"As putea, dacă ești și tu de acord, ca am gasit un post de lucru in New York, și ma gandeam dacă pot sta o perioadă la tine. Până găsesc un apartament" oau de când vorbește așa de mult?
"Sigur, am câteva camere libere"
"Ms" zice și vine sa ma îmbrățișeze.Oau, se simte ca atunci când eram mici. Mirosul lui specific, căldură corpului lui. Imi era dor de el. Și tot îi mai înalt ca mine.
Aud un tușit și Dima se da la o parte, și atunci îl văd pe Xendar. De ma uit la față lui Dima și deja stiu ce bănuiește și imi vine sa rad.
"Mia, poti te rog sa-mi arati unde este baia?"
"Sigur"Îi fac semn cu mâna și în partea stângă a mea este o ușă intram și îi arat prea scumpă noastră baie.
Da baia îi în bucătărie. Da îi și comod. Oricum îi arat baia și ma duc înapoi la Dima.
"Deci... Ce ai mai făcut în timpul acesta? "
"Pai am învățat, tu? "
"Adică acum nu mai inveti? "
"Nu, tu?"
"Eu invat dar și lucrez"
"Mmm.. Ok"
"Da" deci gata, nu stiu ce s-a zic. "Maicii legătură cu ceilalți?"
"Da, dar numai cu Sorin"
"Nu stii ce mai face Nicoleta? "
"Chiar iti pasa de ea? "
"Sincer, cam da. Vrau să văd dacă sunt mai sus ca ea" zic și incepem amândoi să radem."Ea, sta cu doi plozi acasă"
"Deci, ea are doi copii la vârsta asta? "
"Da"
"Săracă, mereu am crezut că o să ajungă mai sus ca mine"
" Și partea proastă este ca iubitul ei a lăsat-o când a aflat ca are doi copii"
"Uu... Nasol"
"Da"
"Deci, tu cum cu viață amoroasă? Te-a lăsat vreo iubita din cauza ca o ai mică? " nu m-am putut abține, trebuia să zic asta. Dar de sigur că el a început a râde o dată cu mine.
" Nu, dacă chiar vrei sa stii nu o am mică" și iar radem amândoi.
"Ok"
"Și nu ma părăsit nimeni, eu le-am părăsit. Toate erau la fel, niște prefăcute"
"Nu toate fetele sunt la fel"
"Stiu"Și stăm câteva minute în liniște. Nu stiu ce s-a zic acum doar imi amintesc momentele când ne jucam afara împreună.
"Iti mai aduci aminte când te strigam la poarta să esi și să te joci cu noi. Și dura muuult până să esi?"
"Da, ma jucam așa frumos în calculatorul ala vechi"
"Aha, când eram mică eram invidioasă ca tu ai avut un calculator înaintea mea"Zic și iar radem, si timp de câteva minute bune am vorbit despre copilăria noastră.
De toate momentele când ne jucam împreună. Imi e dor de acele momente."Mia, poti de rog să te duci după niște cumpărături? "
"Mmm... Nu poate putoare de frate-meu?"
" Același lucru la zis și el"
"Ma făcut putoare? "
"Intrun fel, dar lasă o săi spun lui taică tu să ia când vine acasă"
"Ok"Ce frate Nei am și eu. Are 17 ani și tot ca o putoare a rămas, eu de-abia vin acasă și el pe mine ma trimite la magazin.
"Deci eu o să plec în câteva zile, o să te sunt cu o zi înainte să-ți spun" zic să-l anunt când plec.
Deci tot nu-mi vine să cred cat de tare să schimbat. Adică și înainte la 15 ani era frumos dar acum nu am cuvinte să ma exprim.
Îl conduc la usa și ii iau desigur numărul de telefon, după ne salutam în sens de 'pa' sau 'la revedere'.
Oricum întru în casa și ma duc direct către fosta camera, unde o să dorm cu Amy.
"Deci, vrei sa mergem mai în seara la clubul din sat? "
"Daaaaa!!! " super deci trebuie să văd în ce ma imbrac dar. " Dar nu cred ca Alex o să ma lase"
"Da, cred ca ai dreptate"
"Daaar poate dacă îl rogi tu va accepta"
"Dc ai crede că va acesta dacă îl rog eu? "
"Ce să accepte? " Suca, Taman acum trebuiea să vină și el.
CITEȘTI
doar un vis
RomanceO fată care se îndrăgostește de noul ei vecin. Încep să se înțeleagă și în timp ajung să fie împreună. Dar oare cât timp vor fi împreună? Oare Alexandar o să reușească să nu se mai poarte ca un dobitoc? Oare Alexandar o să afle vreodată de secre...