❤️2❤️

66 4 3
                                    

Amikor visszamentem a szobánkba, a lányok már mélyen aludtak ezért próbáltam minél halkabb lenni. Csendesen bezártam a szobánk ajtaját majd leültem az ágyamra. Gyorsan átöltöztem pizsibe és aludtam is.

Másnap
Biiiip-biiiip-biiiip
- Kapcsold már kiii! - szóltam kicsit még álmosan, és eléggé mérgesen
- Ez meg mi a franc? - kérdezte Viki
- Csak az ébresztő - mondta Blanka
- Jól van mindjárt ki kapcsolom! - ordította Kata
És Gréti..szóval ő még mindig halál nyugodtam aludt az ágyában. Nem is zavarta az ébresztő, ami olyan hangos volt hogy mind a négyen felkeltünk rá. És ha már így vagyunk, be is mutatnám a lányokat.
Szóval Viki egy vagány és bátor csaj. Félhosszú szőke haja és kék szemei vannak. Nagyon fitt és sportos.
Blanka barátságos és kedves mindenkivel, ő tartja össze a csapatot. Hosszú, hullámos barna haja, zöldes kék szemei vannak. Mindig őszinte.
Kata az, akire mindig lehet számítani.
És persze hülyéskedni. Ő a csapatunk mókamestere. Vállig érő egyenes barna haja van és világosbarna szemei.
És Gréti. Őt már elég régóta ismerem. És be kell hogy valljam..nem tudok róla mit mondani. Benne meg van minden. Nagyon vicces, kedves, megértő, és nagyon jó barát. Közepes hosszúságú szőke haja és kék szemei vannak.
Szóval ez a mi kis csapatunk. És természetesen oka is van annak, hogy csapatokra lettünk osztva. Ugyanis ennek a tábornak az a lényege, hogy minél jobban össze ismerkedjünk és hogy versenyezzünk egymással. Nagyon keményen kell küzdenünk. Minden csapatnak újabb és újabb feladatokra kell számítania. Előre sosem tudhatjuk, hogy melyik nap mi vár ránk, mindig aznap mondják el a tábor vezetők az aznapi feladatokat. Szóval még azt sem tudjuk hogy ma mi lesz.
Kelj feeel! - rázta meg (kicsit erősen) Kata Grétit. És ezzel sikerült felébresztenie.
Fent vagyok! Fent vagyok! - ugrott ki az ágyából Gréti.
Mindenki sorban egymás után elfoglalta a fürdőszobát. És kissé sokáig tartott amíg elkészültünk. Én mentem be utoljára a fürdőbe. Feltöztem az aznapi ruhámba, ami egy szürke pulcsiból, fekete farmerból és fehér cipőből állt. Felraktam az arcomra egy kis szempillaspirált is.

 Felraktam az arcomra egy kis szempillaspirált is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

És indulhatunk is a lányokkal az étkezőbe. Reggelire szendvicseket kaptunk narancslével. Miután mindenki megette a reggelijét a tábor vezetők elmondták nekünk a mai feladatokat.
Figyelem, figyelem gyerekek! A mai napotok nem lesz egyszerű, nagyon nehéz pályákon kell majd végigmennetek. Na jó, csak vicceltem. Mivel még csak a tábor elején vagyunk, úgy döntöttünk, hogy a mai napotok eléggé egyszerű lesz. Először is majd mindenkinek be kell mennie a saját szobájába a kézműves pólótokért, amiben majd szabadon festhettek. Ugyanis a mai napon el kell készítenetek a csapatok plakáját, amire rá kell kerüljön a csapnévnek, a hátuljára rá kell majd írnotok a neveteket és a csatakiáltásotokat! És csak olyasmi lehet a plakáton, ami jellemez titeket! Dolgozhattok akármilyen díszítő eszközzel. A foglalkozás 20 perc múlva kezdődik itt az étkezőben. Sok sikert hozzá mindenkinek! - mondta el az egyik táborvezető.
Mindenki sietett a saját szobájába a pólókért. Én már szaladtam volna ki az ajtón, és ekkor neki ütköztem Balázsnak. Még mindig odáig voltam a kék szemei ért!
- Jaj! Bocsi - kértem bocsánatot
- Semmi baj - mondta kedvesen, és megfogta karjaimat, nehogy elessek
- Köszi!
- Nincs mit - mondta és elsietett.

A szobánkan
Én is rohantam a pólómért ugyanis már csak 10 perc volt hátra.
Amint beléptem a szobánkba furcsa dolog fogadott engem. A csajok összegyűltek és mindannyian mosolyogtak rám.
- Mi az? Valami baj van? - kérdeztem érdeklődve.
- Valld be! Szerelmes vagy Balázsba! - mosolygott rám Kata
- Nem! Dehogy is! - próbáltam kihúzni magamat ebből az egészből, de nem sikerült
- Mindannyian tudjuk! Tegnap egész napra eltűntél, és utoljára is csak vele láttunk! - mondta gyanakodva Gréti
- És ráadásul most is a karjaiba estél - szólt vissza Viki
- Az csak azért volt, mert siettem - próbáltam menteni magamat
- Maja! Látjuk, hogy nézel rá. - mondta Blanka
- Jól van! Tényleg szerelmes vagyok belé! Nem tudom kiverni a fejemből Őt! Egyből beleszerelmesedtem, amint megláttam. És..
- Miaz? - kérdezte mindenki egyszerre
- Ajkamon csókolt.. - tettem vallomást
- Jííí! - ordítottak fel
- De hát ez nagyon jó! - ájuldozott Kata
- Jó lányok ezt majd megbeszéljük később, de...már csak 2 percünk maradt. - mondtam
- Úristen, szaladjuunk! - ordított Gréti

Az étkezőben
Gyorsan beszaladtunk az étkezőbe, és még épphogy beértünk, ugyanis már mindenki elfoglalta a helyét és már a táborvezetők is kezdték a mondandójukat.
- Figyelem, gyerekek! Szóval indítom az órát, mivel 2 órát kaptok erre, így hát ötleteljetek, dolgozhatok közösen, és alkossatok. Mindjárt kezdhetitek. 3. 2. 1. - mondta a táborvezető
Mindenki elkezdte készíteni a saját csapata plakátját. Olyan hamar telt az idő, de legalább jól éreztük magunkat.
- Nézdd, Maja! Téged néz - ordította ki hangosan Kata
- Oké Kata! Köszi - szóltam vissza.
Hamar elkészültünk a plakátunkkal.
Mind az ötőnket lerajzoltam a lap közepére, Viki kiszínezte, Blanka a hátteret készítette, Kata a neveinket írta fel és kitalált egy tök jó indulót, Gréti pedig segített Blankának díszíteni a hátteret mindenféle matricával és csillámmal. Tök jól összedolgozzunk, és nagyon jó lett a végeredmény. Miután mindenki elkészült, visszamehetett a szobájába, és volt egy óra szabdfoglalkozásunk. Éppen sétáltam volna az ajtó írányába, amikor felém szólt egy ismerős hang.
- Szia! Beszélhetnénk? - Balázs volt az.
- Persze - mondtam
- Tudod, a tegnap este, én őszintén gondoltam az egészet, szóval szeretném, ha ezt tudnád. Majd még találkozunk, gyere délután 4-kor a parkba. Szia!
Jippí! Szóval most el hívott engem randira? Vagy csak "még" baráti találkára? Nem tudom..de majd kiderül.

A szobánkban
- Lányok..- szóltam egy kissé félénken
- Igen? - kérdezték egyszerre
- Balázs elhívott.. ma délután..a parkba - mondtam
- Ez nagyon jó - mondta Viki
- Jippí - ugrándozott örömében Gréti
- Ez egy randi? - kérdezte Blanka
- Hát nem tudom.. - feleltem
- Biztos hogy az, hiszen elhívta, a parkba, egyedül, 4-kor - vágta rá Kata
- Ezek szerint ki kell téged ...
- Jaj ne lányok én nem..
Néztek rám ördögi mosollyal, mint akik terveznek valamit.
- Nyugi, csak egy kicsit fogunk kiszépíteni! - próbált megnyugtatni Blanka
- Na jól van..

Az étkezőben
Már jóval befejeztük az ebédünket. Hot-dogot kaptunk

 Hot-dogot kaptunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mindenki megette. Ebéd után a csajok behúztak engem a fürdőszobába, és neki láttak a munkához. Választottak nekem ruhát ki sminkeltek, és a hajamat is megcsinálták. Készen is álltam. Szerintem egy kicsit túlzás volt de hagytam, hogy a lányok örüljenek. El is indultam még 3:45-kor.

Hozom ma az újabb folytatását!
Írjátok meg hogy eddig milyen

Maradj velem! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora