Кралица като лъвица

18 4 3
                                    

Гл.т.Вили
Отвърнах на предизвикателния груб поглед.Подхвърли ми един пистолет и каза:
-Да те видим на какво си се научила през последните няколко месеца!
-По-скоро теб,че като те гледам бая си остарял!
В този момент той започна да стреля по мен.Скрих се зад плота.Всички пищяха и търсеха къде да се скрият.По едно време аз се присъединих към престрелката.Усетих човек до мен,извърнах се -това беше Поля.Тя също беше въоражена.Започнахме да стреляме по него.По едно време изскочих зад плота превъртайки се и успях да го прострелям.Братята ми и Рой се спуснаха към мен.Разпрегръщаха ме.
-Сестра ми,никога повече не се излагай на опасност.Какво щяхме да кажа на мама?-казваха Минги и Чонгкук разлакани.
-Ако има престрелка и ти се включиш ще те пазя.Не само в престрелки.Ще бъда до теб във всичко!-прегърна ме силно Рой.
Очите ни пресветнаха в синьо.Видях
бележка,която гласеше.
,,Добра победа за сега.Да видим какво си запомнила от боя с пръчките.В 5 часа те искам пред гората.Там ще те чакат хора,които ще те преоблекат.Носи ги."
                                                          Суджин
-Как е дошла тук?От колко време е тук?-заливах се с въпроси.
Веднага оведомих братята ми.
-Момчета,тя се върна!
-Не,не отново!Брат,тоза път трябва да се скриеш,май тя още те харесва!-Куки се обърна към Минги.
-Остави я,не ми се занимава с нея!-на Минги му идеше да повърне като чуе името й.
Разказах им всичко,те побесняха.
-След няколко месеца тая пак ли се заяжда с теб?Винаги я побеждаваш и тя не отстъпва.Малка...
-Шшшт,ако го кажеш ще те набия.По-голяма съм от теб с минута и половина!-запуших му устата.
Прибрахме се и си взех един душ.Облякох си пижамата и се опитах да заспя.Пробвах най-различни начини,но не успях.Пуснах си телевизора и превъртах каналите.Спрях се на the voice.Оставих го и взех книгата си.

Започнах да чета и цяла нощ не спах

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Започнах да чета и цяла нощ не спах.
Гл.т.Минги
Сутринта около 3:20 реших да се излюпя от леглото.Почуках на вратата на стаята на сестра ми,отвътре се чу едно ,,да" и влязох.
-Сис,и ти ли не можа да заспиш?
-Да,цяла нощ четох Пърси Джаксън и слушах хитовете по the voice.Както виждаш още вървят.
Настаних се до нея,а тя се сгуши в мен.Направихме си две-три селфита сгушени и ги качихме в инстаграм.Отдолу написахме ,,това е брат и сестра да се обичат".Веднага започнаха да лайкват снимките.Беше станало 4:20 когато тя отиде да се облече.Беше облякла това.

One Vampire Love StoryWhere stories live. Discover now