Part 5

99 19 1
                                    

     Selepas hari yang memenatkan Wonhee pulang ke rumahnya selepas bekerja sorang-sorang di restaurant itu. Wonhee rasa macam lutut kaki dia dah nak tercabut jer. Selamat Wonyoung and Yujin datang sekali tolong tanpa pengetahuan Aunty Song.

     Selepas mandi dan bersiap. Wonhee mendapati fon dia tidak ada di atas meja belajarnya. Dia terus teringat kata-kata Yura disekolah tadi

                 Flashback at school

      Sejak bila kau berkawan dengan dia?" Tanya Yura furiously.

     “Dengan siapa?" Jawapan menaikkan lagi kemarahan Yura.

     “Kau tahu kan Minhee tu aku punya!" Balas Yura sambil menggenggam tangannya geram.

     “A-aku tak tahu apa-apa pon pasal Minhee. Kitaorang takde pape." Wonhee balas dengan nada takot kerana dia tak pernah nampak Yura mengamuk macam ni. “Si Minhee pakai apa sampai Yura obssessed sangat dengan dia?" Bisik hatinya.

     “Aku nak number dia!" Jerit Yura.

     “Kau nak buat apa?" Wonhee tak teragak-teragak untuk tidak memberikan number Minhee. Yelah kalau dibaginya mahu Wonhee dilable kawan tak leh nak trusted. Kalau bagi number orang kat org yg boleh trusted
takpe jugak. Ni kat perempuan pshycopath cenni.

     “Kau takyah sebok hal aku?! Aku tahu apa aku buat. Sekarang bagilah!"
Arah Yura lagi.

     “Buat apa aku nak bagi kat perempuan phsycopath macam kau." Kata Wonhee sambil berlari dari situ.

      “Jang Wonhee!!!!!!! Kalau kau taknak bagi, aku ambil dari fon kau sendiri!!!!!!

                     End Flashback

     Setelah ingat scene itu, Wonhee cepat-cepat pergi ke ruang tamu dimana Yura berada. “Aduh... dah lah aku takde lockscreen"

     “Song Yura! Bagi balik phone aku!!"
Dengan itu sesi merebut fon terjadi di situ.

     “Eish lepaslah!!!"

     “Phone aku sukahati akulah!"
     “Bagi lah balik!!!"

     “Aku nak number Minhee jer. Nanti aku bagilah balik!"
     “Lepaslah kejap!!!"

      “Aku cakap takleh takleh lah!"
      “Privacy aku setannnn!!!!
(Si Wonhee ni kalau marah habes semua keluar)

     Setelah 15 minit pertarungan WWE di situ, tiba-tiba phone Wonhee melayang tinggi dan mendarat di lantai jubin rumah mereka.

     “Phone aku!!!" Wonhee cuba membuka phonenya tapi gagal. Nampaknya dia kena beli fon barulah.

     “Oops- tak sengaja" Dan manusia tu cepat-cepat masuk bilik dia.

     Wonhee pula masih duduk dan meratapi pemergian phone dia yang terlantar di lantai.

       “Mana aku nak cari duit nak beli phone baru! Dahlah phone sekarang ni mahal-mahal!" Soal Wonhee frustrated.

[✔]Unbreakable Love||Kang MinheeWhere stories live. Discover now