2.🥀

644 38 10
                                    

Vártam míg eljön az a bizonyos este 8 óra amikor általában beesik apám az ajtón.
Addigra mindennel kész szoktam lenni, persze ilyenkor is beleszokott kötni dolgokba. Olyankor leordítja a fejem és szétver. Ilyen az én édesapám, aki rohadtul nem édes..

Éppen jöttem ki a fürdőből, mikor hangokra lettem figyelmes az ajtó felöl.
Megjött az apám...
Unottan ültem le a kopott kanapéra, s vártam mibe fog ismét belekötni.

-Hiába takarítasz ki te mocskos lelkű, semmit se ér.-Nem reagáltam semmit, csak tovább figyeltem mit is akar mondani.

-Remek hírekkel szolgálok neked. Pakolj, holnap Mr.Ackerman érted jön.

A szívem kihagyott pár ütemet, a testem izzadt és remegett, szemeim kikerekedtek s gyorsabban vettem a levegőt. Mr.Ackerman....Értem jön? Miért..

-Eljön megnézni, és jó pénzért szépen a rabszolgája leszel. Örökre.
Mutattam neki egy-két képet mikor találkoztam vele. Tudod..Arról az estéről mikor elakartam venni a szüzességed.

Megszólalni sem bírtam. Mindig is tudtam hogy egy nap talán hozzá kerülök...De hogy ennek most jöjjön el az ideje. Az életem most ért véget. Megfogok ott halni.
Nem szóltam semmit csak felfutottam szobámba s bezárkóztam.
Nem bírom elképzelni hogy én ott legyek. Egy ismeretlen helyen, kibilincselve. Konkrétan egy börtönben. Miért kell Mr.Ackermannak ennyi ember a szexre...Miért kellek én neki? Fiú vagyok..Lehet hogy meleg? Nem hinném. Van egy barátnője, Petra Ral. Minek kellenének neki szexrabszolgák? Lehet nem is neki kellenek. Mivan ha valaki más fog engem megrakni, és nem Ő? Egyik ötletért se rajongok, de...

-Ahjj francba!-könnyezve csaptam két kezemmel arcomra s utat engedtem könnyeimnek.
Az életem nem is mehetne már jobban tönkre.

Mikor már összeszedtem magam, elkezdtem egy bőröndbe pakolni a cuccaim. A fontosabb emlékeimet, ruhákat és egyéb szükséges dolgokat.
Igazából az embernek fogalma sincs mit vigyen egy olyan helyre ahol szexrabszolgaként fogják tartani. Normális az ha valaki erre készül? Rohadtul nem vagyok felkészülve erre, de azt hiszem erre nem is lehet..
Könnyezve borultam be ágyamba a pakolás végeztével, majd pedig gondolataimmal álomba sírtam magam.

Heyoo!^^ Meghoztam a következő részt.
Ez picikét rövid lett, jó olvasást hozzá!🙇‍♀️

See ya!👋

ѕℓανє [єяєяι 16+]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ