#15.BÖLÜM

2.8K 115 126
                                    

Kapının önünde bi kutu vardı. Yavaşça eğilip kutuyu elime aldım. Kutuyu açtığımda içinde bir not bir de flaş vardı. Notu elime aldım makta şöyle yazıyordu

Not:
Bu sana güzelim iyi izle.

KAİ

Kutuyu dışarıya atıp flaşı aldım. Kapıyı kapaltıp içeriye girdim. Tam o sırada jungkook elinde bi bardak su ile geliyordu. Ben flaşı cebime koydum ve koltuğa yatıcakken .

JK: Y/N ayakta ne işine var senin acaba?( göbek atıyorum gelcen mi? Hduskshnsjsjs)
Y/N: Şey....... Televizyonu açıcaktım da kumandayı almak için kalktım.
JK: Beni çağırabilirdin canım sen kalkma tamam mı?
Y/N: Tamam.

Diyip. Koltuğa oturuyorum. Benim bu flaşı izlemem lazım ama jungkook'un bilmemesi gerek. Jungkook yanıma oturuyor.

JK: Ne izlemek istersin hayatım?(gülümseyerek)
Y/N: Fark etmez.
JK: Sen niye bu kadar durgunsun?
Y/N: Sanırsam uykum geldi o yüzden.
JK: Gel o zaman yatalım yorgunsun zaten.
Y/N: Tamam hadi.

Diyip. Yukarıya çıkıyoruz bi odaya girdik. Jungkook dolabının önüne gidiyor. İçinde bir pijama çıkartıyor ve bana uzatıyor. Bende banyoya gidip değiştiryorum. Tabi flaşı almayı unutmuyorum flaşı cebime koyuyorum.

Benim bunu çabuk izlemem lazım bi bilgisayar bulmam gerek. Banyoda çıktım, çıkınca gözüme odadaki çalışma masasına takılıyor. Üzerinde bi bilgisayar vardı. Umarım şifresi yoktur.

JK: Y/N
Y/N: Ne oldu?
JK: Sana sesleniyorum niye duymuyorsun?
Y/N: Özür dilerim dalmışım.
JK: Özür dilemene gerek yok hadi gel.

Diyip. Yanında yer açıyor bende yanına gidip yatıyorum. Benim uyumamam gerek artık jungkook'un uyumasını bekliycem. Jungkook bana yaklaşıp yanağıma bi öpücük bırakıyor.

JK: İyi geceler güzelim.
Y/N: İyi geceler canım.

Diyince. Jungkook beni fazla sıkmadan sarılıyor. Hadi bakalım nasıl uyumuycam?

- SAAT 01:20-

Jungkook uyuyordu. Ben yavaşça belimden jungkook'un ellerini çekiyorum. O anda jungkook uyanıyor.

JK: Hayatım niye uymadın?
Y/N: Uyudum....... Şey su içmeye kalktım.
JK: Yalan söyleme uyumadını biliyorum.
Y/N: Nasıl?
JK: Uymuş olsaydın bana sarılmış olurdun. Niye uyumuyorsun?
Y/N: Uykum kaçtı uyuyamıyorum. Ama sen uyu beni takma ben uyurum sonra.
JK: Olmaz gel buraya.(gülümseyerek)

Diyip. Beni kendine çekip göğüsüne yatırıyor ve başıma öpücükler konduruyor. Sonra belime sarılıyor.

JK: Şimdi güzelce uyursun.
Y/N: Ama yaa.
JK: Hadi hadi uyu.

Diyor. Bi kaç dakikaya kalmadan gözlerim ağırlaşıyor ve uyuyorum.

- SAAT 03: 40-

Uyanınca saatte baktım saat daha 03:40'dı tekrar yattım. Tam uyuyacakken aklıma flaş geliyor. Hemen jungkook'un ellerini belimden çekip ayağa kalkıyorum. Bilgisayarın yanına gittim ve açtım şifre yoktu flaşı taktım. Ama bunu burda izlersem jungkook uyabilir. Bilgisayarı alıp aşağıya indim ve salona gittim. Sonra video'u başlattım.

Video da kai bi adamı vuruyordu. Sonra kameraya doğru dönüyor.

KAİ: Bu adam seni vuran adamadı ve şimdi öldü. Seni benden kim almaya kalkıştı. Seni benden kim almaya kalkışırsa sonu ölüm olur. Belki sıra jungkook'a da gelir ne dersin?(sırıtarak).......... Gel şimdi babanın yanına gidelim.

PSİKOPAT MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin