Din capitolul anterior:C- Deci și ea este o ființa sufranaturala. Spun și ma uitam pe pereți pana aud ca bate cineva la usa, ma ridic și deschid, observ ce este.............
Este Rita.
Ri- In 20 de minute se servește cina. Ma bucur ca încă purtați uniformele. Spune și iese din camera.
C- Cele mai lungi 4 secunde din viața mea. Spun și începem toți sa radem.
V- După cina, il sun pe tata, sa aflu despre dublura fetei. Spune și se ridica sa mergem la masa.
Ieșim pe usa, eu rămânând la urma, când sa plec din fata usii, observ ca se deschide usa fetelor, ieșind Daiana.E- Cum te simți ? Spun și ma uit la ea.
D- Ma doare, dar nu cred ca este nimic. Spune și își pune mâna unde era lovită.
Dintr-o data simt cum venele mi se umfla, simțind cum îmi arde tot corpul, ochii se schimbaseră, unde este albă, erau de un roșu închis intens. Prima data când mi se întâmpla așa ceva, era un miros dulce, ma opresc brusc, lăsând-o pe Daiana sa între pe usa salei de mese. Atunci îmi dau seama ca s-a lovit la cap, simt cum sângele este proaspăt, ma uit la gulerul De la cămașă, observ câteva picături de sânge. Gândul îmi era numai la sângele ei și mirosul pe care il avea, cum am mai spus, este un miros intens dulce și nu prea ma pot controla fiind prima data, ar fii bine sa-i anunț pe băieți.
Ma așez la masa și ii văd pe băieți vorbind.E- Băieți, sa nu va panicați, sa nu va agitati și sa va păstrați controlul, da ? Spun și ma uitam la eu cum erau confuzi de ceea ce ziceam.
V- Cristi ești bine ? Spune Vlad și uitându-se îngrijorat.
E- Eu sunt bine, dar păstrați-va controlul când vine Daiana pe aici, este lovită la cap și are sânge pe cămașă.
T- Ce poate sa fie așa de rău ? Am mai rezistat la sângele proaspăt. Spune indiferent.
V- Timy are dreptate. Nu o sa fie vreau. Spune și atunci trece Daiana și se aseaza lângă mine la masa, alături de celelalte fete.
A- Vezi? Nu este chiar așa de greu. Spune și se uita la mine, dar atunci Daiana isi mișcă parul punându-l pe o parte și începând sa mănânce, începuse sa vina acel miros de care va vorbeam, ma uit la Vlad și observ cum ochii lui deveniseră negrii.
C- Vlad! Spun și ii dau un șut in picior sub masa.
V- Doamne, nu cred, ai avut dreptate. Spune și încerca din greu sa se controleze.
A- Ce este in neregula cu ea. Nu mai am simțit asemenea miros.
T- Vlad, cred ca ar trebui sa il suni pe tatăl tău, urgent. Spune și Vlad aproba din cap și se ridica de la masa.
D- Scuze ca te deranjez. Spune și își pune mâna pe umărul meu.
E- Nu ma deranjezi. Spun zâmbind, dar gândul meu era numai la mirosul sângelui ei.
D- Știu ca nu ti-am mulțumim cum trebuia când m-ai adus in camera.
E- Nu-i nimic, bine ca am ieșit la timp ca dacă nu o încurcăm cu Rita. Spun și încep sa rad și ea făcând la fel.
D- Chiar îți mulțumesc din suflet ca m-ai adus in camera și nu i-ai spus nimănui. Spune și ma strânge in brațe.
Simțeam ușor cum ma acaparează controlul sângelui ei, simțeam nebunia colților ce voiau sa guste, am avut noroc ca mi-a dat repede drumul, nu cred ca a-și fi suportat. Ma ridic dintr-o data de la masa și ma duc in sala mare, acolo il văd pe Vlad cum vorbea la telefon. Ma duc lângă el și aud doar asta:
V- Bine tata, te sunam mai tarziu, te pupam, paa. Spune și mai apoi Închide telefonul, iar acum se uita la mine.
E- Ai de gând sa-mi spui și mie ce ai pățit și ce ai aflat ? Spun nerăbdător.
V- I-am trimis o poza lui tata cu Daiana, a spus ca este o dublura.
E- Așa, ai întrebat de ce reacționam așa la sângele ei?
V- Nici tata nu știe, a spus ca ultimele 2 dubluri ale ei, au făcut cunoștința și s-au omorât una pe alta.
E- What ? Dublurile nu apar o data la 300 de ani ? Spun confuz de ceea ce spunea.
V- Katherina, aveam 528 de ani, era vampir, in timp ce Elena, avea 19 ani.
E- Deci ea este dublura faimoaselor Katherina și Elena ? Nu-i rău pentru o muritoare. Spune și ma uit la Vlad.
V- A mai zis ceva tata... Spune și se uita in pământ.
E- Ce ? Spun și ma uitam ca nu spune nimic.
E- Ce naiba a spus ? Ma îngrijorezi.
V- Dublurile intre ele au făcut un destin, iar unele dintre ele șut suflete pereche. Imi explica el calm.
E- Duțu, spune o data mai repede ca nu mai am răbdare sa stau și sa te ascult vorbind prostii.
V- Daiana este sufletul meu pereche. Spune, iar eu rămânând blocat de ceea ce tocmai a spus.
E- Ce ? Spun și ma uit la el.
V- Toate dublurile ei, au fost suflete pereche cu dublurile mele.
E- Sunte gemeni, poate doar unul din noi este dublura. Spun și devin din ce in ce mai trist.
V- Știi poveștile, mereu au existat dublurile formate de gemeni. Spune și îmi bate pe umăr.
E- Vlad, când intram in sala, vorbim la fel ca înainte, nimeni este trist sau sa părem agitati, nu știu. Nu trebuie sa știe ca o apărăm. Cand spun ultimele cuvinte, iese o persoana din sala de mese și vine către mine și rămân șocat sa văd cine este.
?- Cine nu trebuie sa știe ca onaparati ? Spune uitându-se cu o privire curioasa la mine.
🎉2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣🎉
❄️❄️❄️❄️❄️
BUNA DISISORILORR!! Am început sa postez din ce in ce mai des ❤️ Sper ca va place aceasta carte!📣
NU UITAȚI SA MAI DAȚI UN OCHI PE CARTEA CEALALTĂ "O NOUA FAMILIE"
📣Lăsați un comentariu cu părerea voastră, cu idei, cu întrebări.
❄️❄️❄️❄️❄️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜LA 15 VOTURI POSTEZ NEXT
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
CITEȘTI
FRAȚII VAMPIRI /F.F. Cristi & Vlad Munteanu/
FanfictionDaiana- O adolescenta normala, majoretă, cu note bune la școala Vlad&Cristi-Gemenii rebeli, cu priviri seducatoare. Ce se va întâmpla ? Aflați citind cartea... A fost creată pe 22.12.2019 #NECORECTATA#