Özet
Evet. 2.Tur seni stajyerlige götürür.Işte bunu söylediğimde kız mutluluktan agliyacakti. O sırada kapı önünden bir oğlan çıktı. Açıkçası onu şirkette ilk defa görüyordum. Elinde fotoğraf makinesi vardı. Bende kızın göz yaşlarını siliyordum. Adam bizi cekmeye başladı flaşlar gözümüzü aldı. Adam bize soru sormaya başladı. Sevgili misiniz?
Hayır değiliz.
Sizin ADINIZ ney?
Loona.
Tesekkur ederim
Rica ederim.
Internette şöyle yazıyordu.
Lee Dong Min diğer adıyla Cha Eun Woo, şirketin önünde ağlayan bir kızın göz yaşlarını siliyordu. Onlara SEVGILI MISINIZ? sorusunu sorunca evet sevgiliyiz cevabini verdi Cha Eun. Yanında ki kızın adı LOONA. Kore' nin yeni aşk kuşları
LooWoo (Loona & Cha Eun Woo)
Ne kadar yalancilardi. Ben onlara HAYIR DEGILIZ dedim ama.....
Şu yandan kızın adını öğrenmiştim Loona'ydi.
Loona'dan
Sanırım bu çocuğa aşık olmuştum ama adını bilmiyordum.
Şey adiniz ne?
Cha Eun Woo. Iyi günler seçmelere yetismem lazım. Dedi ve koşarak şirkete girdi. Bende eve gittim. Artık stajyer olacaktım yani IDOLLUGE GIDEN YOLLLL!!!! ÇOK mutluydum. Akşam liğin mesaj geldi.
Acil şirkete gelmeniz lazım Loona hanım. Yazıyordu. Hemen hazirlandim.Ve icimden:
Ha simdi de Loona Hanim olduk😒te Allah'im.
Koşarak gittim. 3 kat yukarı çıktım. Karşımda sabah gördüğüm oğlan Cha Eun Woo vardı. Yanında da 5 tane erkek daha vardı. X (menejer)
X: Stajyerlkkten önce menejer olman gerek ve Cha Eun Woo nun menejerisin.
Peki.
Kısa oldu kusura bakmayın artık hep kısa yapicam kusura bakmayın aklıma bir şey gelmiyor.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Dong Min ile hayal et
FanfictionSen astro nun ilk çıkış yaptıkları zamanlarda Fantagio Music şirketine seçmelere gireceksin. Devamı kitapta, orada ILK AŞKIN CHA EUN WOO ile tanisicaksin. Iyi OKUMALAR AROHA.....