Part 7

86 11 8
                                    

      “We're here!" Kata Minhee sambil memberhentikan kereta.

     “Where?" Tanya Wonhee. Dia terkapai-kapai cari pintu and keluar. Belum Minhee sempat cakap apa-apa dia dah bukak blindfold dia.

     “Wonhee saba- ugh..." Minhee buat muka 'budak ni tak reti sabar betul lah'.

[Wonhee's Pov]

     Betul ker apa aku nampak ni? Lotte World? In front of my eyes? Wahhhhh sumpah rindu siot tempat ni!!!

     “Amacam suka tak?" Tanya Minhee kat aku sambil tersenyum bangga. Tak lupa juga dengan hidung kembangnya tu.

     “Kau gila tak suka?! Ofcourse lah sukaaa!!!" Aku dah lama tak datang sini. Thank you Minhee!!!!!!!!!." Jawab aku sambil peluk minhee

Wait-

     Aku peluk diaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! wargghhhhhhhhh!!!!!!!!! the pakkkk!!!

     “So-sorry." Kata aku lepastu lepaskan pelukan dia. Ai malu ahhh!!!

     “Takpe. Lain kali buatlah lagi." Kata Minhee. Gataiii betul mamat ni. Pakwe sapa ni? kutip-kutip.

     Aku tak cakap banyak and terus masuk. Let's have fun!!!!

     “W-wonhee, Tunggu!!! Budak ni memang tak reti sabar" Kata Minhee sebelum mengejar aku yang dah lari macam usain bolt dah ni.

     “Ok. kita nak main apa dulu?" Aku scan semua permainan yang ada dalam tu. “Minhee, kau nak main apa?" Aku pandang sebelah tengok si minhee dah merukuk penat lari.

     “A-aku... aku nak rehat..." Benda pertama yang si mini ni cakap bila baru jejak kat Lotte World ni.

     “Excuse me, Bro? Kita kat Lotte World. Kalau rehat baik duduk rumah!" Betul kan apa yang aku cakap?

     “Yelah, Dah jom main." Dia approve terus aku lari sana ke sini cam budak-budak 3 tahun. Dia pulak nampak cam mak kepada seorang anak yang sewel. sksksksksksk

[Kang Minhee's Pov]

      Aku tak sangka pulak teman dia main kat Lotte World ni macam teman si dohyon dolphin tu. Dah lah lari sana sini tak tunggu orang lak tu. Tapi nasib Wonhee tak jerit macam si dolphin tu. Kalau Wonhee ngan Dohyon tu bergabung MELETOPZ KACHI BOOM!!! Nasib sayang dua² kalau tak dah lama campak dalam longkang.

Meanwhile Dohyun kat rumah X1

     “Puihhhhh!!!!!!"

      “Eiiiii hang ni pasaipa haa? Minum tu cuba leklok sikit. Habes muka aku yang felawlesss ni." Kata Wooseok sambil terkapai-kapai mengelap muka nyer dengan tisu akibat air semburan Dohyon tadi.

     “Sorry hyung. Aku syak ada orang mengata aku la." Kata Dohyun sambil mengelap mulutnya dengan tisu akibat tersedak air tadi.

Back to Minhee...

     “Weyh, jom rehat jap. Aku penat lah." Kata cayang aku tu.

     Tahupon penat, ingat nak main sampai lebam.

    “Haa yelah." Kitaorang pon gi lah kat satu cafe kat sana.

     “Kau nak apa? Aku belanja." Time-time cenni lah kita kena payung. acewahhhhhh

     “Takyah nak ngade, kau dah belanja aku tiket aku belanja kau air pulak." Kata cayang aku cam marah jer. Lek sis jngn marah-marah nnti cepat tua. uhuks

     “Haa yelah-yelah." Bak kata orang, lelaki selalu kena mengalah huhu.

     Waktu dia order air tu dia gi tinggal phone dia kat atas meja. Cayang kita ni memang tak sayang barang. Dahlah tinggalkan phone yang kita bagi. Kalau hilang canne. hiks hiks

[✔]Unbreakable Love||Kang MinheeWhere stories live. Discover now