Avem o săptămână de când ne-am mutat la Amy acasă și apartamentul meu numai jumătate din el îi gata.
Ma simnt ciudat să stau la ei acasă. Și cât despre întâlnirea mea cu Antonio a fost una frumoasa. Am vorbit, ne-am cunoscut și acum suntem prieteni.
Daa, cât de multe lucruri pot să se schimbe, într-o zi.
Acum stau și fac un tort. Ca să intelegeti, imi este foame de tort. Nu îi ziua nimănui, doar imi este pofta de un tort.
Deci, sincer sunt o bună starea sa de nota 10,'dupa părerea mea'. Tortul l-am făcut repede, l-am decorat și mi-am luat trei felii și am mers în camera unde momentan stau.
Imi aprind televizorul și dau la desene animate, ador desenele.
Timp de câteva ore stau și ma uit și sunt suuper mirata ca nimeni nu a intrat la mine în camera, bine poate nu e camera mea dar cui îi pasa.
După o oră vad ca se întunecă și oboseala își pune cuvântul, stiu ca aici devreme și ca acum ma culc o dată cu găinile s-ar maine sunt la școală și vrau să fiu trează la istorie.
După ce fac un dus și ma schimb în pijamalele mele pufoase ma pun în pat.
Și abia astept sa ajung în lumea mea, unde totul îi așa cum vrau eu.
Mishka
"Cum o să-i spunem? " intreb și deja ma tem de reacția ei.
" Nu trebuie să afle, altfel te va ura " imi zice Dima.
"Și pe tine, nu uita ca și tu esti in joc magarule"
"Asta îi tot ce poti zice, sincer ma mira"
" Ba, animalule să-ți aduc aminte că din cauza ta proprietaru apartamentului sau a blocului, huioznaiu ne dă afară? "
"Da nu era apartamentul miei?"
" Nu stiu, dar totuși ar fi mai bine să îi spune asta ei, dar mai întâi hai să cautam câteva apartamente la un preț bun si să fie normale"
"Tu caută, eu ma duc să imi strâng bagajele"
"Dc? "
"Ca stiu ca Mia o să se supere și nu o să mai vrea să stăm cu ea"
"Dar atunci o să-i caut ei un apartament și mie altul și gata"
"Mda, fă cum vrei, dar când o să afle o să se înceapă teroarea"
"Stiu" zic și da doamne ca Mi-a să nu se supere pe noi.Mia
Ma trezesc într-o zarva uimitor de mare. Ma școli din pat și imi iau halatul pe mine. Ma încălțăminte în papucii mei galbeni pufosi și este din camera. Când ajung în sufragerie se lasa o liniște uimitor... de ciudată.
"Ce se întâmplă? "
Nimeni nu spune nimic, toți tac. Au făcut ceva. Ma uit la toți și o văd pe Amy ascunzând ceva la spatele ei.
Ma duc spre i-a și iau ce are la spate. Este un plic rosu cu numele meu pe el.
Vrau să-l deschid dar observat că cineva a făcut deja asta. Scot foaia și da doamne sa nu fie de rău.
.
.
.Deci pe foaie scria că trebuie să părăsim apartamentul, ca nu stiu ce am încălcat și ca apartamentul numi mai aparține. Deci când termin de citit ma uit la toți și văd ca se uitau în jos. Deci toți știau și mie nu mi-au spus.
Arunc plicul și foaia pe masa și ma duc în camera să ma schimb.
CITEȘTI
doar un vis
RomanceO fată care se îndrăgostește de noul ei vecin. Încep să se înțeleagă și în timp ajung să fie împreună. Dar oare cât timp vor fi împreună? Oare Alexandar o să reușească să nu se mai poarte ca un dobitoc? Oare Alexandar o să afle vreodată de secre...