Burn
Siedziałem na ławce i oglądałem mecz w którym grał Gazelle.
Przyglądałem się jemu i zastanawiałem się czy jak powiem że go kocham to też to powie czy odejdzie ?
-Hej -powiedział i usiadł koło mnie.
-Cześć - odpowiedziałem i popatrzyłem jak upija łyk wody.
-Co dziś porabiasz?-zapytałem go.
-A nic ciekawego. Telefon ,wiadomości i tego typu.
-Chcesz do mnie wpaść?
-Jasne.
Chłopak się uśmiechną i poszedł razem ze mną na boisko.Gazelle
Po treningu poszedłem do domu przygotować się na spotkanie z Burnem.
Wybrałem swój codzienny strój to tylko Burn hehe.Przyszedłem do Burna i zapukałem do drzwi.
Otworzył drzwi i się przywitał.
Wszedłem i poczekałem aż mnie zaprowadzi do pokoju.Siedzieliśmy i oglądaliśmy film.
Małe info
Burn i Gazelle byli trochę blisko
Czyli się przytulali i na pożegnanie całowali w polik ale to tako miało być...Gazelle
Siedziałem i się trochę wystraszyłem ponieważ, wyskoczył jakiś idiota .
Przytuliłem się do Burna po czym on też się przytulił.Noc spędziłem u Burna.
Wykąpałem się i poszedłem do pokoju.
-Gdzie śpie?
-Że mną.
-No ok.
Położyłem się na łóżko koło czerwono włosego i poszedłem spać.Burn
Wstałem i popatrzyłem jak on słodko śpi.
Poszedłem do kuchni zrobić śniadanie co obudziło Gazelle.
-Jak się spało?-zapytałem.
-No spoko, co będzie na śniadanie?
-Naleśniki.
Chłopak usiadł po czym popatrzył w okno na inne budynki.Zjedliśmy i poszliśmy się przebrać on poszedł pierwszy bo wczoraj ostatni się mył.
Razem z Gazelle poszliśmy na trening co minęło sympatycznie bo cały czas gadał jaka ze mnie dobra przytulanka.
Bo nocą się przytulał ze strachu i zimna bał się bardzo tego co oglądaliśmy.
Tamtej nocy przytulał mnie chyba setny raz.Po treningu usiedliśmy a ja założyłem na biało włosego rękę na co reszta chłopaków popatrzała.
-Em... Chłopaki nie lepiej to zostawić sobie?-zapytał jeden z nich i odszedł.
O co chodzi - zapytałem w myślach po czym się odudziłem się przez przytulenie się Gazeli.To wszystko będzie tak długo pisane bo nie do końca mam czas ale się postaram :)
CZYTASZ
Gazelle x Burn IE | yaoi ||zakończone||
FanfictionPrzyjaciele lecz... Burn od dawna kochał się w Gazelle ale ten nie odwzajemnia tego uczucia. Czy Gazelle zmieni zdanie i też pokocha Burna czy odejdzie jako znajomy? czytaj:)