„Azok a napok”
Szóval hali mindenki!Itt is lenne az első tippem. Lehet sokatoknak tabu téma,de ezekről a dolgokról is szót kell ejteni néha.
Ezek a napok általában mindenki számára mondható a hónap legborzalmasabb napjainak/hetének. Ilyenkor szorongunk,érzékennyé válunk és az alhasi 'fájások' is gyakoriak.bMinden lánynak változó hosszúságú ez a hónaponta eljövő 'ciklus'.Valakinek 1 hetes valakinek kb 4napig tart.
De nem húzom a bevezetőt itt van néhány rövid tipp ezek napok túlélésére:
1.Lehet furcsának hangzik,de minél többet mozogsz annál jobb a helyzet,vagyis nem fog annyira fájni a hasad alja stb.
2.Hiddel a túlzott nospa illetve algoflex használata nem mindig jó megoldás,hiszen ilyenkor ha túlzott mértéket veszel be egy idő után 'semlegessé' válik számodra és annyit se fog segíteni mint korábban. Persze nem azt mondom,hogy ne szeddj ilyen fajta fájdalom csillapítókat,csak mértékkel.
3.Az ilyen napokon nem hogy lehet, szinte kötelező csokit enni.Jó ,azért enyhe túlzás ez a kötelező,de bizonyos mértékben nagyon jót tesz főleg az étcsokoládé!
4.Ilyenkor bizony még annál inkább több folyadékot kell innotok,mint egyébként.Ez a gyors anyagcserét segíti elő ennek következtében folyamatosan 'tisztulsz'.Általánosságban ilyenkor olyan 3liter folyadék (vagy annál több) az ajánlott.
5.Egyben utolsó tipp, inkább recept,amit Chloe From The Woods youtube csatornáján láttam.(Én személy szerint szeretem a videóit és van ezzel kapcsolatban egy-két tippje szóval ajánlom figyelmetekbe!😉)
A következő receptet inkább estefelé/alvás előtt érdemes alkalmazni,ha már nagyon fáj az alhasad.Kellékek:
-1 zokni
-egy zacskó,melybe rizst raktok majd meg kötitek egy kis gumival
-mikró (xD)Elkészítése:
Egy zokniba rakjuk bele a már egy kis gumival megkötött rizses zacskót,majd a zoknit is kössük meg valamivel.A zoknit helyezzük a mikróba és melegítsük fel.Majd miután kivetted haszbálható állapotban van szóvak helyezd az alhasadra,melyben a görcsök ennek következtébe kicsit csillapodnak.Szóval remélem segítettem ezzel egy kicsit nektek.Ha tetszett és szeretnél hasonlókat olvasni,jelezd egy ⭐-al!Köszi,hogy végigolvastad.
Bye,Emma💙
KAMU SEDANG MEMBACA
Tippek Tiniknek
AcakSziasztok!Ez a 'story' elsősorban lány tiniknek készül. Kezdő vagyok az ilyenbe szóval előre is bocsánat a helyesírási hibákért.Minden féle kritikát elfogadok. De visszatérve a 'storyhoz' ,melyben megtalálod ezeket a témákat: Dolgok amiket nem tanít...