-Capitolul 5- A disparut?-

732 33 10
                                    

Din capitolul anterior:
Căzând, m-am lovit la cap foarte tare și am leșinat. Auzeam numai vorbele din jur, nu ma puteam trezi, era ca un vis.

?- Ce s-a întâmplat?

An- Nu știu pur și simplu a căzut. Spune printre suspine.
















*Perspectiva Anei*

C- Haide sa o ducem la asistenta. Spune și o ia in brațe pe Daiana. 

E- Nuu, o sa o ducă la școala de corecție, o sa-și de-a seama ca a vrut sa se urce pe gard. Spun printre suspine.

C- De ce a vrut sa sara gardul ? Ma întreabă îngrijorat.

E- Prima data am văzut 4 persoane, iar dintr-o data au dispărut și după am auzit un mic țipat și am venit aici și am văzut o fata întinsa pe jos. Spun repede și agitata.

C- Unde-i fata? Spune mai relaxat și uitându-se la gard.

E- A dispărut ? Ce ? Nu are cum. Ma jur ca am văzut-o. Spune și ma uit acolo.

C- Haide sa o ducem in camera pe Daiana și după discutam ce ați văzut. Spune și mergem in camera la noi.

E- Bine, dar ce ai pățit la ochi ? Il întreb fiind ochii schimbați, erau de un căprui-auriu.

C- Este o alergie, nimic grav. Spune și mergem.

Intram in camera, observ cum Raluca sare ca și arsa din pat pentru ca a venit Cristi și a adus-o pe Daiana in brațe.

El- Ce a pățit ? Spune și se ridica venind repede lângă Daiana.

E- A căzut și s-a lovit la cap. Spun și ma uitam la Raluca cum se uita cu ura la mine și la Daiana.

C- Raluca, nu te mai uita așa ca nu ajungi nicăieri.

R- Ce ? Nici măcar nu te uitai la mine. Spune și își da ochii peste cap.

E- Cristi, nu te consuma pentru ea.

C- Lasă-ma. Raluca putem vorbi pe hol?

R- Desigur.

*Perspectiva lui Cristi*

O chem pe Raluca pe hol, o pun in fata mea și îmi pun mâna pe umărul ei.

E- Ce ai cu Daiana ? Spun și începe constrângerea.

R- Nu o suport. Spune calma fiind in transă.

E- De ce nu o suporti ? Spun in continuare uitându-ma in ochii ei.

R- Pentru ca este prietena cu tine și cu fratele tău geamăn, Vlad.

E- Of, bine.

E- Din momentul acesta vei uita ce am vorbit noi aici pe hol, o sa fii o prietena normala cu Daiana, nu o sa-ti mai pese de mine și de Vlad, iar când intram înăuntru o sa spui ca am lămurit situația cu Vlad.

FRAȚII VAMPIRI /F.F. Cristi & Vlad Munteanu/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum