Özet
Oh iyi.Benim de en sevdiğim renk mavi. Ben de 1997 doğumluyum ve senden 1 gün önce dogmusum, Ben de 30 mart ta doğdum😁.
Tamam tanıştık sanırım.
Bence de bu kadar yeter.
Ben şimdi ne yapmalıyım?
Hmmm. Bilmem. Buldum şirketi gez şimdilik.
Peki.Ofisten (odadan) çıkınca koşarak bir kızın sana doğru koştuğunu görürsün. Hemen cekilirsin. Kız
Sen de kimsin? Neyse çekil şuradan!!! Dedi. Bagirarak. O sırada kapı açıldı. Eun Woo bakıyordu.
Ne oluyor burda? Ne bu bagiris, cağiris.
Kız: O bana bağırdı.
Sen:Ha-hayır ben ona bagirmadim. Yemin ederim.
CEW(Cha Eun Woo): Loona ona neden bagiriyorsun? Ne yaptı sana.
Sen: O ben ka-.....
Kiz: Sarılarak. Hayır yalan söylüyor bana bağırdı seni pis yalancı...
O sırada koşarak bir yerlere gittim. Ama en iyisi şirketten cikmakti. En sonunda karşıma şirketin içini gösteren bir yol haritası çıktı. Bu yüzden çıkışı buldum. Hemen çıktım. Çıktıktan sonra göz yaslarim gelmeye başlamıştı.Bu ilk gunumdu. Mâf olmuştu. Koşarak karından karşıya geçtim. Ve oraya kaldırıma oturdum. Agliyordum. Hiç kimse yoktu. Araba geçiyordu sadece onlarda beni takmıyor yollarına devam ediyordu, zaten kim beni takar yada düşünür ki? Dedim. Kendi kendime ayak sesleri duymama rağmen umursamadim. Gözümü açmadan ağlamaya devam ettim. Daha çok ses gelince korktum ve kapsamı kaldırıp gözlerimi açtım. Bu Eun Woo'ydu. Bir birimize baktık dakikalarca bu durum üstüne ayağı kalktım. Karanlık bir sokağa doğru yürüdüm. Eun Woo geldi. Kolumu tuttu.
Hey bırak kolumu seni gidi..... (agizini kapatmıştı)
Ilerleyerek güneşi görmeye başladık. Sonra karşımıza villa gibi bir ev çıktı sonunda agizini açtı.
Ne istiyorsun ya benden bugün bagirdigin yetmedi mi? Hem bırak kolumu da.
CEW: Şimdi şirkete benimle mi gelirsin? Yoksa bu evde mi kalirsin?
Hmmm. Seninle gelmekten se bu evde kalırım daha iyi.
CEW: Ciddi misin?
Evet hemde çok.
CEW: Evin içine bakmak ister misin?
Olur.
eve girdik ama her tarafı örümcek ağ doluydu. Yukarıya çıktık. Önümüze örümcek çıktı. Ben korkudan Eun Woo ya sarilmistim.
Aaa şey kararımı değiştirdim. Seninle geliyorum.
CEW:TamamArkadaşlar bitirdiğimi anladım. Çok berbat olmaya başladı. Bu final olabilirdi belki arada yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Dong Min ile hayal et
Hayran KurguSen astro nun ilk çıkış yaptıkları zamanlarda Fantagio Music şirketine seçmelere gireceksin. Devamı kitapta, orada ILK AŞKIN CHA EUN WOO ile tanisicaksin. Iyi OKUMALAR AROHA.....