SEN ELENDIN BIR DAHA IDOL OLAMIYACAKSIN!

379 16 3
                                    

Merhaba ben Loona. Zaten özet kisminda ne yazıyor umarım okumustursun. Neyse ışte ben Loona ve Fantagio Music şirketine baş vurmak istiyordum. Bir gün o sokaktan geçerken Fantagio Music yazısını gördüm tabi logosunu da üstünde telefon numarası yaziyordu. Hemen kayıt ettim. Aslında sonra fark ettim de Şirket ile aramızda 3-4 ev var. Ben kaç senedir nasıl görmemiştim? Akşam kayitimi yaptım. O Akşam heyecandan uyuyamadim. (Bu arada dans ile katilicaksin 3 yıl dans eğitimi aldın boşuna mi?) Sabah erkenden kalktım. Günlük işlerimi hallettim. Saat 9 a gelirken mesaj geldi gizli numaradan şöyle yazıyordu.
Merhaba Loona Woo. Bugün saat 12.00'da başlıyacak secmelerimize katılmaya hak kazandınız.Lütfen makyajsız geliniz, Saat 12.00'da bekliyoruz. Iyi günler.
Yazıyordu. Demek ki seçmelere gidecektim. Inanilmazdi. Ama sorun vardı. Üstüme ne giyecektim?
Bu çok cafcaflı, bu çok renkli, bu çok sade,bu elbise olmaz. Ne giyecektim. Offf. En iyisi tam karşımızda duran mağazadan hem çok cafcaflı,renkli,sade yada elbise almiyacaktim. Kadından yardım istersem iyi olurdu. Şimdilik üstüme sadece bir buluz ve şort giydim. Mağazaya girdim.
Merhaba lar hoşgeldiniz buyrun yardımcı olayım. Ne tarzı bakmistiniz?
Hmm. Şey ben hem ok sade hem çok cafcaflı,hem de çok renkli bir şey istemiyorum kısacası boyle HIP-HOP DANS usülü bir takim iniz var mi?
Tabi ki var. Buyrun. Şimdi farklı farklı renkler var.
Pembe,mavi,turuncu,beyaz.....
Beyaz olsun.
Peki efendim. Kasaya gittik parasını ödedim eve çıktım. Saat 11 olmuştu ne zaman. Benim şimdi üstümü giyinmek gerekti. Bir kaç kez dansı tekrarlamam. Makyaj yapamiyordum. Ama ben doğal halimle de guzeldim. Ustumu hiyindim. 5-6 kez dansı tekrarladım. Ve saatin 11.46 olduğunu gördüm birazdan saat 12 olurdu. Koşarak gittim. Kapıyı tiktikladim. Hizmetcilerden biri açtı bana şöyle dedi.
Evet,efendim ne için gelmistiniz?
Şey ben seçmelere hak kazanmisimda bu yüzden dans edecektim yani bu yüzden geldim.
Anladım. Buyrun beni takip edin.
Çok geniş bir asansöre bindik. 3 kat yukarı çıktık.
Buyrun efendim. Saat tam 12 de secmeler başlıyacak. Hemen dalmayin. Sizin siranizi söyleyecekler. Sizde ona göre gideceksiniz. Girmeden önce görevliye dans edeceğiniz şarkıyı actirin. Siz stüdyoya gidince şarkı açılırsa de dans edersiniz. Başarılar dileriz.
Teşekkür ederim. Dedim ve oradaki koltuklardan birine oturdum. Yanımda hiç kimse yoktu sağında ve solumda 2 kisi vardı toplam benle beraber 5 kişiydik. Aslında az kişi olmamız daha iyiydi. Hemen sira iz gelirdi. Saat 12 oldu. Sirayla isimleri soylemeye basladilar.
Ben 3.dum. Goevliye yapacağım şarkıyı söyledim. Stüdyoya girince onumde 3 tane menejer vardi. Dans etmeye başladım. Ortadaki kadın bana gülüyordu neden anlamadım. Dans bitince. Telefon numaramı ve kendimi tanitmami istediler bende yaptım. 3 gün sonra mesaj geldi. Tekrardan.
Merhabalar Loona Woo. Biz Fantagio Music şirketinde çalışan menejyerleriz bütün menejerlerin kararıyla 1. Adımı gectin. Sıra 2. Adımda Haftaya Pazartesi günü şirkete tekrar gelip dans etmeni istiyoruz. Iyi günler.
Yazıyordu. Hemen yeni bir dans buldum ve onu yapmaya başladım. Bu biraz zordu ama bana ZOR DIYE BIR SEY YOKTU. Bu yüzden dansı ezberledim.
Pazartesi
Bu seferde aynı kıyafetin turuncusunu alıp. Sirkte gittim. Yine saat 12 deydi. Gittim dans ettim. Çıkarken de bana bir hizmetçi.
SEN ELENDIN BIR DAHA IDOL OLAMIYACAKSIN! dedi. Ben bu durum üstüne yıkıldım. Kaldırıma oturup ağlamaya başladım.
Lee Dong Min'den
Evden şirkete gidiyordum. Staj zamanım başlayacaktı. Karşıdan karşıya geçerken şirketin önünde kaldırıma oturmuş bir kız gördüm. Ağlıyordu yanina gittim.
Genç bayan size ne oldu? Dediğim anda ona baka kaldım. Kız kiz muhteşemdi bu kadar güzel olamazdı ve şu anda makyajsizdi. Ilk defa makyajsiz bu kadar güzel bir kız görmüştüm.
Bu şirkette mi çalışıyorsunuz?
Hayır burada secmelerdeydim 2. Secmelerimdi. Çıkarken oradan bir hizmetçi bana SEN ELENDIN BIR DAHA IDOL OLAMIYACAKSIN! dedi.
Hmm. Ama 2.Turdan sonra elenemezsin ki?
Gerçekten mi?
Evet. 2.Tür seni stajyerlige götürür.

Lee Dong Min ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin