Luhan, masaya oturan sehuna baktı ve kaşlarını merakla havaya kaldırdı.
Kevın'ın gelmemesi için resmen içinden yalvarıyordu.
-Sehun bey? Burada ne arıyorsunuz?
Sehun bey lafına bozulsada belli etmemeye çalışarak boğazını temizledi.
-Randevuma geldim
Luhan duyduklarıyla beraber suratı düşmüştü.
Tao, chanyeol ve Suho arka masaya oturup yüzlerinde ki gazeteleri indirdiler.
Kevın restoran'a girmeden, Kevın'ın otoparkta yakalamışlardı ve Tao onu alex'e teslim etmişti.
Tao yolda Kevın'ı araştırmıştı ve hangi yollardan O'nu merkezde tutacaklarına bakmıştı.
Kevın bir olayda görgü tanığıydı ve bu Tao'ya yetmişti bile.
Luhan, bakışlarını sehun dan çekerek boğazını temizledi.
-Gitsenize o zaman masanıza sehun bey. Kız arkadaşınız beklemesin.
Sehun, Luhan'ın kıskançlığını sevimli bulsa da gülmemeye çalıştı.
-Şey kendine kız demen garip değil mi? Ben zaten şu an masamdayım.
Sehun düz bir ifadeyle bakarak çocuğun anlık değişen yüz ifadesine baktı.
-Şey n-
Luhan'ın cümlesini yarıda kesen şey dudaklarına değen yumuşak ve bir o kadar tatlı olan Sehun'un dudaklarıydı.
*******
-HAYATTA OLMAZ EVLENEMEZLER
Chen kris'e dehşet ile bakıp onu yerine oturtmaya çalıştı.
İstemeye gelmişlerdi ve evleneceği kişinin Xiumin olduğunu öğrenmişlerdi.
Kai bir kenarda kıs kıs gülerken Kris ise deliye dönmüştü.
-Ya ben evlenmek istiyorum, sen otursana lan
Chen'in ani çıkışına Xiumin gülümseyip başını yere eğmişti. Resmen sevdiği adam onu istiyordu fakat Kris denen herif engel oluyordu.
-Bak chenciğim beni sınama evlenemezsin diyorsam evlenemezsin
Xiumin kafasını kaldırıp kris'e baktı
-Nereden senin chenciğin oluyor ya?
Xiumin bir an ailesini unutup sesli söylediğinde yüzü daha çok kızarmıştı.
"Hanım hanım bunlar birbirleri için yanıp tutuşuyor napsak öne mi alsak düğün tarihini?" Konuşan chen'in babasıydı.
Xiumin'in annesi onaylarken herkes mutlu olmuştu.
Yani Kris dışında herkes, çünkü kai ağzını kapatmıştı ve sıkı sıkı tutuyordu.
Verdiği söz için çoktan pişman olmuştu.
******
Final gelsin mi? Yapayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Mevsimi /EXO
General FictionSemeler Ukelere plotanikti ukeler ise semelere Ana çift : TaoRis •Kapak tasarımı bana ait degildir.