19

135 10 11
                                    

Bol to on, Lovec.. Spoznali sme jeho runy.. Videl nás? Oooh satan v pekle! Dufam  v to,uľahčilo by nám to mnoho práce a vymyšlania..

,,Vás dvoch nepoznáme, kto ste? Okial ste prišli?"

Nemôžme im povedať, že sme prišli od niekal, mohli by sa skontaktovať  a to nechceme a hlavne by si mysleli, že na toto všetko máme už nejaky ten výcvik, čo naozaj nemáme! Takže nejaká dobrá výhovorka? Rozmýšľaj!!

,,sme odtiaľto, nikdy sme sa však nepripísali k inštitútu. Myslíme si však že je čas to zmeniť, sami toho moc nedokážeme a bez nejakého lepšieho výcviku,"
Mala by som byť profesionálny klamár! V tom chodiť viem priamo úplne skvele!

Očami si nás premeral, vyzeralo to tak že sa snaží zistiť či hovorím pravdu alebo nie..

,,Kto vám dal stelu? Jak poznáte runy?"

Zamyslela som sa čo vymyslieť..
,,Sebastianova rodina bola lovcami a bolo to jeho dedičstvo, keď jeho rodičia zomreli  neskôr som ho videla aj ked mal nakreslenu runu skrytia,"
Hovorila som tom veľmi seriózne a dívala že nejaká taká runa reálne existuje, inak by som si to zavarila omnoho viac ako by som mohla. Sebastiana na mňa zaganil a snažil sa mi niečo naznačiť, jeho posunkovej reči som vôbec nerozumela. Čo ten človek dopekla chce?!

,,Fajn, poďte sem nakreslím vám runu, aby ste mohli vidieť náš inštitút,"
Potešila som sa, dúfam že urobíme to čo musime čo najrýchlejšie aby som sa mohla vrátiť naspäť za Luciferom. Úprimne ani neviem čo Lucifer očakáva, že spravime. Nemôžme zničiť každý inštitút na zemi, to by bola nekonečná hra. Preto si myslím že bude stačiť ak tu zdržíme jeho demonicke duše, aby stihli napachat dosť zla, chaosu bordelu... To je to v čom sa všetci vyžívaju.

Po zobrazení inštitútu som stratila dych, nečakala som niečo tak veľmi moderné a vedecky posunuté.. Nečakala som ani len to, že to bude vyzerať tak nádherne! Bolo to tu v bielo-modrých farbách, vyzeralo to neskutočne a zároveň veľmi moderne. Mali to tu naozaj krásne, však u Lucifera to bolo omnoho krajšie, chýbajú tu lávove jazierka a vodopády. Stačila by mi chvíľka a bolo by to tu ine.

Zvláštny chalan, ktorý nás sem vzal, nam to tu celé ukazal.  Nepoznám tu teda ešte každú odbočku a skrýšu ako doma, ale myslím že nebudeme potrebovať moc času aby sme to spoznali. Už len keď sa dívam na niektoré miesta, viem že to je ich skrýš, kde su veci ktoré nechcú aby sa dostali von.

Princess of HellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora