI-AM FĂCUT GRIJI!!" spune el furios. Când mă vede slăbită vine lângă mine. Își pune mâna pe fruntea mea.
"Nu ai pățit nimic, doar ți-ai epuizat puterile." spune el. Zeus s-a uitat la noi.
"Treaba stă mai rău decât mi-am imaginat, v-a trebui să mai chemăm semizei și zei, pentru început, Apollo, tu vei rămâne aici, în caz că se întâmplă ceva și trebuie să salvezi viața cuiva, ești omul potrivit." spune Zeus și Apollo aprobă fericit din cap. După tata a venit la mine și Apollo.
" Deci, eu trebuie să vă las, dar promiteți-mi că aveți grijă de voi, Apollo, mă aștept de la tine să încerci să o ții în frâu pe încăpățânata asta mică! "spune tata și îmi ciufulește părul.
" Voi încerca, dar nu promit nimic, știi și tu ce căpoasă poate fi uneori! "spune Apollo. După ce tata a plecat împreună cu Zeus și Hades, toți semizei au mers în avion, eu cu Apollo stând încă pe câmp.
" Mi-a fost extrem de dor de tine! "spune el și mă îmbrățișează.
" Și mie! "spun eu.
" Când am auzit despre visul tău nu am știut cum să ajung la tine mai rapid! "spune el.
" Îmi fac griji, Apollo! Dacă acum abia am doborât ciclopii cu ajutorul celor trei și al tău, Artemis și Hermes, ce v-a urma? "spun eu tristă.
" Scumpo, nu-ți face griji, eu voi avea grijă de tine mereu! "spune el și mă i-a în brațe. Simțeam că tine cu adevărat la mine, simțeam că pot avea încredere în ceea ce spune.
" Știu, dar totuși! Tu cum te-ai simți dacă cineva are nevoie de sângele tău ca să readucă cel mai de temut monstru din lume? "spun eu.
" Într-adevăr, mi-aș face griji, dar trebuie să ai încredere în noi! "spune și mă prinde de obraji. Se apropie de mine și ne unim buzele într-un sărut scurt, dar plin de pasiune și sentimente.
" Acum întrebarea e cu cine vei dormi? "spun eu.
" Nu știu! "spune el.
" Păi să știi că pot să-l conving pe Hermes să se mute cu sora mea, Calipso, adică oricum el o place! "spun eu.
" Ar fi minunat! "spune el. După am plecat spre avion. După aceea am l-am întrebat pe Hermes cum facem cu Apollo și ghiciți ce? El v-a dormi cu Apollo în camera lui Calipso, iar Calipso se v-a muta cu James, iar Natalie cu mine. După ce mi-am întâmpinat prietena am decis să ne culcăm. Iar am început același vis, același cameră, doar că de data asta purtam o rochie clasică de zeițe grecești.

Și încă ceva ciudat, mai departe erau Sofia, Hyperion și

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și încă ceva ciudat, mai departe erau Sofia, Hyperion și...... Apollo?
Toți trei purtau costume asemănătoare cu al meu, doar că băieții purtau doar ceva tunică în jurul picioarelor.

Bine, devine ciudat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bine, devine ciudat.
"Ce chiloții dungați al lui Hades e locul ăsta?" spune Sofi.
"Nu am habar, stai așa! Cali?" spune Hyperion și se uită la mine.

Apollo

Întâi, nu știu ce e locu acesta, doi mă trezesc aici cu cei mai enervanți frați de pe lume și trei, sunt îmbrăcat ca un zei, pe jumătate dezbrăcat în fața Calisei. Spuneți-mi voi, ce e mai rău? Eu cred că trei. Nu mă înțelegeți greșit, sunt un zeu foarte arătos, dar nu îmi place să mă vadă așa Calisa, pur și simplu mă simt ciudat. Dar pe de altă parte, ea era absolut ca o regină în rochia albă cu accesorii din aur.
"Apollo? Sofi și Hyperion? Voi ce căutați aici?" spune ea mirată.
"Nu știm, dar poate ne spui tu!" spune Sofia ironică.
"Aici e fortăreața lui Luke, locul unde e ținut sicriul lui Cronos!" spune ea. Dintr-o dată văd că înăuntru se face lumină și în încăpere intră Luke.
"Măi, Măi, dar pe cine avem noi aici?" spune el ironic și se uită la noi.
"Castellan! Ce mai vrei?" spun eu arogant.
"Uite, vreau să vă distrug pe toți, să mă răzbun pe voi și pe Percy ăla!" spune el.
"Dar de ce vrei să-l readuci pe Cronos? El nu te respectă, te folosește, mai ți minte ce ai pățit pe insula ciclopilor!" spune Calisa.
"Calisa! Prima noastră întâlnire față în față, păi eu te credeam mai deșteaptă, dar văd că nu ești mai diferită ca Bermude dungate. Nu-mi pasă ce face Cronos, atâta timp cât el vă distruge, pot să mar liniștit!" spune el și vine lângă Cali.
"Ești un trădător, asta ești!" spune Hyperion și vrea să sară la el.
"Și ce dacă? Vrei să-ți spun ceva Calisa? Crede-mă, și tu ești ca mine! Neînțeles de zei, ei doar ne folosesc, uite-te la Zeus! Te-a obligat să mergi într-o misiune periculoasă fără să îți dea de ales, fratele tău, prietenul tău cel mai bun este și acum captiv în tartar din cauza lui Zeus. Tatăl tău nu a luptat nici pentru tine, nici pentru Neleus, nu i-a păsat dacă muriți, pentru că oricum mai poate să aibă alți copii, nu are nevoie de voi. Sau alt caz, Zeul Soarelui, aici de față! Am aflat că ești împreună cu el, ei bine, eu m-aș mai gândi în locul tău, nu ai văzut câți copii are în tabăra, cabana lui e cea mai aglomerată, pe lângă faptul că a fost cu cel puțin o mie de femei înaintea ta. Nu te-ai gândit și tu puțin dacă doar te folosește ca pe o distracție? A da, și era să uit, prietena ta, Sofia, ți-a mărturisit că e împreună cu fratele tău mai mare, Agenor? Îți mai spun odată Calisa, lor nu le pasă de noi, dacă s-ar putea să nici nu fim pentru ei ar fi total în regulă! "spune Luke. Îmi fierbea sângele în vene. Cum a putut să-i spună așa ceva? Într-adevăr am fost cu multe femei, dar ce simt pentru Calisa e ceva ce nu am mai simțit pentru nimeni. Ea doar stătea și se uita cu lacrimi la Luke. S-a întors la Sofi și s-a uitat la ea.
"E adevărat?" spune ea.
"Calisa..... Am vrut să-ți spun, crede-mă, dar nu am știut cum....."spune Sofia care era și ea cu lacrimi.
După Calisa se uită la mine cu tristețe, eu mă uit la ea neputincios.
" Nu e nimic adevărat despre noi din ce a spus Luke, Calisa, e adevărat că am fost cu multe femei, dar tu ești cea mai specială dintre toate! "spun eu și îi prind mâinile într-ale mele. Ea se uită în ochii mei. Era tristă, dar parcă și ușurată că m-a auzit.
" Te cred! "spune ea. După se întoarce la Luke și își scoate sabia, acesta la rândul lui făcând la fel. Sofi și Hyperion au început de asemenea să o ajute pe Vali, iar eu m-am dus cu arcul. Într-un moment Luke o lovește pe Calisa cu sabia pe spate, aceasta căzând la pământ.
Luke o atacă cu ceva puteri negre, cred că încredințate lui de către Cronos.

Va urma....

Și acum urmează o capodoperă de a mea. 😂

 😂

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Calisa Clara și Reîntoarcerea Titanului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum