-Sakin ol şampiyon. Daha demin tanıştık ve seninle gidiyorum ona bakarsan.
Oda doğruydu tabii.
-Tehtit ettin.
-Sadece uyarıydı.
-Uyarıların böyleyse..
Eve (!) geldiğimizde herkes ayaktaydı ve yürüyorlardı. Kız bana baktı merakla.
-Fazlalıksın işte.
Kız sanki bir şey dememişim gibi içeri yürüdü. Eren kıza baktı. Ağzı açıldı. Bacaklarına baktı. Sapık. Genellikle ben bakarım böyle şeylere. Noluyo ? Sen çapkınsın. Kendimce Erenle konuştuktan sonra bıkkınlıkla konuştum.
-Geldi işte.
Semih abi kıza baktı.
-Merhaba kızım. Sana çarptığım için üzgünüz ama burda kalman güvenli değil.
Anahtar kelime buydu işte.
-Emin olun güven olmayan yerlere gitmek istiyorum artık.
-Ne saçmalıyorsun sen ?
Diye çıkıştım kıza. Güven olmayan yer mi ?
-Sıkıyo artık beni çevrem.
-Sen de kimsin ?
Dedim kıza. Adını bile bilmiyordum.Ve bizim özel sığınağımıza gelmişti. Ya çok uyanıktı ya da fazla aptal. Ki kıza baktığımda 1. baskındı.
-Üzgünüm. Aslında pek değilim ama neyse. Ben Buse. Buse Rüzgar.
Ne denk !
-Bak Buse bizim ne iş yaptığımızı bilmiyorsun. O yüzden bence git.
-Pek zor olmamalı tahmin etmek.
-Hadi canım. Neymiş ?
-Imm... Minübüs siyah : saklanma isteği. Ayakkabılar yıpranmış : Fazla yürümek ya da koşuşturmak.İş derken birbirinize gülümsüyorsunuz : Çok para ve eğlence. Ceketlerinizin içinde silah var : Katil olacak kadar iyisiniz. Tabii Poyraz hariç. Gizli bir gecekondu : bulunmak istememek ya da para ama deri ceketler gerçek. siz... HIRSIZSINIZ !
Biz ağızımız onlara bakarken gururla bize bakıyordu. Hemen silahı çektim.
-Sen polis misin?
Kız silah sanki oyuncakmış gibi davranıp gülmeye başladı.
-Hayır tabii ki de. Ben polis olabilir miyim sence?
Evet kız polis olamayacak kadar gençti ve kötü kızlara benziyordu. Kıvırcık saçlarının ucu mordu. Kıyafetleri siyahtı ama genellikle mor da vardı. Silahımı indirdim. Hala gülüyordu. Aldırış etmedim.
-Tebrikler. Sen gerçekten mükemmelsin ! Dikkatin çok iyi. Ve gençsin. Bizimkilerle aynı yaştasın ama Poyraz sadece insanları kandırma üzerine yüklü.
Evet bu da doğruydu. Buse de değişilik hissetmedim.
-Saolun. Ama bende sizinle çalışmak istiyorum.
Bu kız ne kadar garipti ! Hırsızlarla çalışmak istiyordu, silahtan korkmuyordu,istediğini hemen dile getiriyordu, ne de çekiniyordu. Fazla şeydii.....
*Seksi,çekici*
Evet tam olarak öyleydi. Herkes birbirine baktı. Bu kız bizi işimize yarayabilirdi. AMa fazla ukalaydı benim için.
-Tamam olur ama sakın polislere gideyim deme. Ya da vazgeçme.
-Ama-
-Poyraz. Karışma . Buse bizim için lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Çetesi
ChickLitUlan İstanbulu seviyorsanız kuşkusuz hikayeyi tüm gıcıklığıyla okuyacaksınız. Gıcık bir aşk. Karşı koyulamaz bir çekicilikle. Tutkulu bir aşk. Sürekli arkalarından gıcık diyr bahseden iki kişi. Arabayla çarpmasına rağmen sadece sigarasını yakıp umu...