Taehyung szemszöge;
Sziasztok! A nevem Kim Taehyung! 17 éves vagyok és ma kezdek az új iskolámban. Ezért is ma elég korán felkeltem hogy időben beérjek a tanításra. Miután megtisztálkodtam és felöltöztem lementem anyámhoz aki épp reggelit csinált nekem. Mosolyogva ,halkan oda sopánkodtam S átöleltem őt. Nyílván annyira megijedt hogy megugrott kezemben ezért muszáj voltam halkan felnevetni.
-taehyung! Ez nem vicces! Megijesztettél!-dorgált meg anya de szája sarkában ott bujkált az a bizonyos mosoly.
-bocsi anya...-feleltem mosolyogva majd egy puszit hintettem arcára.rosszalóan megrázta a fejét majd tovább csinálta a reggelit. Mi annyámal ketten élünk már születésem óta mivel apám olyan rohadék volt hogy miután anyám elmondta neki hogy terhes velem ,se szó se beszéd nélkül otthagyta őt. Nagyon rosszul esett ez anyámnak de mégis kitartott S egyedül felnevelt engem. Annyira szeretem őt... Próbálok neki mindenben segédkezni neki és a legjobbat nyújtani. -kell segítség?-kerdeztem miközben leültem az egyik székre.
-dehogy is fiam! Te csak szedelőcködj! Nem akarom hogy már az első napon elkéss nekem... És amúgy is már kész a reggeli- felelte mosolyogva amit viszonoztam és sohajtva megterítettem annak ellenére hogy anya azt mondta nem kell. Rosszaloan megrázta a fejét majd leült mellém. Gyorsan elfogyasztottam a reggelit majd a mosogatóba raktam.
-szia anya! Szeretlek!- pusziltam meg újból arcát majd felkaptam a táskám.
-szia! Jó tanulást!-kiáltotta anya ami megmosolyogtatott.
Hát induljon a nap...
أنت تقرأ
Az új osztalytárs! Taegi
عاطفيةMin Yoongi egy erős jellemü kémény srác, mégis belül egy aranyos törékeny fiú ki csak fél a világtól. De egynap élete megváltozik egy különös személy miatt a neve: Kim Taehyung aki fenekestül felforgatja életét a fiúnak...