-Capitolul 2- Gemenii-

851 37 16
                                    





⚠️Din capitolul anterior:⚠️
Se aseaza băieții lângă noi, lângă mine (fiind la margine) se aseaza unul dintre băieții care semănau. Îmi schimb privirea repede și ii aud vocea, ușor răgușită
X-.......







X- Sa știi ca nu este frumos sa spionezi oamenii.

E- Ma scuzi ? Spun și ma uit la el, culoarea pielii lui era foarte deschisă.

X- Crezi ca nu te-am văzut ca ne urmărești de când am ieșit din camera. Spune și zâmbește in colțul gurii.

E- Pardon ? Avem camerele fata in fata, locuri la masa nu mai erau și sa știi și tu, acesta este un colegiu, loc mic mulți oameni, deci este probabil sa te vezi cu aceleași persoane pe parcursul unei zile.

X- Ce argumente, nu-i rău pentru o fata. Spune și se uita la mine.

E- Dacă nu știai, suntem in secolul 21, este interzis sa faci descriminare ca sunt fata și aparent femeile au drepturi, o data ce vin drepturile vin și argumentele. Spun devenind nervoasa.

X- Nu-i rău, m-ai dat pe spate cu aceste discursuri. Spune și se uita in farfuria lui.



Nu-l mai bag in seama și începem sa mâncam, vorbeam cu fetele, il vedeam cu(,) coada ochiului ca se uita la noi. Nici nu știu cum il cheamă. Încetam sa vorbim când o vedem pe directoare intrând pe usa.


Dct- Buna seara!

Toți- Buna seara. Spunem in timp ce ne ridicam in picioare.

Dct- Stați jos! Pofta buna!

Dct- Sa va explic regulile!
1. Elevii acestui colegiu nu au voie sa aibă relație! Gândul numai la carte!
2. Veți asculta și veți fi disponibili oricând are nevoie Rita de voi!
3. Prezenta la ore trebuie sa fie OBLIGATORIE!
4. Dacă cineva încearcă sa fuga din colegiu, o sa fie trimis la școala de corecție!
5. Vacantele o sa fie exact la fel! Deci vom face împreuna vacanța de iarna și vara!
6. In fiecare zi trebuie sa fie curățenie in camere!
7. Cea mai importantă, UNIFORMA, obligatorie!
Pentru seara asta, atât, Melisa o sa va împartă câte o foaie cu regulile colegiului. Noapte buna! Spune și iese.







Noi începem sa mâncam, o vedem pe Melisa ca vine și împarte foile și observ cum ii face ochi dulci băiatului de lângă mine. Îmi da foaia, erau peste 20 de reguli, am început sa comentam noi între fete.

X- Cam stricte regulile, nu ?


Crezând ca vorbește cu băieții, nu am băgat in seama ceea ce a spus și continuam discuția cu fetele.



X- Acum te prefaci ca nu auzi ? Spune și se uita la mine.

E- Poftim ? Spun și ma uit la el.

X- Stricte regulile, nu ?

E- Da. Dar tu poți sa le încalci dacă te pui bine cu Melisa. Spun și chicotesc.

FRAȚII VAMPIRI /F.F. Cristi & Vlad Munteanu/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum