Bang

485 25 3
                                    

15. Dio 

'Drži svoje prijatelje blizu a neprijatelje još bliže'

' Uvijek sam na raspolaganju.' Brineta s crnim oèima mi je govorila dok sam na šanku ispijao svoje piæe. Iako nisam bio ni siguran da je to brineta ni da su joj oèi crne jer mi vid nije bio baš najbolji od tog silnog alkohola. 

'Isprićaj me' Dižući se s kožno crvene barske stolice sam glasno rekao. Okrenuo sam se na peti dok sam se lagano pridržavao za šank i zid da bi uspio doći do muškog Toaleta.  

Prislonio sam svoju rašćupanu glavu na štok vrata dok sam ruku držao na bravi. Udahnuo sam par puta duboko da bi dobio kisik i da bi skupio snage otvoriti vrata. Otvorivši crna vrata koja su mi se ćinila teška kao par slonova svoje ruke sam naslonio na porculanski umivaonik. Pustio sam vodu iz slavine te se umio par puta dok mi se vid nije poboljšao. Podižući glavu sam tri puta zamahnuo lijevo-desno da mi se ostale kapljice vode rasprše s face. Pogledavši u ogledalu vidio sam svoje crvene oči te 2 muškarca u crnim odijelima koji s prekriženim rukama stoje iza mene.

'Treba se pomaknut?' Upitao sam ih dok sam se okrenuo prema njima. 

'Ne pravi se glup Ashton. ' Rekao je onaj meni s lijeve dok je u ustima prebacivao žvaku s jednog na drugi kraj. 

'Mi se znamo?' upitao sam zbunjeno iako moram priznati bili su mi poznati. Ali ovaj alkohol koji je tekao mojim venama je pogoršavao stvar.

Osjetio sam jaki pritisak na vratu i bol u leđima koja je zavladala mojim tijelom kada sam odletio u zid. Prepostavljam da nije bilo alkohola sad bi vrisnuo od boli.

'Ovako samo ću ti ovo reći. ' Kroz zube je izgovorio ovaj čupavi majmun koji me je držao za vrat. 

'Znam šta je bilo sve na Hawaima , znam sve o ubojstvu Marka, i vjeruj mi ovo je samo poćetak tvog pakla.' Gledajuči me u oči,svaku rijeè je progovorio.

Pustivši me s zida proklizao sam na pločice dok su oni izlazili iz Toaleta. Primio sam se rukom za vrat i lagano ga masirao dok sam gledao u njihovom smjeru. Znao sam o čemu prićaju i da se neću lagano izvući iz ovoga.

'Pas mater' Izderao sam se dok sam izlazio iz Toaleta i kretao se prema stražnjem izlazu iz kluba. Hladan zrak me ošinuo po obrazima na što sam se još malo dobio.

'Ako ništa barem neću biti užasno mamuran sutra' promrmljao sam dok sam rukama opipavao džepove da bi pronašao kljućeve . Našavši ih u lijevom džepu na guzici krenuo sam brže koračati prema uglu gdje mi je bio auto.

Ušao sam u svoj crveni auto te se zaputio prema autocesti kako bi izbjegao pijane vozaèe u gradu. Vozeči što brže po autocesti u glavi su mi bili oni likovi. Bio sam ljut na njih i na sebe. Psovao sam si sve u mislima kad mi je zazvonio mobitel. Okrenuo sam glavu na suvozaèevo mjesto di mi je bio mobitel. Crnim slovima je pisalo 'Kurva iz kluba.' Znao sam da je to ona cura kojoj nisam znao ni boju kose od silnog alkohola. Uzdahnuo sam i vratio sam pogled na cestu i pustio da mobitel odzvoni. Ne da mi se sada njoj sve objašnjavati.

Sišavši s autoceste molio sam Boga da u kući svi spavaju. Jer nije mi se dalo razgovarat s nikim, pogotovo ne s Bo ili Michaelom. Na sami pomisao njihovih imena sam stisnu ruke na volanu i zarežao. Ugasio sam auto pred gražom. Zalupivši vratima vidio sam malu kolićonu svijetla u kuhinji. Zakoračio sam preko praga duboko udahnuvši. Skinuo sam svoju jaknu dok su kazaljke u hodniku kvarile tišinu. 3:35 ujutro. Provirio sam lagano u kuhinju i vidio sam nisku figuru u crnoj trenirci i sivoj uskoj majci na bretele. Iako sam ju iz dna duše mrzio uživao sam u ovom pogledu, u raščupanom repu u skroz ružnoj odječi dok su joj naočale bile na pol nosa. Bila je preljepa.

Black loveWhere stories live. Discover now