To ja
Ola
Ciemnowłosa dziewczyna która ma dwa koty i depresję. Nie nazwała bym się osobą cichą, jestem po prostu nieśmiała.Jest początek wakacji a ja już wiem że nic specjalnego się nie stanie. Nie mam aż tak wielu przyjaciół z którymi mogła bym się spotykać w wolnym czasie.
Szósta rano....
Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do tego, że nie idę do szkoły ;/
Kot leżał obok mnie a drugi prawdopodobnie zdecydował się opuścić mój pokój po tym jak trącnełam go nogą po przebudzeniu się.
Poszłam od razu zjeść śniadanie. Tradycyjnie tęczowe płatki dla dzieci z zabawką w środku. Otworzyłam kartonowe pudełko i z samego spodu wyciągnęłam plastikowy samochodzik.
Po zjedzeniu śniadania wróciłam do pokoju, odpaliłam netflixa na laptopie i leżałam.
Nagle zawibrował mi telefon
A na ekranie pojawiło się powiadomienie o nowej wiadomościIga:
-Siema mam nadzieję że już gotowa na wyjście.Ola:
-Jakie wyjście?!?Iga:
Debilu miałyśmy jechać na pizze rowerami -,-
Lepiej się zbieraj bo zaraz będę pod twoim domem
I ubierz się jakoś ładnie 🔥Zamknęłam laptopa i pobiegłam się szybko ubrać. Nie słuchając rad Igi założyłam pierwsza lepszą bluzę i spodenki. Zrobiłam niedbałego koka oraz szybki makijaż.
Po kilku minutach byłam gotowa.
Wyrobiłam się idealnie bo kiedy wrzucałam do plecaka portfel usłyszałam dzwonek do drzwi.Iga- BOŻE KOBIETO JAK TY WYGLĄDASZ!??!!!!!
-Wygladądam normalnie o co ci chodzi?
Iga-Z tobą jak zwykle😒Zapomniałam dodać że Iga i ja znamy się od dziecka ponieważ przyjaźniłyśmy się w przedszkolu. Niestety teraz chodzimy do zupełnie innych szkół :c
Kiedy wyciągnęłam rower z garażu i zaczęłam zmierzać w stronę furtki zauważyłam przy niej dwóch chłopaków. Teraz lepiej zrozumiałam słowa Igi ,,tylko ładnie się ubierz''
Szepnęłam... Dlaczego mi nie powiedziałaś? 😱
-Bo byś nie pojechała z nami,poza tym chciałam żebyś w końcu poznała moich znajomych z mojej szkołyMiała rację nie pojechała bym z nimi. Aczkolwiek teraz też zastanawiałam się nad powrotem do domu. Zazdroszczę Idze , że ma takich chłopaków w szkole.
Jeden miał piękne ciemne włosy i brązowe oczy a drugi niższy był blondynem o niebieskich oczach. Japierdole jak w jakimś filmie z netflixa.
Iga: To mój kuzyn Paweł a ten blondyn to Dominik, chłopaki to jest Ola
-Cześć(Jezu Chryste zaraz się Spale że wstydu bo właśnie zdałam sobie sprawę że nie widać mi spodenek przez tą długą męska bluzę)
Paweł:.........