chαpter 02 ♡

1K 116 25
                                    

" okay class , saya ada meeting mengejut jadi ketua kelas akan bertugas jaga kelas kamu . 
jangan bising ya "

kata ssaem lee lalu beredar dari kelas .

" so macam biasa a korang buat kerja sendiri tapi jangan keluar kelas ya "

arah seorang pelajar lelaki yang berhidung mancung dan berwajah tampan tersebut . keadaan menjadi agak kekok selepas perkara yang terjadi di antara wonwoo dan minsoo tadi namun minsoo memberanikan diri untuk bersuara . 

" dia ketua kelas ek ? "

soal minsoo kepada wonwoo .

" eung , han seungwoo "
balasnya pendek . 

minsoo menangguk kecil lalu berkata ,

" wonwoo , saya nak nombor telefon awak boleh ? " soal minsoo , wonwoo mangambil nota pelekatnya kemudian menulis nombor telefonnya lalu diberikan kepada minsoo . tiba-tiba mingyu menyampuk dan berkata " awak taknak nombor saya jugak ke ? "


lantas minsoo menjawab " yah ! suka terkejutkan orang kan !  by the way boleh jugak , nak nombor hehe "


" AHAHA COMELLAH MUKA TU jap eh . "  mingyu berkata lalu bergerak ke arah mejanya yang terletak di belakang tempat duduk minsoo .

muka minsoo berubah menjadi merah padam apabila dirinya dipuji oleh mingyu .

*authornim : eleh pantang orang puji
minsoo : eleh authour jealous la tuh
author : heh kita tak heran lah dah dah sambung

terasa diri diperhatikan minsoo menoleh ke kiri ,  wonwoo sedang memandang ke arahnya . mata mereka bertembung .
minsoo hanya tersenyum kekok lalu memandang kedepan semula . 
hati wonwoo berkata

' dia ... nampak selesa dengan mingyu . muka dia pun jadi merah bila mingyu puji dia . tapi betullah mingyu kata dia nampak comel bila terkejut hm . ish kenapa dengan kau ni wonwoo haih , AGHHH ! '
namun jeritannya terlepas menyebabkan minsoo terkejut buat kali ke 10910195941 kay tipu je

menyebabkan minsoo terkejut lantas memandang ke arahnya . semua mata kini tertumpu ke arahnya . muka wonwoo menjadi pucat lantas minsoo yang cemas bertanya

" gwaenchanayo ? "

" nnae , aaku nak pegi tandas
sekejap " minsoo pun hanya mampu mengangguk .

* DI TANDAS LELAKI

" apa tadi tu ? kuat sangat
ke aku jerit ? " omelnya sendiri .

selepas membuang apa yang patut AHAHAHA wonwoo melangkah masuk ke kelas namun langkahnya terhenti apabila dia berada betul betul di hadapan pintu kelasnya. matanya tertumpu ke arah minsoo yang sedang berbual bersama mingyu . terselit juga tawanya apabila mingyu sering bergurau dengannya .

namun wonwoo yang dari tadi memerhati hanya membatu .
perasaannya bercampur baur diantara sedih , cemburu marah dan lain lain . tiba - tiba pandangannya menjadi kabur , badannya terasa melayang dan akhirnya rebah .
perkara terakhir yang dilihatnya adalah wajah minsoo yang kabur .

hai ! nak tahu apa jadi kat wonwoo ?
tunggu la next chapter ! manhi manhi gomawoyo sebab membaca :3
sekian dari mia , annyeong <3 !

 || tablemate || jeon wonwoo ✔Where stories live. Discover now