În pauza mare de la ora 10, membrii Consiliului de Elevi s-au întâlnit. Un atlet, un DJ, o fashionistă, un tocilar și un dictator reprezentau elita școlii. Ce aveau toți în comun? Dorința de a domina. Dar știm cu toții cine ține lucrurile în frâu. Sau cine le ținea.
- Știți cât de plăcute sunt lucrurile pentru alții?-spune blonda punând accentul pe ultimul cuvânt și scrâncind din dinți.-
- Știm, Chloé, ce frumos este pentru alții, să ne chinuie și să-și bată joc de noi.
Președinta își înclină ușor capul și privirea ei dă de poza de pe perete cu ei toți: Kim, Nino, Max, Chloé și Marinette. Când toți erau doar niște elevi a unui liceu. Și când nu erau considerați elita.
Blunetta se ridică de pe scaunul de la birou, scoate de pe perete poza și o face una cu pământul. Sunetul de sticlă spartă răsuna în urechile tuturor din cameră.- Cheam-o pe Rose să facă curățenie.
*
- Pot să mă asigur pe voi că președinta nu mai sparge nimic?-șoptește încet Rose cu fărașul în mână către ceilalți membri.-
Marinette își dă peste cap ochii.
- Rose, te aud.
- Să ies afară?
- AHA!-Blunetta o fixează pe fata rozalie până iese pe ușă.-Ar trebui să ne gândim cine ar putea fi, până ajunge domnul director.
Toți se uită atent la conducătoarea lor, iar asta o scoate din sărite imediat pe aceasta.
- V-am inițiat ideea doar gândiți! Max! Cine ar putea fi cel care îmi vrea răul?
- Ăăă...
Chloé, o fată răsfățată, care are tatăl primar, sări repede:
- Stai puțin! Tu consideri că doar tu ai de pierdut de aici? Și noi? Noi suntem în aceiași situație ca tine. În aceiași oală.
- Și ce, Chloé? Trebuie să vă asumați toate riscurile. Indiferent în ce context. Eu, îmi asum totul de când sunt aici, în vârful elevilor. Încerc de asemenea, să fac din liceul ăsta, un loc plăcut de studiu. Momentan, cineva vrea să acționeze în mod subtil. Iar asta ne face vulnerabili pe toți. Ceea ce nu arată bine pentru noi toți. Ceilalți se vor folosi de asta împotriva noastră. În plus, asta nu vă afectează mai tare decât mă afectează pe mine...
Tocilarul ridică privirea din dosare cu speranță.
- Cred că știu cine a fost cel care a umblat în documente.**
După terminarea cursurilor, directorul liceului i-a chemat pe membrii Consiliului de Elevi pentru un anunț.
- Știu că nu este perioada voastră prea bună, dar aveți rivali pentru Consiliul Elevilor.
Fața blunettei se făcu galbenă, când auzi noutățile. Cât de frumoasă putea fi această săptămână? Ah, stai. Nu putea. Cineva le-a umblat prin lucruri, iar acum au și concurență... Doar dacă...
- Avem și noi anunț. Știți, am aflat cine a căutat în calculator...
- Mai întâi să aflați concurența, după puteți da vina pe oricine vreți voi, copii.
Directorul Damocles se ridică de pe scaun și se îndreaptă spre ușă, pe care o deschide larg. Intră în cameră, două dintre "favoriții" președintei.
- Vă prezint pe...
- Domnule director, îi cunoaștem cu toții pe Lila Rossi și Adrien Agreste.-Spune aceste cuvinte blunetta, folosind sarcasmul ei prețios.-
Blondul se holbă la ea, dar ea îl ignora. Nu avea nevoie de compasiunea lui, mai ales acum, când erau adversari.
- Eu mă bucur totuși, că mă recunoști. Vreau să fim ok, chiar dacă se presupune că ar trebui să ne luptăm împotriva ceiluilalt, pentru un rol atât de important în acest liceu. Vă anunț că momentan, sunt doar eu și cu Lila, căci nu am găsit pe nimeni altcineva mai vrednic pentru asemenea îndatoriri. Bineînțeles că vreau să vă ajut cu căutarea vinovatului, dar acum trebuie să ne gândim și la cercul restrâns dintre noi. Oricare dintre noi ar putea fi. Oricum, eu și cu Lila nu vom întreține nicio luptă...
- E patetic să lupți pentru ceva, iar celălat să nu-ți răspundă la chemare.-îl întrerupe Lila pe Adrien, care încerca să aibă răbdare cu ea, în fața unchiului ei, directorul Damocles.-
- Ai terminat?
- Da.
- Perfect.
Marinette se ridică ușor de pe scaunul din fața biroului, zicând:
- Dacă îmi dați voie să vorbesc, voiam să vă spun despre cel, care a avut nerușinarea să ne dezonoreze pe mine și pe colegii mei. Este inadmisibil să...
Dar înainte ca aceasta să-și termine de zis propoziția, intră grăbită pe ușă secretara.
- Domnule director, a apărut o problemă urgentă...
Domnul Damocles străbate repede camera până la ușă și se adresează elevilor săi:
- Scuzați-mă, copii, dar îmi puteți spune altădată, acum am puțină treabă.
Toată lumea iese din biroul directorului, numai blunetta și blondul au rămas acolo. Blunetta fixă cu privirea plăcuța cu numele directorului de pe masă.
- Oare chiar o să cad?
- Dacă o să cazi, o să fiu aici să te ridic și să te țin în brațe.-spune el și o îmbrățișează tandru pe ea de la spate, iar cei doi rămân așa pentru ceva vreme.--
Hohoho, v-am adus un capitol nou. Credeați că scăpați de mine? Nici gând :) am scăpat si de școală, de primul sem cel puțin (cu medii destul de mari yay)
Q: Samsung sau Iphone?
CITEȘTI
je t'aime // Miraculous Ladybug F.F
RandomVenirea unui nou elev tulbură de la prima oră coridoarele liceului Dupont. „- Hmm, contează prea mult venirea lui?" Acestea sunt cuvintele domnișoarei Marinette Dupain-Cheng, care nu-și dădea seama ce multe schimbări majore se pot produce cu...