"Bahahahahaha...oh my goat seriously,she warned you like that." tawa zey pecah serta merta sampai orang-orang yang di dalam cafe semua memandang mereka.Naufal yang sedang malu dilihat oleh pekerjanya cepat-cepat menutup mulut Zey supaya berhenti ketawa.Dia memang dah agak zey akan ketawa macam orang gila.
"Ish kau ni cover lah sikit gelak tu,aku tau mesti kau gelak tapi ni dah melebih..." omelnya.
"Tak...aku i'm just,can not brain yang dia boleh reject kau macam tu je."
"Hey! aku bukan kena reject tau sbb aku tak pernah ngorat or lamar dia." yelah kena reject klau dia minta couple or what ni tibe jer kena warning kenal pon tak.
"Sama je lah sebab,kalau perempuan lain dah lama dioramg tackle kau walaupun kau tu beku.Tapi...dalam kes ni, perempuan tu siap warning kau lagi.Kau tak rasa dia unik.Senang cakap one in millions,i think she's your destiny bro."terangnya dengan bangga sambil mengangkat keningnya.Naufal hanya buat muka toya.Tapi sebenarnya dia juga setuju dengan pendapat Zey sebab,perempuan ni sikit pon tak pandang dia.Kalau yang lain dah lama tergoda ye lah duduk berdua-duaan dalam lift dengan CEO yang paling kacak pula tu.Ceh bla lah beku,perasan.
"Heh...merepeklah kau ni zey.Tak nak lah aku ada bini cam dia.Dah lah baran semacam entah-entah ketua mafia." kutuknya.Padahal kau suka kan sebab dia ada ciri wanita pujaan kau tak gedik.
"Kau jangan Fal,yang tak nak tulah nanty jadi bini kau and mulut tu jangan masin sangat buatnya betul dia ketua mafia tak pasal kau ada bini ketua mafia." cakapnya denagn nada mengusik tapi sebenarnya nak takut kan si Fal ni.
Naufal hanya menjeling zey yang enak menyedut nescaffe latte aisnya.Ceh habis modal nak kena kan dia lah tu.Menyesal betul Naufal cita kat Zey ni,bukan membantu malah merunsingnkan.
"Good morning papa and mama"
"Morning" jawab Tuan Louise dan Puan Aisyah serentak.
"Hai,sara apa yang happy sangat pagi ni." tanya puan sara pelik mana tak nya pagi ni sara bangun awal lepastu happy semacam je.
"Of course i'm happy mama,because today is my first day as a CEO." Ujarnya sambil menepuk tangan.Errr ni ke ketua mafia gedik semacam je.Tapi sara ni pon macam si Naufal kalau dengan family gediknya semacam tapi kalau dengan 'anak buah' atau pun lelaki jangan kau nk tengok dia senyum garang nya memang tak boleh bawak bincang,muka dingin aje.Maybe diorang ni jodoh kot.Hehehe...
"Eh bukannya semalam ke your first day?" kali ni Tuan Louise pula bersuara.
"Memang lah,tapi first day semalam untuk berkenalan dengan staff sara tapi,first day hari ni sara mula bekerja.You know act like real CEO." cakapnya sambil menarik kerusi di makanan dah di hidang oleh maid mereka kak mila.Sempat lagi sara mengucapkan terima kasih.
"Hmmm whateverlah sara oi janji sara happy." cakapnya.Malas bertekak dengan anak daranya nanty ada saja jawapan yang nak di bagi buat sakit haty dia ja.
Sara tersenyum kemenangan sebab dia dah kalah kan papanya.Haish nakal betullah kau sara.
"Sara,dah dah lah tu tersenyum macam monyet tu kenapa? makanan yang kat depan mata tu tak sentuh pon,nanty lambat nak pergi kerja."
Sara mencebik.Ada ke patut mamanya cakap senyuman bagai bidadari kayangan ni dikatakan macam monyet.Memang sah lah mama dia ni ada masalah mata.
"Haa sara hari ni jangan lupa,harini first meeting sara dengan CEO NA Holding.So,good luck." kata Louise sebelum menikmati coffee yang dibuat oleh wife terchenta.Puih.
Sara yang tadi tengah seronok makan tiba-tiba terhenti bila mendengar kata-kata papanya.
"Aik bukan papa ke yang sepatutnya handle meeting tu?kenapa tiba-tiba sara pulak?" soalnya hairan.
YOU ARE READING
Mrs.Mafia Love Mr.Dungu
RomanceQaisara Raiser Zeyenda CEO kepada RAISER HOLDING merangkap KETUA MAFIA.Takut? Bagi Qaisara takut tiada dalam kamus otak dia.Kalau setiap hari minggu bagi kaum wanita mesti pergi shopping,spa or dating tetapi tidak bagi Qaisara waktu petang dia akan...