4.🥀

627 37 8
                                    

Hirtelen megállt a kocsi. Egy meleg kezet éreztem meg arcomon, lágyan simogatta azt. Kipattantak szemeim majd arrébb ugrottam volna de ebben az ajtó akadályozott meg ami hirtelen kinyílt és a földre estem. Szépen belegabalyodva a biztonsági övbe. Dühös tekintettel néztem fel a mellettem álló testőrre, aki aggódó tekintettel nézett hol Mr.Ackermanra, hol rám. A helyzetnél márcsak a testőr hatalmas szemöldökei voltak ijesztőek, amik láttán azonnal felsikítottam. Mr.Ackerman jót nevetett a jeleneten.

-Istenem de szerencsétlen vagy kölyök.-mosolyogva szedett ki az övből, majd felsegített. Miután feltápászkodtam a földről, sikerült alaposabban is szemügyre vennem ezt a férfit.

Alacsony, olyan 160 cm körüli, acélkék szemekkel, fekete hajjal ami hátul felvan nyírva s a tincsek arcába lógtak, amit egy kecses mozdulattal kisöpört szeméből. Az ámulattól csak percekig meredtem az alacsony férfire.

-Bemutatkozni se volt esélyem, mivel bealudtál az autóban.-unottan tekintettem le Mr.Ackermanra..Már hogy a fenébe ne aludtam volna be mikor egész éjjel alig aludtam valamit..

-A nevem Rivaille Ackerman, de neked csak Mr.Ackerman, Szaros kölyök.

-Mr.Ackerman Szaros kölyök a neve?

-Nem. Te vagy a Szaros kölyök..-nyomta meg a Te szócskát.

-Szóval te vagy Szaros kölyök, értem.-ekkor az egyik testőr megindult volna felém szemtelenkedésem miatt de Mr.Ackerman leállította.

-Eren..Tudom a családi háttered apáddal és anyáddal, csakhogy tisztázzuk ezt.-mondta rideg tekintettel, az utolsó szó hallatán összerándult a gyomrom.

-Megvannak az információim ne aggódj. Most pedig gyere, körbevezetlek az épületben.-karon ragadott majd bevonszolt az épületbe, ami hatalmas volt. Nyomomba volt ez a két rohadék testőr is, nehogy elfussak vagy valami.
Miközben figyelmesen vizsgáltam a számomra ismeretlen helyet, beszélni kezdett.

-A hátad mögött lévő testőrök, Erwin Smith és Mike Zacharias fog elkisérni a celládba.-mutatott rájuk megsem állva egy percre sem.
Egyszer csak valami meleg lehelletet éreztem meg nyakamon. Az egyik testőr szagolgatni kezdett. Ijedten álltam meg, és mozdulni sem mertem.

-Mike hagyd abba vagy nem lesz jutalomban részed.-perverzen vigyorgott a szaglászó emberre aki azonnal engedelmeskedett Mr.Ackermannak.

-Felvázolom neked a részleteket, valamint a szabályokat kölyök.
Azért hozunk ide több száz gyereket, hogy legyen mivel elszórakoznunk. A gyenge teljesítményű kölyköket árverésen használjuk fel, hátha valakinek adódik belőlük valami haszon is. Viszont az olyan különleges kölyköket, mint téged, eszünk ágába sincs eladni.

A taknyos kölyköket cellába szoktuk zárni, ha az első alkalomnál jól teljesítenek, egyre jobb szállást is kaphatnak..Minél jobban teljesítenek a szaros kölykök az ágyban, annál jobb hasznunk lehet belőlük.

A szökés esélye gyakorlatilag nulla. Esélyetek sincs megszökni.-alig bírom felfogni mit is beszél ez az ember, nekem azt hiszem ez túl sok..

-A legtöbb gyerek akit elfogunk, azok a fiúk.
Az olyan törékeny testű, gyenge fiúk, mint te magad, Jaeger.

Milyen szánalmas ez az egész. Remélem apám egyszer meghal...

Időközben Mr.Ackerman irodájához értünk, ahova azonnal betessékelt. Ijedten néztem körül a hatalmas irodában, ahol vörös szőnyeg vezetett az asztalához, ott pedig egy hatalmas bőrszék fogadott. A padló tiszta volt, egy porszem se volt az irodában. A falakat Mr.Ackermanról és egy vöröses rövid hajú nőről készült festmények borították be. Az egyik festmény alatt tisztán kivehető volt a nő neve: Petra Ral.

-Fiúk, vetkőztessétek le.-a nagy nézelődésembe észre sem vettem ahogy a két férfi megragadott, és a földhöz szorított.

Heyoo!^^
Itt is lenne a 4.rész. Jó olvasást hozzá🙇‍♀️

See ya!👋

ѕℓανє [єяєяι 16+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora