1. Bölüm

362 18 9
                                    

Yine bir okul sabahı alarm sesiyle kalmıştım saat 6 buçuk tu kısa bir duş alıp çıktım hemen formamı giyip saçımı salık bırakmıstim aşağı indigimde annemleri kahvaltı yaparken gördüm ve "günaydın "diyip çıktıp arkamdan annemin Aslııı "diye bagırısını duydum o kadar yol yürüdüm hiç geri dönemezdim valla okula doğru ilerlerken yanımda siyah bir arabanın durduğunu farkettim ardından cam açıldı o tarafa doğru döndügümde  bana bakan bir şahıs gördüm ve bana"gideceğin yere kadar atayım istersen "değinde "yok ben yürüyerek giderim "dedim ve tam adım atacağım zaman yine konuştu aslında saat 9 a geliyordu onunla gitsem iyi olurdu "ne nazlı çıktın be kızım gel bırakayım"dedi ve karar verdim gidiçektim yoksa baya geç kalacaktım "tamam ama sakın bir şey yapmaya kalkma  "dedim ve bindim okula doğru giderken bi an soru geldi"adın ne ufaklık ?"söylesem mi yoksa aldırmasammi ayıp olurdu ama "benim adım Aslı ya senin ki?"dedim ve ardından cevap geldi "bu kadar meraklı olma sen bence tmm o zaman bende meriç " kendi gibi ismide güzeldi bu çocuğun
ve sonunda gelmiştik bileğimden tutulmamla geri oturmam bir oldu "bekle beraber inelim "dedi ve onu bekledim bi an elimi tutmasıyla şok oldum hemen elimi geri çektim galiba meriçle aynı sınıftaydık lise 3 ve kapıyı tıklatıp içeri girdim tam girmiş sayılmam hoca durdurmuştu hocaya ilk günden sinir kapmıştım "kendinizi tanıtın bakalım "dedi ve ilk olarak ben konuştum"merhaba  ben Aslı çetin  17 yaşındayım"sonra meriç konuştu"merhaba  ben Meriç keskin 17 yaşındayı" en arkadaki 2 kişilik sıra boştu mecburen meriç benim yanıma geldi önümdeki kızla kaynaşmıştım hatta adı da şeyma dı iyi bir kıza  benziyordu vee  sonunda zil çaldı şeymayla kantine indik  ben sadece kakolu süt aldım  masada bir kişinin geldiğini fark ettim tabiki de meriç "bizim tayfayı bulamadım o yüzden sizin yanınıza geldim hee" "sizin tayfa derken yani hem niye biz başka kimse yok mu sevgilin falan  "  dedim keşke sen dese lan ne luyor Allah Allah "o işleri bırakalı 1 buçuk sene oldu kızım ben yeni sayfa açtım hem yeni sevgili yeni hayat anladın ?"

"Okul Çıkışı 👇👇👇"

şeyma bize gelsene demişti kabul edmiştim ama kalmıycaktım tabi bide abisi varmış Poyraz 1 yaş büyükmüs bizden amann eve hızlıca hemen gidip gelcektim şeyma bana meil atcaktı çantamı koyup ustume siyah dar kot üstüne ise gömlek giyip içene sikıstırip saçımı örüp telefonumu alip evden çiktım anneme mesaj atmıştım tabi  bi an omzumda kol hissetim tabikide meriç "napıyosun yaa sen kimsin ki bana boyna dokunuyosun sadece sınıf arkadaşıyız ben senle "dediğim an bana nedensizce sarıldı onu geri ittirdim ama başarısız en sonunda küçük bir çığlık attım "biz seninle ne miyiz bu saatten sonra sevgiliyiz haberin olsun küçük bir seyden dolayı tepki verme yani  senden hoşlanıyorum sevgilim "ne diyo bu yaaa "daha sabah tanıştık haberin var mı senin tamam olabilir beni sevmen offf görüsürüzz"ben bide şeymanın yanına gidecektim"kaç bakalım kaç nereye kadar bakalım benim olacaksın anla bunu güzelim" ondan sonra zaten arabasına binip gitti neymiş beni seviyormuş yuhh yavaş gel yani en sonunda şeymalara gelmiştim  inşallah doğru evdir ve kapıyı çaldım ve gördügüm kişiyle şok oldum ne işi vardı ki burda hemen ardından şeyma geldi kapıya ve içeri geçtik  icerde bi cocuk vardi oda poyraz olmalı galiba şeymayla bir köşede oturup"meriçin ne işi var burda "niye burdaki"abimle arkadaşlarmış bende şimdi öğrendim  ne bileyim sen gelmeden önce biseyler diyodu meriç abime ne oldu ?"ayy utanırım ben şimdi yaa off "senden hoşlanıyorum dedi sevgilimsin dedi öff işte tamam tipli olabilir daha sabah tanıştık  yani ne bileyim "şeyma şu an şok dediklerime dayanamadi yavrum  bi an telefonumun çalmasıyla korktum tabikide annem meriç ortalarda yok bi köşeye geçip telefonu açtım .

ARKADAŞLAR İLK KİTABİM LÜTFEN EMEĞE SAYGI☺❤👇

SİZCE ILK BÖLÜM NASIL ❤YORUM VE VOTE LÜTFEN ☺

620 KELIME 🙏🙏

İlk GörüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin