Srkarang menunjukkan pukul 1 p.m. selepas Sara melawat site dia pergi lunch dengan Jane.Kenapa pergi dengan Jane? Mestilah dia kan PA Sara kena lah ikut Sara pergi mana-mana.
"Boss...kita jangan lewat sangat nanty boss ada meeting dengan CEO NA Holding tu." sekarang di luar office so jane boleh panggil sara boss.Jane mengingati sara bukan apa dia melihat boss nya terlalu leka bermain dengan iphone nya.Tiba-tiba telefonnya berbunyi
We don't talk anymore
We don't talk anymore
Oo...we don't talk anymore
Like we use to do...Haa kalau korang nak tau Jane ni minat Charlie Puth.Dia punya minat terhadap mamat putih tu aura dia lain macam tau.Sampai bakal laki dia pon kena ala-ala Charlie Puth.Haish nasib baik kau cantik Jane,boleh lah berangan yang kacak ii.Kalau tak,simpan jelah angan ii kau dalam coli mak kau.
"Hello."
"Oh,Encik Naufal."
"Ok,baiklah nanty saya inform dekat boss saya yer."dengar je perkataan bos terus sara mendongakkan kepalanya,sambil menunjukkan muka 'asal'.
"Errr...Boss,Encik Naufal mintak postponed meeting kita harini ke lusa sebab dia ada hal katanya." takut ii Jane memberi tahu sara.Tambahan pula dia melihat muka sara yang dah macam singa betina hilang laki dah.Yerlah,sara ni jenis yang tak suka bazirkan masa so,dia tak suka menunggu.
"Hmm tak palah.Nasib baik dia inform awal ii kalau dia inform time aq tunggu dia memang masak dia aq kerja kan." kata nya selamba.Jane yang tadi takut sudah berasa sedikit lega.'Fuh nasib baik si singa lapo laki ni tak meroyan kalau tak mati aku.'omelnya dalam hati sambil merenung sara.
Sara yang melihat kelakuan sara memandangnya dengan pandangan pelik."Kau pehal tenung aku cam nk makan jer.Kau kutuk aku ek?"tuduhnya tapi memang betul pon.Aku rasa kan si Sara ni ada ilmu lah.
Sebab setiap kali Jane kutuk sia mesti dia tau padahal dia bukan dengar pon.
Memang layak lah dia dipanggil Ketua Mafia or nama samarannya untuk musuh White phoenix,tapi untuk di Malaysia dia menggunakan nama Raiser,UK pula zeyend dan untuk Los Angeles dan italy dia dikenali sebagai White Phoenix.
Sampai sekarang tiada siapa pon tau yang ketua mereka adalah perempuan.Cuma ahli kumpulannya saja yang tahu.Tapi...kebanyakkan kumpulan White Phoenix Emperor adalah perempuan,lelaki sikit sahaja.
"Man...mana ada.Aq just terkejut sebab kau tak melenting.Hehe." tergagap dibuatnya.Tu,baru sara cakap belum lagi tengking.
"Kau ni peliklah.Aku tak marah kau complain aq marah lagi lah.Kang aq keluarkan perangai syaiton aku nak?" ugutnya.Jane menggeleng laju.Memang tak lah kalau perangai setan si Sara ni keluar Jane boleh kerat jari kalau musuh dia tengok mayat anak buah dia yang dapat 'layanan' dari Sara confirm x berani dah kacau tempat sara.
Tapi ada satu rahsia yang kumpulan musuh tak tau yang Kumpulan White Phoenix Emperor ni bekerja sama dengan pihak polis.Maklumlah abg sepupu sara ni salah seorang inspektor di situ.
Sebab tu anak buah dia tak pernah kena cekup dengan polis sebab peraturan kumpulan sara diharamkan mengambil benda haram and membunuh orang sesuka haty kalau dia tau salah sorang anak buah dia buat macam tu....say bye ii to the world.Sebab bagi sara dia tak perlukan anak buah yang ingkar arahan dia.Baik mampus jer.
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
"Fuhhhh....leganya dapat baring." katanya.
YOU ARE READING
Mrs.Mafia Love Mr.Dungu
RomanceQaisara Raiser Zeyenda CEO kepada RAISER HOLDING merangkap KETUA MAFIA.Takut? Bagi Qaisara takut tiada dalam kamus otak dia.Kalau setiap hari minggu bagi kaum wanita mesti pergi shopping,spa or dating tetapi tidak bagi Qaisara waktu petang dia akan...