*6 mesiacov neskôr*
„Niniane poď,"
ťahala ma vysoká blondínka, pretože sme meškali na hodinu. Poslednou dobou sa nám to stavalo naozaj často.Aby som vám povedala čo sa stalo za tých pár mesiacov odkedy sa Lucifer vytratil.
Vtedy nazývané Barbie si ma začali všímať, myslím že to začalo vtedy keď si všimli že ma Lucifer berie sním.
Tak tiež musím povedať že neustále naň ho myslím. Predsa to bol kus!V každom prípade sa teraz ponáhľame na poslednú hodinu.
Anna ma stále sácala aby som vstúpila prvá.
Hneď ako som vstúpila letel na mňa kýbel s vodou a s rybacími hlavami. Poviem vám smrdelo to naozaj strašne! Opäť som cítila ako do mňa niekto sotil, tým spôsobil že som sa šmykla a letela priam ku stene. Dosť to bolelo. Všetci sa smiali, zrazu ku mne pristúpila Anna,
„Ako si si len mohla myslieť že by sme sa bavili s takou handrou ako si ty? Chceli sme sa ti pomstiť za to že si šla za Luciferov aj keď si videla čo ho chcem ja!"
Zabudla som Vám povedať že Anna velí celej tej barbie skupine? Preto si môže nárokovať koho chce a každá baba v škole ma smolu.
„Niniane toto nie je všetko," Vytiahla putá ktoré netuším odkiaľ ma, jedno mi dala na ruku a to druhé dala k radiátoru. Naozaj vtipné! Dívala som sa na každú tvár v triede, to su fakt všetci tak falošný?
„Každý patríte do pekla! Dúfam že zomriete na najhoršiu možnú smrť!"
Každý sa prestal pozerať a odišiel. A teraz akože čo tu mám robiť ? nemam kľúčik a z toho sa asi len tak nedostanem.
Vydýchla som si poriadne nahlas. Oprela som sa o stenu a rozmýšľala nad tým ako sa z tadiaľto dostať.
Neďaleko mňa bola krieda, spomenula som si na Lucifera na jeho nádherne krídla a červené oči. Vládca pekiel.
Nakreslila som kúsok od seba pentagram a začala som hovoriť.AVE SATANA!
Hail, Satan,
Lord of Darkness,
King of Hell,
Ruler of the Earth,
God of this World!God Who invites us to become as gods!
Muse of our civilization,
Dead Enemy of its tyrant god!
Satan, mighty Liberator,
Bearer of true Light!God of our flesh,
God of our minds,
God of our innermost Will!O mighty Lord Satan,
teach us to become strong and wise!
Teach us to vanquish the enemies
of our freedom and well-being!In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!
Zatiaľ ma to baví. Snáď aj vás.
Nimue - Niniane = to isté☺️
DU LIEST GERADE
Princess of Hell
FantasyNebo zem peklo. Sam Lucifer, vládca pekla si ju vybral. Vždy bol vyberavý, no ona bola tá vyvolená ktorá mala priniesť koniec vlády Boha a anjelov.