Dulceață și sex. Dulcea și sex era tot ce putea mirosi. Era tot ce vedea. Era tot ce voia. Dar cu siguranță ar fi fost doar o altă noapte irosită. Era prea masculin ca să fie dorit. În mod normal oricare tânără care ar fi pus vreun picior în acel club ar fi primit orice și-ar fi dorit. Dar el era doar un băiat de douăzeci de ani ce nu știa ce să facă cu viața lui.
Voia bărbați. Voia atenție. Voia bani. Voia aventură. Voia să aibă pe cineva. Voia să poată să numească pe cineva al lui. Voia să fie dorit. Voia să fie ca și ceilalți.
Dar rar primea unele dintre aceste lucruri. Ca un bărbat să-l creadă fată era nevoie de prea mult alcool și prea mult luciu de buze. I se spunea mereu același lucru: "ar fi fost mai bun dacă ar fi avut aromă de banane", iar apoi ca de fiecare dată era lăsat baltă cu luciu de gust de piersici împrăștiat pe buzele lui subțiri.
Nu era cea mai bună viață la care ar fi putut să viseze, dar măcar era a lui. Nu ar fi vrut diamante și perle, chiar dacă aceste două lucruri nu l-ar fi deranjat dacă le-ar fi avut. Tot ce ar fi vrut ca viața sa să îi ofere ar fi fost acceptare.
Ar fi vrut să nu mai fie privit ca o ciudățenie ce nu merita să trăiască. Ar fi vrut să fie privit ca un simplu om.
Și toate dorințele i s-au împlinit când într-o noapte la întâlnit pe el.
Părul brunet și lung al acestuia îi încadra frumos trăsăturile pe care ar fi vrut să le atingă atât de mult. Oh, și ce ar mai fi vrut.
Blondul era doar...abătut? Abătut de la marijul pe care promisese că-l va proteja și întreține cu toată puterea? Abătut de la slujba sa? Abătut de la viață? Poate că era abătut și de la propria sa persoană, dar oricum în acele clipe nimic din aceste eșecuri nu l-ar fi interesant.
Soția sa era din nou în patul altcuiva. Oare împărțea patul cu același bărbat? Sau era altul? Pe Taehyung deja începuse să nu-l mai intereseze nici măcar aceste aspecte ale vieții sale.
El voia copii, iar soția sa nu. Soția sa voia sex neprotejat, iar el nu voia ca să-și lase soția însărcinată fără ca ea să fie pregătită, dar poate că ea nu va fi pregătită niciodată. El voia o familie, iar ea voia distracție.
Fugari din propriile lor case și tineri îndrăgostiți au ajuns în marele oraș căsătoriți și cu vise diferite.
Iar situația nu părea că se prea îmbunătățea pentru el și pentru familia lui, nu după ce soția lui l-a îmbătat. Nu l-a îmbătat ca să-l forțeze să semneze actele de divorț, ca să-l facă să-i dea o sumă mare de bani. L-a îmbătat ca să facă sex cu el. Iar de atunci nu a mai îndrăznit să calce pragul propriei case.
Se simțea prizonier în propria sa viață.
Când a simțit o mână pe umărul său s-a întors să vadă cine îi încalcă spațiul privat, dar băiatul din spatele său a fost mult mai rapid și deja s-a așezat în scaunul de lângă el, privind barmanul apăsător și cerându-i o pepsi cola.
Blondul l-a privit pe sub sprâncene, aproape izbucnind în râs.
"Ce este atât de amuzant, bartender?"
"Ai greșit persoana, copile."
Brunetul s-a uitat la el indignat printre genele sale lungi, buzele sale lucioase plasându-se intre dinții săi nemiloși. Nu avea să se lase atât de ușor.
"Iar tu ai greșit persoana cu care ai de gând să glumești." Blondul a pus pe masa din fața sa paharul subțire, lăsând lichidul roșiatic și parfumat să se liniștească.
"Și ce are de gând un copil ca tine să-mi facă?"
"We could slow dance to rock music, kiss while we do it." Respirația blondului s-a agitat imediat după ce a simțit coapsele celui de lângă el cum au fost așezate în apropierea zonei genitale a sa. Băiatului chiar îi îi plăcea să se joace cu focul, iar spre norocul lui, brunetului îi plăcea să fie ars.
"Nu suntem în California ca să ne putem face de cap, copil prostuț." Blondul i-a prins talia cu mâinile sale puternice când a simțit cum acesta era pe punctul de a cădea.
Brunetul și-a lins buzele.
"Dar până în California nu sunt atât de mulți kilometri." Mâinile brunetului au început să umble cât mai sălbatic pe corpul acestuia. Iar când buzele sale au atins lobul urechii acestuia nu s-a mai putut abține. "Doar gândește-te cum tot drumul de la New York până în California eu între picioarele tale în timp ce te delectez și tu îți conduci white mustang-ul."
Blondul l-a îndepărtat pe băiat de el. "Nici măcar nu ști despre ce vorbești, co一"
"Jungkook. Numele meu este Jeon Jungkook, Kim Taehyung."
Taehyung s-a uitat urât la el.
"De unde îmi știi numele?"
"Bărbații bogați mereu îi au numele scrise pe etichetele de la sacou." Jungkook a zâmbit, oarecum mândru de el că a reușit să facă un bărbat atât de impunător și frumos ca Taehyung să tacă.
"Ești mult mai deștept decât am crezut, Jeon Jungkook." Brunetul a apucat paharul celui care i-a pronunțat numele și l-a pus între buzele sale și a așteptat. A așteptat să se întâmple ceva cu el. A așteptat să vadă dacă va avea parte de aventura pe care o voia.
Taehyung a rânjit ușor. Poate că Jungkook nu era o companie atât de rea.
"Spune-mi cum te-aș putea plăti pentru a nu spune nimănui ce s-a întâmplat între noi."
"Ce s-a întâmplat între noi?"
Taehyung era cunoscut, un arhitect cunoscut, iar dacă Jungkook i-ar fi spus numele la vreo editură de presă cariera sa va fi ruinată imediat la fel ca și viața sa. Era interzis să fii homosexual. Doar erau în America în anii '70.
"Nu știu, tu să-mi spui." Taehyung s-a dat mai pe spate în scaunul său, privind chipul lui Jungkook mai de îndeaproape.
Taehyung și-a închis ochii când a simțit buzele brunetului peste cele ale sale.
"Be a freak like me too."
Iar în acea noapte Jungkook a primit dulceața și sexul la care aspira atât de mult.
_______
Sper ca v-a placut
YOU ARE READING
summer depression ||taekook||
Fanfiction"heaven is a place on earth with you" taekook A.U.