1

61 12 2
                                    

Merhaba ben Beste Saraçoğlu.16 yaşındayım. bugün yeni okulumda ilk günüm olucak.yeni bir okula gitmek hiç istemiyorum.eski okulumda mutluydum.tabi eğer o kızı dövmeseydim belki okuldan atılmazdım.ha bide en sevdiğim arkadaşım buse var tabi.o çok iyi bir kız.onu sevmemek mümkün değil.çok tatlı çok sevecen bir kız.
ben o kızı dövünce busede dövdüğüm kızın arkadaşını dövmüş sonuç olarak ikimizde okuldan atıldık.zilde kıza neden sebepsiz yere kavgaya girdin diyorum.bana kenkimi korumak için diyor.ben zaten kendimi korumak için o kızı dövüyorum niye karışıyoki? Babam o kızı dövdüğüm için beni kendi istediği bir okula göndericek.hiçte umrumda değil.nasıl olsa ben ve buse tekrar bir kötülük yapıp okuldan atılırız hep böyle olur.busede artık ne yaptıysa babasını ikna etmiş ve benimle aynı okula geliyor.
Sabah yanımda bağıran ses duydum.annem ismimi söyleye söyleye bağırıyodu.
"Beste hadi kalk artık.yeter bu kadar uyku.ilk günden geç kalmak mı istersin"

"Tamam anne yeter artık bağırma geliyorum." dedim ve güzel sıcacık yatağımla vedalaşıp ellerimi ve yüzümü yıkamaya gittim.ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra okuk üniformamı giyip aşağıya indim ve masaya oturdum.

"Kızım heyecanlımısın?"babam bu soruyu sorduktan sonra ona döndüm." ya ya nedemelisin çok heyecanlıyım baba."
Kahvaltımı bitirdim.tam kalkıcakken babam birşey dedi.

"Kızım seni arabayla okula bırakmamı istermisin?"

"Hayır baba.zaten buseyle ben yürüyerek okula gidicez."dedim.

"tamam o zaman ama okula vardığınızda ilk günden sorun çıkarma."

"Tamam baba.bir şey yapmam."

"Zaten birşey yaparsan müdür bey direk beni arıyor.bu arada o buseyi de uyardığımıda söyle tamam mı?"

"Tamam baba izninle okula gidiyorum." dedim ve buseyle buluşmak için evden çıktım.buse bir bankta oturmuş beni bekliyordu.yanına gittim.
"Buse ben geldim."dedim."Biraz daha geç kalsaydın seni bırakıp giderdim ama yinede sen benim en yakın kankimsin bu yüzden yapmadım."dedi.

"Allah razı olsun sen beni bırakıp gitseydin ben ne yapardım?"

"Evet tabi bişey yapamazsın."

"Tamam hadi okula gidelim yoksa geç kalıcaz."

"Beste sen ne zamandan beridir dersleri önemsedin haa söyle"

"Yaa yok bişey ilk gün ya o yüzden." dedim ve okula doğru yürümeye başladık.

Okula geldik.buseyle ben hemen içeri girdik.o sırada bütün kızlar bize bakmaya başladı.gerçektende bu durumdan rahatsızdım.niye bize dimdik bakıyorlarsa? Sanki birisini öldürdük.busede galiba benim düşündüklerimi düşünüyor olucakki konuşmaya başladı.
"Kızım bunlar niye bize böyle bakıyor?"

"ne bileyim yaa.neyse ben müdürün odasına gidip sınıfımızı öğrenicem gelicekmisin?"dedim.bana bakıp "hayır gelmiycem.sen git sınıfımızı öğren ben seni burda bekliyorum." dedi.

Bende müdür odasının yanına geldim tam kapıyı çalıcakken kapı birden bire sertçe açıldı ve dışarı çıkan çocukla ben çarpıştık...

Arkadaşlar bu hikayeyi yeni yazmaya başladım.umarım beğenirsiniz eğer beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.❤❤

SONSUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin