Elini attı. Ona sinsice baktım. Çünkü bu oyunu her zaman yenerdim ve karşılığında herkesi donuna kadar soyardım. Kartını attı. Sinsice güldüm. Bu adamı da fakir bırakacaktık. Biz bir grubuz. Biz hayaımızı insanları soyarak kazanırız. Ve bu plan bir kumar. Adam piçin teki. 3 tane oğlu 1 kızı var.Oğulları dövüşçü kızı ise sürtüktü. Büyük bir kumarhane. Soyulan yerler. Hile. Hayattaki en büyük avantaj. Eğer hile yapmayı bilirseniz hayata 10 adım önden başlıyorsunuz demektir.
-Merhaba. Ben kumar oynamak için geldim.
-Tabii efendim. Salihle oynamaya ne dersin ? En güçlü oyuncumuz.
-Ben sizinle oynamaya geldim.
Hile. Deri ceketimin içindeki demir kol bana kağıt uzattı. BU bizim hilemizdi. Düşündürüp yapmayız. Adama baktım. Bana şüpheyle baktı. Kızı gelip adamın bacaklarının üzerine oturdu. Babası kızına gülümsedi. Kızı Aslı. 25 yaşında çakma sarışın ve bir sürü sevgilisi var.
-Kızım şimdi bir elde oynuyoruz. Sonra gelmeye ne dersin ?
-İzlemek istiyorum derim.
-İyi peki madem. Sıkılmadın değil mi şu yenmemi görmemden.
-Evet ya aslında sıkıldım. Gidicem ben
Adam cevap vermedi.
-Atıcan mı elini delikanlı ?
Elimdeki sayıları attım.
-Arttıyorum. 80 bin.
-1 milyon.
Adam cesatetime hayran sırıtarak bakıyordu. El gittikçe büyüdü. Para 10 a katlandı.
-Son el. Kaybeden her şeyini bırakır.
-Şİrketi kapanır.
-Vay.Çok cesursun. Kabul. Kaybeden donuna kadar verir ve erkeklerle yatar.
Gülümsedim.
-Atın.
Attı ve robot el düzgün kartları verdi. Attım ve kazandım. Adam şok bana bakıyordu.
-Sİzinle oynamak bir şerefti efendim. Ama parlar sizinle kalabilir.
-Sende kimsin ?!
Diye adam bana kükredi. Gülümsedim ve kapıya doğru yürüdüm. Sonra koşmaya başladım.
-Yakalın şu adamı !
Arkamdaki koşuşturmayı duyabiliyordum. Kahkaha atarak arabaya kadar koştum.
-Bana teşekkür etmeye micek misin ? Erkeklerle yatmıcaksın işte !
Arabaya bindim ve kahkahalarla gülmeye başladık.
-Kerizdi. Paraları aldınız mı ?
-Evet şu anda kasadaki tüm para bizde. İyi oyaladın.
-Biliyorum.
-Aman bil zaten.
Dedi Melis. Ama o da gülüyordu.
-Ee patron. Bir dahaki hedef ne ?
-Büyük bir şirket. Çok büyük.
Merhaba bu yeni hikayem ve umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Çetesi
ChickLitUlan İstanbulu seviyorsanız kuşkusuz hikayeyi tüm gıcıklığıyla okuyacaksınız. Gıcık bir aşk. Karşı koyulamaz bir çekicilikle. Tutkulu bir aşk. Sürekli arkalarından gıcık diyr bahseden iki kişi. Arabayla çarpmasına rağmen sadece sigarasını yakıp umu...