😎 BAB 5

52 3 0
                                    

Usai solat isyak,Naufal menghempaskan badannya dia atas katil bersaiz king miliknya lalu tangan kiri nya lincah mencari iphone nya."Ish mana phone ni tadi rasanya letak dekat atas katil je."keluh nya.Tiba-tiba terasa sesuatu ada di belakang nya."Haa jumpa pon sini rupanya kau menyorok tapi dalam banyak tempat asal belakang aku juga kau pilih." omelnya padahal kau yang hempap benda alah tu lepas tu kau tanya dia agaknya kalau benda tu boleh cakap dah lama kau kena maki bodoh tau.

Dia mendail nombor seseorang iaitu Zeyyen Akmal sepupu a.k.a bff nya."Ish lambat betul si Zey ni nk pick up call.Ni mesti tengah mandi nih." bebelnya.
             
                 On The Phone😠

Zey:"Hello"
Naufal: 'aik asal suara budak pulak nih,takkan anak dia kot tapi setahu aku dia tak kahwin lagi.Haaa baru aku ingat hari ni kan kak ilah balik rumah Zey' cakapnya dalam nada bisik.
Zey:"Hello syape ni?" Cakap budak itu dengan nada pelatnya
Naufal:"Hello ni uncle Pal lah Aleen...p.cu ada tak?"soalnya.
Zey:"Ouhh uncle pal....p.cu cengah manji uncle Pal ada apa-apa pecanan."
Naufal:"Lama dah ke p.cu mandi?"
Zey:"Lama dah..."
Naufal:"Ouh....Aleen cakap kat p.cu gay p.cu call tau,pastu sruh dia call uncle balik."berdekah dia ketawa bila dapat mengenakan sepupu gila dia tuh.Tak guna punya Naufal kau ajar budak 4 tahun merapu.
Zey: "Otey uncle pal.Bye."
Naufal:"Bye".

                  End Call

"Hahah padan muka kau Zey puas aku kenakan kan kau tu lah sapa suruh lambat angkat call aku.Huhuhu." cakap nya seorang diri dasar gila kau Naufal.

Selepas 'dua hari' mandi Zey pon keluar dengan tuala dibaluti separuh badan dan satu lagi tuala untuk lap rambut.Dia melihat anak sedara nya yang leka bermain iphone 6s diatas katil king nya.Dia menggelengkan kepalanya,amboi anak dara kakaknya ni senang sangat bergaul dengan laki, perempuan tak nak pulak.Keci-kecik dah gatal.

"Aleen tadi ada sapa-sapa call p.cu tak?" soalnya sambil mengelap rambut.

"Ada." jawabnya sepatah.

"Syape."

"Uncle pal." jawabnya agak-agak si zey ni faham ke tak?

"Hah! Uncle Pal sapa tu Aleen." ok dia tak faham.

"Ish p.cu ni dia cakap dia gay p.cu." selamba aje dia cakap sambil main candy crush.'gay...setau aku orang yang otak kotor tahap babi ni si Fal je.' terbeliak biji matanya bila dia tau si Fal ni ajar anak buah dia perkataan kotor sial kau Fal,kau tunggu apa nasib kau.Habis lah kalau kakak dia tau ni mau masak dia.Dengan penuh berhemah dia merapati anak sedaranya yang tengah sedap meniarap.

Mrs.Mafia Love Mr.DunguWhere stories live. Discover now