MEDYA DAKİ ŞARKI: HALSEY =SORRY
Bu kişi jungkook 'tu ama bu nasıl olur. Hemen arkamı dönüp koşmaya başladım. Taki
JK: DUR!! SAKIN KIPIRDAMA YOKSA VURURUM
deyince durdum ve arkamı dönüp jungkook'a baktım silah'ı bana doğrutmuş bana doğru yürüyordu. Ben yutkundum jungkook bana sinirli sinirli bakıyordu hızla yanıma gelip kolumu sıkıca kavradı.
JK: SEN NE YAPTIĞIN SANIYORSUN!!
Y/N: B-ben şey.....
JK: SUS VE YÜRÜ!!diyip. Beni arabaya doğru sürüklemeye başaldı ben çok korkuyordum çünkü jungkook çok sinirliydi. Jungkook beni arabanın ön koltuğuna atı kendi de hemen sürücü koltuğuna geçti ve yola koyulduk ben korkudan jungkook ise sinirden konuşmuyorduk ve sonunda eve geldik.
Jungkook arabadan hızlıca indi benim kapımı açıp kolumdan tutup hemen eve sokutu beni kendi odam çıkartıp yere atı ve kendi de girip kapıyı kitledi ve bana döndü.
JK: BENDEN KAÇABİLECEĞİNİMİ SANDIN!!!
diyip. Sol eliyle saçımı kavrayıp yüzüne bakmamı sağladı. Sonra
JK: BENDEN KAÇIŞ YOK !!!
Hem canım acıdığı için hemde korkudan ağlamaya başladım. (Ne kadarda sulu gözlü sjsjsjsjsjjj)
Y/N: Bırak c-canım acıyor( ağlayarak )
Jungkook ellerini gevşetip ayağa kalktı. Ben hala yerde agliyorumdum. Jungkook odanın içinde 2-3 tur attıktan sonra yanıma gelip oturuyor. Tam bana dokunacak ben yanına kayıp.
Y/N: DOKUNMA BANA!!
diye bağırıyorum. Jungkook bana uzattığı elli yumruk yapıp indirdi. Kalkıp odadan çıktıp kapıyı sert bir biçimde kapaltıyor. Aynı şekilde kendi odasının kapısınıda sert kapatıyor. Jungkook odasında cam kırılma sesleri gelmeye başladı.
-JUNGKOOK'dan devam-
Y/N:DOKUNMA BANA!!
diye bağırıyor. O öyle diyince sinirlilenip hemen odadan çıktıp. Kendi odama gidiyorum. Odaya geçtimde elime aldığım ilk şeyi duvar fırlatıyorum.
BEN(JK): Kıza hani vurmayacaktin. Salak salak öyle davranırsan tabi kaçar. Abisinin ona vurduğunu duyunca getirtmedin mi? Kız şiddet görmesin diye adamları göndermedin mi? Salak sen ne yaptın SEN NE YAPTIN...(ama y/n aşık sadace abisinden korumak için getirdi.)
diyip duvara tekrar bi şey atıyorum.
BEN(JK): Tamam kız anlamasın diye böyle davranıyorsun. Abisi yüzden getirttiğini öğrenirse üzülür diye yapmıyon mu? Gerizekalı jungkook GERİZEKALI...
diyip. Tekrar duvar bi şey atıyorum. Tam o sırada birisi aradı. Telefonun açtım.
BEN: Alo
X: Y/N nerde
BEN: Sen kimsin?
X: Ben abisiyim asıl sen kimsinde benim kardeşimi kaçırıyorsun.
BEN: Ne istiyorsun
LAY: Kardeşimi
BEN: O olmaz işte
LAY: Bal gibi olur.Y/N'i geri vereceksin
BEN: Vermezsem
LAY: Seni bulur öldürürüm.Y/N'le beraber saat 15:00'da ........... caddesindeki deponun arkasına gel.diyip kapaltıyor. Ben iyicene sinirleniyorum. Sakinleyip Y/N'in odasına gidiyorum. Kapıyı çalıp.
BEN: Y/N
Y/N: Gelebilirsin
içeriye giriyorum.
Y/N: Yine ne istiyor....
BEN: Abinin yanına dönmeyi istiyor musun?
Y/N: Ne (şaşırarak).Evet burdan gitmek istiyorum.
BEN: Burdan gitmek istiyor musun? demedim. Abinin yanına gitmek istiyor musun dedim. Eğer istemiyorsan...
Y/N: Gitmek istiyorum.
BEN: Abinin yanına gitmek zorunda değilsin.
Y/N: Ne diyorsun yaa. Başka gidicek bir yerim yok
BEN: Diyorum ki tek başına kendi evinde olmak mı? Yoksa abinle beraber aynı evde olmak mı? Seç
Y/N: Anlamıyorum. Abimin yanına dönmek , evime dönmek istiyorum.
BEN: Tamam yarın saat 14:00'de hazır ol.
Diyip. Odadan çıkıyorum "onu seviyorum ama beni bırakma diyemiyorum yaa" bi iç çekip kendi odama gidiyorum.