Гл.т.Рой
Днес докато най-кротко се излежавах някой звънна на звънеца.Мързеше ме,но слязох да отворя.Беше Вили.Тя ме прегърна и влезе.Влязохме в хола и си пуснахме телевизора.Унесохме се и след един час заспахме.Не съм усетил кога Вили е положила глава на крака ми.Станахме в 17:00,направихме си по един шоколад,но Вили не искаше да си го доизпие.
-Не ти хареса ли?
-Не че не ми хареса.Аз обожавам шоколад,но сега ми се пие кръв.Днес не съм пила изобщо и ми е зле.-каза тя като леко започна да се спуска надолу.
Аз се разбързах,взех я на ръце и я положих на дивана.Веднага отидох да и сипя необходимата доза кръв.Тя се влошаваше все повече,изпи чашата,но това не и помогна.По едно време тя се изправи и стана.Започна да бяга към входната.Спринтираше с вампирска скорост и аз я последвах по същия начин.Сигурно бе надушила някое ранено животно.Измори се и спря.
-Така се чувствам много по-добре.
Аз също се поуспокоих.На другия ден отидох до тях да я чакам да тръгнем заедно.Излязоха тройката и тръгнахме към колежа.Тя отиде до шкафчето си за да си вземе папката за рисуване.От него изпадна буркан пълен до горе със странни стотинки.
Намерих и онази,която беше накарала очите и да светят.Струваше ми се позната.Накрая разбрах,че това не е стотинка,а знак от ТХ(ти екс).Това е моя най-голям враг,с който водим война от както станах на 100.Сега съм на 224.Опитвах се да и я взема от ръката,но нищо не се получи.По едно време очите ми светнаха.
-Какво стана?-попита моето момиче разтревожено.
-Нищо особено.-отвърнах аз,като очите ми изгаснаха.
Не исках да и кажа,че бях усетил присъствието на ТХ.След 5 минути видях момче,което се гледаше в едно малко огледалце.Вгледах се и видях как очите му светеха в червено.Веднага разпознах,че това е ТХ.Беше станало време да тръгваме към залата ни.След като ни освободиха Вили трябваше да се прибира,защото майка и беше в къщата и.Тя взе раницата си,прегърна ме и се разделихме.Не спрях да мисля за нея.Все пак ТХ е на свобода,може да и направи нещо.Притеснявам се за нея.
Гл.т.Вили
Тръгнах към къщата ми и без да искам се блъснах в непознато момче.То изглеждаше мило,с руса коса и висок около метър и 80.Изпуснах нещата си и той ми помогна да ги взема.Реши да ме изпрати до нас.На ръката му имаше странен татус-нож с нещо като падаща звезда.Изглеждаше леко притеснително.По едно време се обърнах и видях дългите му зъби и светещите му в червено очи.Стреснах се и започнах да бягам.Той ме настигна и вкопчи зъби във врата ми.Очите ми бавно се затваряха.Усетих как някой избута вампира от мен.Беше Рой.Започнаха епична борба.Рой използва силите си и го удари по главата.Момчето се вкамени.След това Рой го счупи.Затича се към мен.Очите му светеха.Подпря главата ми с ръката си.От окото му падна една сълза.
-Моля те,събуди се!Не ме оставяй!-казваше той като започна да плаче.
Гл.т.Минги
Когато бях в моята стая чух звънене.Слязох да отворя и беше Рой.В ръцете му видях сестра ми.Попитах го какво е станало.
-Какво се е случило?-попитах разтревожено.
-TX е захапал Вили.Ще трябва да направя едно нещо.-саза Рой плачейки.
Тогава очите ми заблестяха.Спомнях си как преди един век момиче,което много приличаше на Виолета.То също беше захапано от вампир като ТХ.Но тогава нямаше кой да я спаси и когато вампира си тръгна отидохме да я видим,но беше твърде късно.Тя бе мъртва.Надявам се да не се случи същото със сестра ми.Рой се качи горе и положи Вили на леглото.Нарочно се поряза и стисна ръка.Капки кръв паднаха в устата на Вили и той ни извика.
-Ще трябва да извършим играта ,,Лек като перце,твърд като дъска",защото кръвта,която падна в устата и не е достатъчна.-каза Рой след като спря да плаче.
-Сигурен ли си,че ще стане?-попита брат ми.
-Убеден съм!
Започнахме.Рой ни каза,че трябва да говорим на английски,защото ако говорим на български няма да стане.Сестра ми започна да се вдига нагоре.След това той сложи ръката си над лицето и.След това започнахме да я сваляме надолу.Оставихме я да си почива.Бяхме забравили чаша с кръв в стаята.След 20 минути отидохме да я проверим.В завивките нямаше никой.Намерихме я.Беше се качила над гардероба и ни гледаше със сини очи.Тя се хвърли в прегръдките на Рой,а той от своя страна беше на седмото небе от щастие.Не се пуснаха.Рой тръгна към хола докато държеше в прегръдките си Вили.Седна на дивана и пусна телевизора.Вили седна в него, а той я гушкаше.Беше много сладка гледка.И даа знам,че тази глава я писах повече от три дни,но поне има нещо за четене.Обичам виии!!❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
One Vampire Love Story
VampirosИсторията на момиче,владеещо карате.Но най-голямата и тайна е,че е вампир.Такъв се влюбва в нея и стават неочаквани неща.Замесени са BTS.ATEEZ и GOT7