Ben de Seninle Gelicem !

126 13 0
                                    

-Ee patron. Bir dahaki hedef ne ?

-Büyük bir şirket. Çok büyük. 

-Tam bana göre desene. 

-Evet tam bize göre. Şimdi eve gidelim. Biraz dinlenelim sonra araştırmalar başlasın ! Değil m-

Arabaya biri çarptı sanırım.Hemen dışarı çıktık. Bi kız yerde yatıyor ve inliyordu. Kızın yanına gittiler. Ben ise zamandan istifade bir tane sigara çıkartıp yaktım. 

-Ambulansı çağırmalıyız. 

Dedi Melis. Eren korkuyla kızı kucağına alıp minübise bindirdi.Melis bana sinirle bakıyordu. Aynı zamanda Semih abi bana sinirle bakıyordu. 

-Kıza çarpık ! Gitte yardım et. Soğukkanlılığın zamanı değil Poyraz. 

Üfleyerek sigarayı ayakkabımın ucuyla ezip şöför koltuğuna geçtim. Kıza baktığımda başı kanıyordu. Arabayı sürmeye devam ettim. Hastaneye vardığımızda kızı sedyeye koydular. Ben arabanın içinde ayaklarımı uzatarak durdum. Kız umrumda bile değildi. Kravatımı genişlettikten sonra bir daha ki hedefi düşündüm. Büyük bir şirket. Eğlenceli olacağa benziyordu. Cam tıklandı. Eren di. Camı açtım. 

-Efendim. 

-Abi bu ne soğukkanlılık. Kız ölücek resmen. Kan lazımmış. Sana uyuyor sadece. Gitte ver.

-Banane. Başka kan  mı yokmuş ?

-Yokmuş Poyraz. Hadi. Semih abi çağırdı hem. 

-Damar benim kan benim. 

-Of saçmalıyosun Poyraz. Altı üstü bi kan vericeksin işte. İğneden korkmuyorsun değil mi ?

-Çok korkuyoru valla. Deli misin Eren ya ?

Diyerek arabadan indim. İçeri geçtiğimizde hemşireler koşuşturma içindeydi. Güzel bi hemşire önümde durdu. 

-Beyefendi siz mi kan vereksiniz ?

-Maalesef. 

Hemşire sinirle bakıp beni odaya götürdü. Her ne kadar vermek istemesemde kolumu uzattım. 

-Sigara içiyor musunuz?

-Hayır.

 Diyerek yalan söyledim. İnsanlara gerçekleri söylemezdim ben. Kanı aldıktan sonra kapıya kadar ilerledi hemşire. 

-Biraz dinlenin. 

Hemşire çıktığında söylediklerini umursamayıp ayağa kalktım. Biraz başım dönsede umurasamadan dışarı çıktım. Melis,Semih abi ve Eren oturuyorlardı. Yanlarına gittim. Semih abi konuştu. 

-Poyraz ne yapıyorsun ? Kıza çarptık. Ve ölürse polisler bizi bulur.

-O kadar kan verdim iyileşsin bari. Hem benim kanım ilaç gibidir.

-Ukala.

 Diyerek Melis gülerek söylendi. Kendimi beğenmiştim doğru. 

-İyi de sen alkol, sigara ne bok varsa içiyosun. Nasıl ilaç gibidir ?

Dedi Eren sırıtarak. Bende sahte bir şekilde gülümsedim.Cevapta vermedim. Hemşire çıktığında Eren ayaklandı. İlk o ayaklandı aslında. Hemşire gülümsedi. 

-Hasta iyi. Ölüm tehlikesini atlattı. Kan iyi geldi. Teşekkürler. 

Hemşire gittikten sonra Erene sırıtarak baktım. 

-İlla laf sokucaksın ha. Nasıl yapıyosun oğlum ya ? 

-Meslek sırrı.

Diyerek güldüm. Doktor yanımıza geldi. 

Hırsızlar ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin