Yoongi szemszöge;
Épp az álmok világában jártam amikor halk suttogások érkeztek hallójáratomba.
-yoongi...-suttogta valaki-kelj fel...- nyammogtam párat majd szemeimet nyitogatni kezdtem hogy megszokjam az iriszeimbe vetődő fényeket.-hol vagyok...-kerdeztem meg fél álomba amire kuncogást hallottam. Lassan oldalra néztem majd az új fiút pillantottam meg.
-kicsöngettek az óráról...és ugye ez volt az első nap és ma csak egy óránk volt. Szóval haza mehetünk már!-felelte téglalap alakú mosolyával taehyung vagy mi a neve...
-de te mit keresel itt?-kerdeztem összeráncolt szemöldökel majd ásítottam egyet.
-gondoltam felkeltelek hogy ma ne az iskolában kelljen aludnod...-mondta kuncogva ami egy apró mosolyt csalt arcomra de egyből rendeztem arckifejezésemet majd megköszörültem a torkomat
-khm...akkor kösz...-biccentettem feléje majd hátamra kaptam a táskámat S elhagytam a helyiséget...vagy is hagytam volna..
-várj!-kiáltott utánam a fiú ami megállásra késztetett.
-mi az?- kérdeztem unalmasan sohajtva.
-nem...nem kisérnél haza?- kérdezte pirulva a fiú ami egy újabb mosolyt csalt arcomra.
-szerintem magadtól is tudod hol laksz...-feleltem- szóval szia!-koszontem el tőle. Miért foglalkozik velem? Miért? Lehet még nem jutott a fülébe az itteni pletykáim... Lehet... Sóhajtva a mosdó melletti autómatához léptem S beledobtam a szükséges összeget majd megvártam míg kiadja a palackos vizemet. Pár perc múlva már a kezemben volt majd kortyolni kezdtem míg utam az ajtóhoz vezetett. Muszáj voltam megállni , mivel valakinek nekiütköztem így a víz a pólóján landolt. Még a vizet is majdnem ráköptem... Nagyot nyeltem a látványra majd hevesen dobogó szívvel végig mértem az előttem alló szépséget. Pólója rátapadt testére így láthatóvá vált kidolgozott hasfala mely minden szemet magára vonzott...szó szerint! Lassan íriszeibe tekintettem majd elkerekedett szemekkel bámultam rá.
Láthatólag zavarban volt mivel hasát takargatni kezdte...édes...mi!? Én ilyet nem mondtam!-mit akarsz?-kerdeztem hevesen dobogó szívvel. Még mindig az elözők hatása alatt vagyok
-cs...csak....M..már S..semmi...-dadogott zavarában majd befutott a mosdóba. Sohajtva utána indultam majd vállaira raktam a kezem.
-igy nem mehetsz haza...-feleltem majd kutakodni kezdtem a táskámban míg nem egy tiszta felsőt találtam-tessék...ezt vedd fel...így nem fogsz megfázni!
-k.. köszönöm...-felelte majd elvette tőlem a ruha darabot. Zavartan lekapta magáról a vizes felsőjét...majd villám gyorsasággal vette fel a tiszta felsőt...kár...szívesen legeltettem volna még rajta a szemei... Micsoda?! Mit csinál velem ez a gyerek?! Frusztráltan hajamba túrtam majd a fiú szavai zökkentettek ki.-tenyleg köszönöm...majd kimosva vissza hozom... ígérem..
-ugyan...nem kell-sohajtottam unalmasan majd otthagytam volna ha csuklomnál fogva vissza nem ránt.
-miért vagy ilyen velem?-kerdezte szomorúan ami miatt a torkomban keletkezett gombóc miatt nyelnem kellett egyet.
-m..milyen?-kerdeztem dadogva.... Miért dadogok?!
-hát...ilyen...ilyen lenéző...-sohajtotta
-mindenkivel ilyen vagyok..-feleltem vállat rántva ami nem tetszett neki. Mellkasomnál fogva neki lökött a falnak majd kezeivel elzárta menekülési útvonalamat. Megszeppenve néztem vele farkas szemet ami láthatoan tetszett neki mivel egy huncut mosolyt ejtett meg.
-de...velem kivételezhetnél...-felelte mosolyogva majd megnyalta ajkait. Arcom égett így megpróbáltam magamtól eltolni de nem sikerült.
-e..engedj...-dadogtam majd iríszeimet a padlóra szegeztem míg tenyerem mellkasán helyezkedett el.
-azt...nem akarom...-felelte majd lebiggyesztette alsó párnácskáját. Felpillantottam íriszeibe S ahogy láttam ő is engem nézet. Zavartan elkaptam róla a fejem de államnál fogva visszahelyezte azt így íriszeibe tekinthettem. Alig pár centi választotta el egymástól ajkainkat így levegő vételét éreztem ajkaimnak csapodni. Iriszei ajkaimra siklottak S az enyémek sem voltak másképpen. Egyszerre kezdtünk egymás felé hajolni míg nem szemeink lecsukodtak S ajkaink össze nem értek. Lassan mozgatni kezdte ajkait S csatlakoztam hozzá én is... Ajkai lágy tánca isteni volt szinte mamorito... Nem voltam magamnál elcsábitott ajkai mozgása...nem bírtam,hajába téptem S úgy csókolóztunk tovább míg nem nyelve végig siklott alsó párnácskámon bejutást kérve de nem engedtem neki. Még párszor próbálkozott míg nem megunta S keménykedő ágyékát az enyémnek dörgölte. Bele nyögtünk a csokba így ezt kihasználva nyelve besiklott szájüregembe S felkérte az enyémet de nem adtam meg neki ezt a lehetőséget. Eme tette miatt észhez tértem S iriszeim kippattantak majd egy erős lökéssel ellöktem magamtól.
-mit... MIT KÉPZELSZ TE MAGADRÓL?!-orditottam rá torkom szakadtábol.- KINEK KÉPZELED MAGAD HA?!- dühtöl forrva felkaptam a táskámat S erősem becsapva magam után az ajtót kiviharzottam az iskola területéröl.
Ki ez hogy csak úgy le smárol?! Igen...tudom hogy én is hibás vagyok amiért nem löktem el hamarabb...de akkor is! Ő esett nekem! A picsába is...ajkaimhoz érintettem ujjaimat ahol még éreztem mamorito ízét csokjának...mi..mi történtik velem? Ajkaim bizseregtek... S a csókja után sóvárogtak... Nem...nem és nem...mert csinálta ezt? Ki akar használni? Megakar alázni? ...biztos hogy azért volt hogy tudja tényleg buzi vagyok .... tessék csak...most már tudja hogy az vagyok... remélem elérte a célját. Szemembe könnyek szöktek melyeket makacsul vissza tartottam majd haza indultam.Miért csináltad ezt taehyung?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az új osztalytárs! Taegi
RomantizmMin Yoongi egy erős jellemü kémény srác, mégis belül egy aranyos törékeny fiú ki csak fél a világtól. De egynap élete megváltozik egy különös személy miatt a neve: Kim Taehyung aki fenekestül felforgatja életét a fiúnak...