Hey, eu sunt Mia, am 20 de ani și la moment trăiesc în New York, m-am mutat din cauza ca la mine în țară nu era facultatea pe care o doream. Și acum, ca să ma întrețin lucrez la o cofetărie, ce sincer imi place. Ziua fac școală iar după ce termin lecțiile vin și lucrez.
Deci, eu nu am prieteni aici, da sunt o fire retrasă, ador întunericul, negrul chestii de astea, dar nu, nu sunt satanistă. Asta mai lipsește și ai mei ma trimit la Spitalul de nebuni, sau cum îi spunem noi la mine în țară, ma trimit la Costiujeni.
Deci, eu acum la moment stau în apartamentul meu micut, dar primitor, și desigur curat, da fac mizerie și sunt o lemnoasă, dar vrau să păstreze curatenia asa simnt ca și cum ai mei ar fi lângă mine. Stiu ciudat, dar acasă mereu faceam curat, mamei nu-i plăcea mizeria mai ales ca la mine în camera era cel mai murdar. Și acum făcând curat simnt ca mama îi lângă mine.
Ma duc la bucătărie să-mi iau ceva de mâncare, nu stiu ce, o să văd. Deci avem, ciocolata, supa, salata, sunt mult mai multe lucruri dar m-am decis I s-a iau ciocolata.
Eu sunt genul ala de om care mănâncă mult și nu se ingrasa.
Ma duc în sufragerie și aprind televizorul, desigur la desene, ador desenele animate. Stiu ca sunt mare dar mereu ele o să aibă un loc în inima mea, desigur lângă ciocolata.
"Hey, e cineva acasă? "
Ciudat, toți vecinii stiu cine sunt eu, și nimeni nu vine la mine. Ma scos și merg la usa. O deschid și în fața mea este I față la fel de scundă ca mine, nu defapt este mai înaltă ca mine. Eu am 1.69 ea pare că are 1.70 și ceva.
"Pot să te ajută cu ceva? "
"Hey, eu sunt nouă aici și ma gandeam să fac cunoștință cu vecinii"
"Ok. Pot să te ajută cu ceva? "
"Ai vrea să vii la petrecerea mea? Va fi la 22:00 la mine în apartament, defapt nu-i apartamentul meu îi și a fratelui meu. Stii ne-am mutat amândoi și... "
"Hoo, o să fiu, vrei sa intri? "Vreau sa fiu politicoasă, și imi pare draguta.
"Mi-ar plăcea, ms"
Ma dau din ușa săi fac loc și când intra vad un băiat ce se uita la mine de zici ca i-am furat acadeaua, când avea 5 ani și încă mai este supărat.
Da sincer îi frumos, și iar încep. Întru iauntru, și închid ușa.
"Doresti ceva, apă, suc, cai, cafea? "
" Nu ms"
" Ok, hai în sufragerie"Mergem doi pași și am ajuns. Ne așezăm și vad ca nu se simte comod, stiu asta pentru ca de multe ori am fost în locul ei.
"Deci, ar trebuie să ne cunoaștem, eu sunt Mia, am 20 de ani, și sunt din Moldova, tu? "
"Moldova? "
"Da"
" Eu sunt Amelia și sunt de aici, am 19 ani, și am un frate de 22 de ani. Da îi o pacoste, îi un inganfat și ma sa carieră pe creier câteodată"
" Și eu am un frate dar îi mai mic ca mine cu 2 ani, mereu ne băteam, pentru ori ce prostie, și imi e dor de el"
" Dar dc te-ai mutat? "
"Facultatea la care vroiam sa ma duc nu era aici, și nu mai era nici una de aceste fel acolo"
"Aaa, mai ai prieteni aici? "
"Nu, imi place mai mult singurătatea liniștea și în plus mulți de aici sunt niște inganfati ce te scot din fire"
"Ai dreptate" Zice și începe să râde și eu ma i-au dupa ea, am uitat cât de bine e sa razi alături de cineva."Ai vrea să fim prietene, desigur nu sunt genul de om inganfati"
"Sigur, pari de treabă" Zic si desigur damu imi fac fantezii ce desigur o sa fie spulberate din moment în moment.Mai petrecem ceva timp împreună și imi spune că sta in apartamentul 289, care îi chiar în fața apartamentului meu.
O petrec și ma duc în camera să-mi aleg niște haine cu care ma pot îmbracă la petrecere. Ma gandeam sa i-au o rochie neagră, până la genunchi, mulata sus și jos umflata, ca sa joc asa. Îi o rochie făcută de mine, da stiu sa cos. Ca sa stiti eu sunt fa Facultatea de Dizainar vestimentar. Deci stiu oleaca din modă.
CITEȘTI
doar un vis
RomanceO fată care se îndrăgostește de noul ei vecin. Încep să se înțeleagă și în timp ajung să fie împreună. Dar oare cât timp vor fi împreună? Oare Alexandar o să reușească să nu se mai poarte ca un dobitoc? Oare Alexandar o să afle vreodată de secre...