Y/N: Neden durdun?
KORUMA: Efendim Jungkook beyi hastahaneye götüremeyiz.korumanın dediğile baya şaşırdım ne demek hastahaneye gidemeyiz.
Y/N: NE!!
Y/N: Neden? Ölmesini mi bekleliyecez burda?
KORUMA: Efendim Jungkook bey çok tanınan bi mafya eğer onu hastahaneye götürürsez. Polislerden gelir.
Y/N: Peki ne yapıcaz?
KORUMA: Eve götürücez efendim.
Y/N: Niye eve götürüyoruz?
KORUMA: Efendim evin bodrum katında bi ameliyathane ve bir doktor var.
Y/N: Tamam çabuk! hadi!
koruma arabayı tekrar çalıştırdı.* 25-30 dk sonra*
Eve gelmiştik iki koruma geldi jungkook'un alıp bodrum katına indirdiler bende peşlerinden gidiyorum. Jungkook'un odanın içine aldınlar ardından doktor girdi. Ben dışarıda beklemeye başladım. Doktor çıkıp.D: Acil kan lazım aranızda A Rh(+) olan var mı?
Y/N: Benim
D: Tamam benimle gelin.
Kan verip götürdükleri odadan çıktım. Ameliyathanenin önünde beklemeye başladım. Korumalardan biri yanıma gelip.
K: Yukarı da bekleyebilirsiniz.
Y/N: Gerek yok sağol ben burda bekliycem.
K: Hasta olabilirsiniz. Soğuk burası
Y/N: Üşümüyorum soğuk değil ayrıca dedim yaa burda bekliycem.
K: Pekidiyip. Gidiyo bende beklemeye devam ettim aslında bi üstümü değiştirsem iyi olucak üstüm hep kan olmuş korumalardan birini çağırdım. Jungkook'un yanında dursun diye hemen yukarıya çıkıp odaya girdim. Önce ellerimi yıkadım sonra üstümü değiştirdim.
GİYDİN⬇⬇⬇⬇⬇Saçlarımıda bağlayıp aşağı bodrum katına indirdim ben indimde doktor çıkıyordu. Hemen doktorun yanına gittim.
Y/N: Nasıl iyi mi?
D: Evet verilen kan sayesinde kendine geldi. Yanına girebilirsiniz.
Y/N: Teşekkürler
D: Görevimiz geçim olsun uyanınca kendi odasına çıkarabilirsiniz.
Y/N: Tamam
D: Tekrar geçmiş olsundoktor gidince bende odaya girdim. Jungkook'un yanına bi sandalyeye çekip oturdum ve konuşmaya başladım.
Y/N: Senden özür dilerim hepsi benim suçum abimin böyle yapıcanı tahmin
etmeliydim Çok özür dilerim jung....
JK:Senin hiç bi suçun yok(gözleri kapalı)
Y/N: J-jungkookJungkook gözlerini açıp bana bakıyor. Bir anda ona sarılıyorum uyandığı için çok sevinmiştim.
JK: Y/N....Kurşun beni öldürmedi ama senin bu sarılman beni öldürcek kızım az çekil çok sıkıyorsun yaa
Jungkook öyle diyince hemen geriye çekiliyorum Jungkook nefes almaya başlıyor.
Y/N: Ö-özür dilerim bir anda şey olunca şey oldu.... Yani bir anda oldu.
JK: Tamam anladım benim için endişelendin anladım ben
Y/N: Ben senin için endişlenicem güliyimde boşa gitmesin esprinin hahahaha
JK: Evet ben vurulunca ağlayan sen değildin bendim bana birşey olmasın diye yalvaran da bendim.
Y/N: O şeyden oldu.
JK: Neyden oldu.
Y/N: Şey.... Sana birşey olursa vicdan azabı çekmemek için oldu o.
JK: Hehehe bende yedim.
Y/N: Off senle mi uğraşıcam bekle burada gelicem( Söylemesen çocuk yerinden kalkıcak zaten sjshsjshshs)
JK: Nereye?
Y/N: İki koruma çağrıcam seni odana çıkarmak için
JK: Tamam