ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

799 44 6
                                    

Το ξυπνητιρι αρχισε να χτυπαει σαν τρελο.Ανοιξα τα ματια μου και με μια κινηση του χεριου το απενοργοποιησα.Ανασυκονομαι απο το κρεβατι και τεντονομαι.Βγαζω τα παπλωματα απο πανω μου και συκονομαι απο το κρεβατι. Οι γυμνες μου πατουσες ακουμπησαν το μαρμαρινο πατωμα,κανονταμε να ανατριχιασω.Χωρις να χανω χρονο κατευθυνομαι προς την ντουλαπα μου.Την ανοιγω και κοιταζω το περιοχομενο της.Υστερα απο καποια λεπτα αποφασισα τι θα βαλω.Πιανω το τζιν μου μαζι με μια ασπρη μπλουζα που εχει χαμογελο.Τα αφηνω στο κρεβατι και βγαζω τις μπιτζαμες μου.Φοραω τα ρουχα που επελεξα και τελος βαζω τα all star μου.Βγαινω απο το δωματιο και οδευω προς το μπανιο.Μπαινω μεσα και στεκομαι μπροστα απο τον καθρευτη.Βαζω λιγο μασκαρα ωστε οι βλεφαριδες μου να ειναι πιο εντονες και μακριες,πιανω τα μαλλια μου σε μια πλαινη πλεξουδα και επειτα βγαινω απο το μπανιο.Επειδη εχω αργισει δεν τρωω πρωινο,αρπαζω την τσαντα μου απο το δωματιο μου και υστερα βγαινω απο διαμερισμα.Κατεβαινω τρεχοντας τις σκαλες και βγαινω απο την πολυκατοικια.Το πανεπιστημιο οπου σπουδαζω δεν ειναι πολυ μακρια ετσι πηγενω με τα ποδια.Μολις φτανω βλεπω την Ζωη μαζι με καποιες κοπελες απο την σχολη.Της πληζιαζω και της καλημεριζω.Καθως μιλαγα ειδα τον Ιασονα να πλησιαζει ενω διπλα του ηταν ο Κωστας.

<< Καλημερα κοριτσια >> λεει ο Ιασονας

Ο Κωστας πλησιαζει την Ζωη και την αγκαλιαζει.

<< Καλημερα μωρο μου >> λεει ενω την φιλαει στο στομα

Εκεινη κοκκινιζει.

<< Κωστα >> φωναζει.

<< Ποσο μ'αρεσει οταν κοκκινηζεις >> της λεει ενω την φιλαει στο μαγουλο

Εκεινη του χαμογελαει.

Τοση ωρα τους προσεχα που ελεγαν ο ενας στον αλλον γλυκολογα και δεν παρατηρησα τον Ιασονα που με ειχε φαει με τα ματια του.Γυρναω το βλεμμα μου και τον κοιταω.Εκεινος μου χαμογελαει.Γυρναω τα ματια μου και μπαινω μεσα στην σχολη αφου εκεινη την ωρα χτυπισε το κουδουνι.

................................................................................................................................

Οι ωρες περασαν παρα πολυ ευκολα και δεν καταλαβα πως περασαν καν.Μολις σχολασαμε πηγαμε μαζι με τα κοριτσια σε μια καφετερεια και συτησουμε καθως πειναμε τον καφε μας.Ξαφνικα η Ζωη μου λεει:

ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang