Am ajuns acasă în New York și sunt frântă de oboseală.
Dima doarme, Amy doarme, Xander doarme, numai eu nu dorm.
Imi aprind televizorul, imi scot castile din primul sertar și la conectez la telefon. Mnda vrau să asculte muzica.
Când imi iau telefonul văd că ma suna cineva. Oau ce să mai nimerit.
Convorbiri telefonica
"Buna seara" zice persoana de la celălalt capăt.
"Buna seara, pot să vă ajut cu ceva?"
" Da,chiar puteti. Puteți răspunde la câteva întrebări? "
"Dc? "
"Că să va auzim fabuloasa dumneavoastră opinie" Asta-i ciudat.
"Deci, va răspund la întrebări dacă și dumneavoastră imi raspundeti și mie la câteva întrebări? " am o bănuiala cine ar putea suna, dar nu stiu sigur. Poate să schimbat dar e imposibil.
"Sigur, deci prima întrebare. Cum v-ați simntit atunci la Moll când ati luat leul de pe jos? "ăăă... De unde știe de asta? O singură fata a fost atunci cu mine.
" Mishka!!! "
"Prezența"
"Capra"Aud cum râde și încep și eu a râde. Ea a fost și este o prietenă buna de a mea.
"Dacă nu e un deranj poti veni până la usa si să o deschizi? "
"Sigur"Convorbire telefonica încheiată
Deci Mishna ma sunat, deci nu a murit. Bine de știut.
Ma scol din pat și ma în drept spre usa, până o deschid cred ca durează vreo 2 minute.
Deci deschid usa și în fața mea văd o fată roscata, scundă, du două bagaje după ea.
"Hey, ce cauti aici? "
"Pai m-am gandit sa stau o perioadă cu cea mai bună prietenă a mea" zice și da din generația de câteva ori.
"Deci să intelegi ca te-ai certat cu Cristi și vrei sa scapi de el acum"
"Da" zice și incepem a râde.Ma dau din usa și îi fac loc să intre. Mia fost dor de ea, nu am mai văzut-o de 3 ani și sincer chiar ma bucur ca a venit aici.
"Deci, nu am da cât două camere de oaspeți și n-am stiut ca vii așa ca în seara aceasta o sa dormi cu mine. Până aranjeze camera, îi mult"
"Ok"Deci restul serii-adica până dimineata- am vorbit despre ce am mai făcut noi. Despre amintiri si despre posesia mea, care e desigur baietii cu păr creț.
Stiu, unora nu le place dar eu îi adooor.
Și desigur cum sa nu vorbim și despre trupa noastră preferată de rock.Acum noi stăm și stăm. Nu facem nimic, lui Mishna i-am prezentat-o pe Amy și de sigur nu i-am spus nimic despre xander ca iar o sa înceapă cu fanteziile ei.
***
De azi sa început iar școală și acum sunt la ultima ora. Abia astept sa se termine odată.
Profesoara vorbește despre ceva dar eu nu inteleg nimic. Parca vorbea despre ceva legat de geometrie.
Eh, oricum nu inteleg nimic. Restul lectiei mi-am făcut de lucru cu un creion.
Fără să-mi dau seama a sunat de sfârșit de lecție. Uraaaa. Imi strâng repede lucrurile și am eșit pe usa de zici ca nici n-am fost la lecție.
Ma duc la dulap unde imi las cărțile care nu-mi trebuie și ma intalnesc drept spre ieșirea din scoala, dar m-am oprit când am vazut două băieți care se luau de o fată.
Stiu, stiu baietii aia n-au haz. Serios chestia asta ca să te iei de oameni numai pentru a te face mai populat, îi demodată.
Vreu să merg mai departe dar când ma uit mai atent văd că afara aia îi Amy.
CITEȘTI
doar un vis
عاطفيةO fată care se îndrăgostește de noul ei vecin. Încep să se înțeleagă și în timp ajung să fie împreună. Dar oare cât timp vor fi împreună? Oare Alexandar o să reușească să nu se mai poarte ca un dobitoc? Oare Alexandar o să afle vreodată de secre...