three.

151 33 1
                                    

Picioarele lui Jungkook erau ridicate în sus, ele ieșind ușor din mașină în timp ce aceasta mergea pe strada pustie. În ochii acestuia se aflau o pereche de ochelari de soare ce ar fi putut veni din geanta de călătorie a lui Taehyung, dar nimeni nu trebuia să știe acest amănunt nesemnificativ.

Taehyung îl observase când acesta îi luase ochelarii din bagaj, dar nu a zis nimic. Ochelarii aceia trebuiau să fie pentru Jungkook, dar se pare că tânărul și-a descoperit cadoul mai devreme. Jungkook nu trebuia să afle că ochelarii erau pentru el. Inițial erau pentru soția sa, dar Jungkook s-ar fi bucurat mult mai mult de ei.

Jungkook era recunoscător. Jungkook îi acorda atenție și tânjea după el. Se uita la el de parcă ar fi fost un zeu din antichitate.

Toate acțiunile ale lui Jungkook, oricât de micuțe ar fi fost acestea, îi arătau lui Taehyung că avea tot dreptul să stea lângă acesta, ci nu cu femeia cu care s-a căsătorit.

"What I am to you, Kim Taehyung?" Taehyung nu și-a deplasat ochii de pe drumul din fața sa, dar mâna sa stângă și-a făcut drum și a apucat puternic chipul lui Jungkook și l-a făcut să se uite la profilul lui.

"You are my brooklyn baby."

Jungkook a înghețat în loc, și nu pentru că mâna mare plină de inele masive a lui Taehyung se afla atât de aproape de buzele sale. Și Taehyung și Jungkook erau conștienți că Jungkook putea fi complet dominat numai cu un deget. Depindea al cui era degetul, iar Taehyung a demonstrat complet că știa cum să și le folosească. Iar din această cauză, Jungkook îl admira și mai mult. Taehyung era o bombă plin de feromoni ce stătea pe punctul de a exploda în fiecare secundă. Iar aceea bombă exploda de fiecare dată când Jungkook se afla în aproprierea ei. Jungkook nu se putea considera mai norocos.

Înghețase pentru că el chiar înseamna ceva pentru Taehyung, ci nu doar a quick fuck, a one night stand, a whore who spreads its legs wide open. He was Taehyung's baby. He thought that he hadn't belonged to anyone. But he was belonging to Taehyung.

"You make me happy, honey."

Un zâmbet s-a strecurat pe buzele lui Taehyung, dar a dispărut la fel de rapid precum a apărut. Nu-și putea permite luxul a de a avea o distracție, nu când conducea, iar definiția păcatului era exact lângă el.

"I thought my sunglasses make you happy."

"Your dick makes me happy, daddy."

Daddy.

Era ceva nou pentru el. Nu-i displacea, dar nici nu-i plăcea. Acea poreclă făcea cei opt ani ce reprezentau diferența lor de vârstă să se simtă ca douăzeci de ani.

Nu a apucat să spună ceva, că Jungkook și-a dat picioarele jos și s-a așezat în genunchi pe podeauna mașinii, lipindu-și fața de pantalonii acestuia. Taehyung putea simți cum penisul său se întărea sub respirația lui Jungkook ce devenea din ce în ce mai mai agitată.

I-a prins ușor părul în mână, atât de ușor încât Jungkook nici nu simțea ceva. Ar fi fost păcat să rănească o ființă atât de prețioasă și delicată precum Jungkook.

Brunetul a început să-i deschidă ușor pantalonii, încercând să nu atingă membrul deja complet erect. I l-a scos ușor din boxerii negrii pe care îi purta și și-a înmuiat degetul mare în precum-ul acestuia. Și l-a dus ușor în dreptul buzelor și l-a lins ușor. Era un pic sărat, dar avea și ceva tonuri de dulceață.

Dulceața pe care o dorea atât de mult o primea în continuare de la Taehyung.

Când și-a trecut odată mâna peste membrul acestuia, Taehyung a lăsat să-i scape un mârâit. Iar din cauza acelui sunet ce suna atât de masculin și de puternic îl excita și mai mult pe Jungkook. Jungkook era excitat în toate sensurile posibile și imposibile. Era entuziasmat să-și folosească buzele la ceva. Era excitat. Era entuziasmat să fie atins. Îl voia pe Taehyung în toate modurile în care îl putea avea.

Taehyung a simțit nevoia arzătoare să apese pe frână când a simțit buzele subțiri ale lui Jungkook cum au început să se miște pe lungimea membrului său, dar s-a abținut. Trebuia să arate că are control de sine. Trebuia să-și demonstreze că are control asupra propriului corp. Deoarece în acele momente, în momentele când era cu Jungkook, acesta era singurul care avea control asupra sa.

Era ca și cum Jungkook ar fi avut superputeri. Era un supererou. Era doar supereroul lui. Era supereroul lui în pat.

Jungkook își mișca buzele ușor pe toată lungimea penisului acestuia, lingând din când în când o porțiune mică de piele prin care se puteau simți vasele de sânge. Era ca o mică pisicuță ce-și lingea castronul în timp ce-și aștepta laptele. Doar că Jungkook aștepta un altfel de lapte.

Când s-a simțit pregătit, a luat dintr-o dată tot membrul acestuia în gura sa. Taehyung a oprit brusc mașina în acel timp în mijlocul autostrăzii și l-a lăsat pe Jungkook să-și facă treabă.

Fuck, se pricepea atât de mine în ceea ce făcea. După felul în care își muta buzele, după felul în care limba atingea și lingea strategic fiecare particică, după felul în care își folosea dinții pentru a zgâria superficial pielea, trimitând fiori electrici pe pielea lui Taehyung, blondului nu i-a luat mult până când a ejaculat cu un mârâit gutural în gura lui Jungkook ce-și aștepta cadoul cu un mare entuziasm.

Jungkook a lăsat puțin câte puțin din penisul acestuia să-i părăsească gura, având grijă să lingă sperma rămasă, până când a rămas doar cu vârful acestuia în gura sa.

A început să-l sugă de parcă ar fi fost acadeua lui favorită, de parcă viața lui ar fi depins de așa ceva. Iar apoi, brusc l-a dat afară din gura sa.

Un firișor de salivă imbinată cu spermă se prelingea pe chipul lui Jungkook când s-a uitat în sus la Taehyung.

"What you are to me, my baby?" A întrebat Taehyung, stergâng cu grijă saliva ce-i murdărea fața frumoasă.

"I'm your national anthem."

"You're wrong, baby. You are my Lolita."

Fuck, Taehyung s-a lăsat din nou distrat.

summer depression ||taekook||Where stories live. Discover now